שעון רולקס מקורי וחגורה עם אבזם ממותג – פריטי אופנה שהם מאסט לסתיו הנוכחי

Gotawatch > שעון רולקס מקורי וחגורה עם אבזם ממותג – פריטי אופנה שהם מאסט לסתיו הנוכחי

שעון רולקס מקורי וחגורה עם אבזם ממותג – פריטי אופנה שהם מאסט לסתיו הנוכחי

בדומה לאופנה הנלבשת, גם בגזרת האקססוריז יש טרנדים שבאים והולכים, ושווה להתעדכן בהם. השקעה באביזר אחד שווה, יכולה לסדר לכן את הלוק כולו. המגמות הבולטות לעונה 

יש לא מעט אנשים, ובעיקר נשים, שפשוט מכורים לנעליים, ומוכנים להשקיע אחוז נכבד מהתקציב שלהם בזוגות שלרגליהם. אבל את אותו מקום של כבוד במראה הסופי האופנתי שלכם, כדאי להעניק גם לשאר האקססוריז –  תיקים, עגילים, חגורות, ולמעשה כל סוג אחר של אביזר, יכול לשדרג ואפילו לשנות את הלוק מן הקצה אל הקצה.

כשזה נוגע לבגדים, לא חסרות אפשרויות וטרנדים שצצים כל עונה מחדש, ואי לכך, הניסיון לפענח באילו סגנונות חדשים להשקיע הוא תמיד אתגר, בגלל המבחר העצום. זו התקופה הזו בשנה, שבה הקווים בין העונות מיטשטשים, ועם הסיילים של אופנת הקיץ, שמפנים מקום לפריטי סתיו, והפיתוי לרכוש פריטים ולשמור לעונה הבאה הוא לא קטן. 

זו הסיבה שכדאי להתמקד באקססוריז של העונה הנוכחית. ישנם פריטים מוכנים שיכולים לשנות את המראה כולו, במינימום מאמץ. כך שבמקום להשקיע באאוטפיטים חדשים לגמרי לכל תוכנית קרובה, לפעמים תוספת קטנה אך נהדרת של אקססורי שווה ומיוחד, תעשה את העבודה לגמרי.

במילים אחרות, במקום להתעסק בטרנדים של בגדים, שהולכים ובאים, למה שלא תתמקדו באקססוריז, הן הטרנדיים שביניהם והן הנצחיים? 

החל משעון זהב לאישה, ועד לחגורות קלאסיות – כמה אביזרים לסתיו הקרוב, שכבר הפכו לטרנד:

הלוגומאניה חוזרת ובגדול

כשכולם – משאנל וגוצ'י ועד ולנטינו ורסאצ'ה, מציגים את השרשראות, העגילים וקישוטי השיער הממותגים שלהם, ברור שמסתמנת פה איזושהי מגמה, וכמובן, יש גם את התיקים התואמים שישתלבו במלתחה הקיימת באופן טבעי. זו יכולה להיות סיכה של Loewe המוצמדת לבלייזר, צמידים, שרשראות וכל דבר אחר, עליו מתנוסס בגאווה הלייבל האהוב עליכן.

עם זאת, יש את אלו שלא מתחשק להם לוגו ענק ומנצנץ עליהן, ומעדיפות לוק סולידי ואלגנטי יותר. אם גדול עליכן לאמץ את הטרנד באופן כה בוטה, תוכלו לעשות שימוש באקססוריז נצחיים שלא זקוקים ללוגו החברה כדי שיהיה ברור שהם של מותג יוקרתי. למשל, שעון רולקס מקורי על פרק כד היד, לגמרי יעשה את העבודה עבורכם.

עגילי חישוקים סופר-סייז

לפי איך שזה נראה, האקססוריז של סתיו 2021 הולכים בכיוון של כמה שיותר גדול – יותר טוב. עגילי החישוק כבר החלו להיות פופולריים לפני כמה שנים, והטרנד הזה הולך ותופס תאוצה, במיוחד באוספים המנצנצים ב"מסיבות האוזניים" (כינוי לתנוך עתיר חורים ועגילים שנבחרו והותאמו בקפידה).  בסתיו הקרוב, הדיבור הוא על עגילי חישוקים גדולים במיוחד. לא לבעלות לב (או תנוך) חלש, אבל אין ספק שמדובר בטרנד מחמיא במיוחד, שיכול לסדר לכן את ההופעה, שלא לומר לגנוב את ההצגה.

