שעוני יוקרה ממותגים: אלו הן היצרניות המובילות בעולם

Gotawatch > שעוני יוקרה ממותגים: אלו הן היצרניות המובילות בעולם

שעוני יוקרה ממותגים: אלו הן היצרניות המובילות בעולם

רשימת השמות הגדולים והחשובים, שכל חובב מותגי יוקרה חייב להכיר

אספנים וחובבי שעונים תמיד מתפארים בידע שלהם לגבי שעוני יוקרה ממותגים שונים שהם למדו להכיר עם הזמן, אך מה לעשות, לא כולם נולדו שווים. אם אתם מרגישים שאין לכם היכרות מספקת עם מהם מותגי השעונים הטובים בעולם, הנה רשימה של כמה מהשמות המובילים, שכדאי להכיר. 

פטק פיליפ

Patek Philippe & Co, היא חברה הידועה בשל המצאת שעון היד הראשון, שהפכה לאחת מיצרניות השעונים המבוקשים בעולם. כל מי שמבין דבר או שניים במותגי שעונים,  יסכים שאין מצב שפטק פיליפ לא תופיע ברשימה הזו. כמה מהדגמים הפופולריים ביותר של החברה כוללים את Nautilus, Aquanaut, World Time, Twenty-4, Calatrava ועוד. בנוסף לדגמים הפופולריים הרבים שלהם, פטק פיליפ הוזמן לייצר כמה מהשעונים המורכבים והמתוכחמים ביותר בעולם, עבור דמויות מכובדות וחשובות במיוחד, כמו ג'יימס וורד פקארד והנרי גרייבס.

The Graves Supercomplication, אחד השעונים האקסקלוסיביים ביותר שיוצרו אי פעם נמכר בסכום מטורף של 11,000,000 דולר במכירה פומבית בניו יורק ב-שנת 1999, והציג 24 קומפליקציות שנדרשו שמונה שנים עבור המחקר והייצור שלהם. רבים מחשיבים את פטק פיליפ כמותג השעונים הטוב בעולם, וזו הסיבה שהם מובילים טת רשימת 1 מותגי שעוני היוקרה שלנו.

מלבד שהוא נחשב לאחד ממותגי השעונים הטובים ביותר, הישג גדול נוסף של Patek Philippe בשלב מסוים, היה יצירת השעון המורכב ביותר בעולם הידוע בשם Patek Philippe Caliber 89 עם 33 קומפליקציות. בזמנו, זה היה השעון עם הכי הרבה קומפליקציות, עד לא מזמן כשיצרנית שעונית אחרת תפסה את התואר. בעיני רבים, Patek הוא מותג שעונים שרוכשי מותרות מחשיבים כ"קרם דה לה קרם". רשימת  המפורסמים שאוהבים את המותג ונצפים עונדים את השעונים היקרים, כוללת את בראד פיט, אריק קלפטו וצ'רלי שין. כמו כן,  והסלבריטי הראשונה שענדה את השעון היוקרתי, היתה המלכה ויקטוריה. טווח המחירים נע בין 5 ספרות ל-8 ספרות בהתאם לדגם. 

ואכרון קונסטנטין

הבאה ברשימת מותגי השעונים המפורסמים שלנו, הויא יצרנית השעונים הוותיקה ביותר בעולם. זהו מותג שמביא איתו מאות שנות היסטוריה של ייצור שעונים. מאז 1755, Vacheron Constantin , יחד עם מותג נוסף Holy Trinity Watch, יצר כמה מיצירות המופת ההורולוגיות הייחודיות והיצירתיות ביותר. הדוגמה הטובה ביותר לגאונות המכנית שלהם תהיה Vacheron Constantin #57260, ששוחרר לאוויר העולם לאחרונה, והוא ידוע גם כשעון המסובך ביותר בעולם עם 57 קומפליקציות מעוררות מחשבה, ושוויו מוערך ב-8,000,000 דולר, לפי מגזין פורבס. מה שכן, עוד לפני ההישג המדהים הזה, vacheron constantin נחשבה ליצרנית שעוני יוקרה מובילה.

יצרנית השעונים השוויצרית, ייסדה את החברה סביב העקרונות של השגת מצוינות טכנית ואסתטית, מה שבא לידי ביטוי באופן מופגן, בהישגיה ההורולוגיים והחידושים הרבים שהביאה לאורך השנים. בכך הפכה החברה לאחד ממותגי השעונים הבינלאומיים הטובים ביותר. כמה מהאוספים הבולטים ביותר של היברה, כוללים את Quai de l'ile, Harmony, Metiers d'Art ו-Les Historiques. מותג שעונים יוקרתי באמת וכל אנין שעונים ותיק יסכימו שהם היוקרתיים מכולם.

אודמארס פיגה

עוד מותג יוקרתי וידוע בתחום השעונים, הוא Audemars Piguet שייצר כמה מהשעונים המרהיבים ביותר, מאז הקמתו בשנת 1875. היצרנית הזו  בהחלט נחשבת בעיני רובם לאחת מ-10 מותגי השעונים המובילים בעולם כיום. הקולקציה שהביאה לחברה את מירב התהילה היא סדרת AP Royal Oak. זוהי קולקציית שעונים אייקונית שהייתה נקודת מפנה חשובה ובולטת עבור Audemars Piguet, שהייתה היצרנית הראשונה שהשתמשה במתכת לא יקרה, פלדת אל חלד, בעיצוב שעוני הספורט העדכני ביותר, וגבתה עליהם מחירי יוקרה.

לאחר מכן, ייצרה Audemars Piguet את גרסתו התת -מימית של השעון