מסיבת תכשיטים

בהמשך לעניין מסיבות האוזניים, מסתבר שהמסיבה לא נגמרת שם, אלא שכשזה נוגע לתכשיטים, כבר אין דבר כזה "יותר מד". ניתן היה לראות ביטוי של המגמה הזאת בתצוגות האחרונות של איב סאן לורן, שאיבזר את כל האזורים בגוף, באמצעות עם שרשראות "צ'וקר" (צמודות לצוואר), תליונים גדולים, עגילים מהודקים ואבני חן בשפע. לא בטוחות איזה מהם ללבוש לבילוי לילי או סתם לטיול מזדמן בפארק? ענדו את כולם יחד. כמה שיותר – יותר טוב. ניתן לראות גם אקססוריז אחרים שעברו "תיכשוט", כלומר כוסו באבני חן מנצנצות ובזהב, כגון קשתות לשיער, חגורות, תיקים וכו'.

נא לחגור חגורות

בתחילת שנות ה-2000, חגורות היו טרנד היסטרי, כאשר נהוג היה לחגור אותן מעל לכל סוג של בגד, החל משמלות ועד למכנסי הג'ינס הסופר-נמוכים, שהיו אז באופנה.  הפעם, במקום חגורות מותניים ענקיות או לחילופין, חגורות דקיקות, מסתמנת חזרה לסגנון הקלאסי הנצחי של חגורות עם אבזם מפואר. המפורסמת ביניהן היא חגורת ה-G הכפולה של גוצ'י, שהפכה לקאלט של ממש. יחד עם הג'ינס בגזרת סטרייט וחולצה לבנה מכופתרת, תקבלו אאוטפיט על-זמני מנצח לכל אירוע ומטרה.

משקפי שמש בסגנון רטרו

לא משנה איזו עונה זו, אין דבר כזה זמן לא מתאים לרכישת זוג משקפי שמש נהדרים. אם חשקה נפשכן בזוג חדש, ואתן עדיין מתלבטות על איזה כיוון ללכת, כדאי לשים לב לכך שהסטייל הרטרואי של שנות ה-70, מתחיל לבוא לידי ביטוי במשקפי שמש, איפה שלא תסתכלו. מדובר על משקפיים במידות גדולות, עם עדשות צבעוניות, הדפסי כוורת ועוד צורות גיאומטריות. משקפיים מהסוג הזה, ישדרגו כל אאוטפיט בכל ימות השנה, והם מגיעים בשלל דוגמאות נפלאות ומשמחות.

תיק יד מרופד

אי אפשר להתכחש לזה יותר, אבל הטרנד שהתחיל ב… טיק טוק, עושה סימן שהוא כאן כדי להישאר, כאשר בתי האופנה הנחשבים מוציאים לו גרסאות משלהם. נראה שתיק היד המעוצב בצורת כרית מרופדת ובסגנון נפוח ו"ענני", לא הולך לשום מקום, והוא לא יעזוב עד שכולן ייכנעו לו. אפשר ללכת על גרסא סולידית בשחור או בבז', אבל מי שמעוניינת להשתעשע קצת יותר, יכולה למצוא אותו גם בגווני פסטל כמו תכלת, ורוד בהיר ואפילו סגול לילך, שעושים חשק כבר ממש להניח עליו את הראש ולשקוע בשינה מתוקה וחלומות נעימים.

לסיכום, בדומה לאופנה הנלבשת, גם בגזרת האקססוריז יש טרנדים שהולכים ובאים, ושווה להתעדכן ולהיות בעניינים. היופי באביזרים, הוא כאמור שהם פחות מחייבים מצד אחד, ומהצד השני, אם תבחרו להשקיע דווקא בהם, הם יכולים לשרת אתכן נאמנה ולסדר לכן לוק מהסרטים, במינימום מאמץ. שעון יוקרה, עגילי זהב ו/או יהלומים, שרשרת עם נוכחות, או אפילו תיק יד או ארנק, יכולים להשפיע באופן משמעותי ביותר על הלוק כולו.

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.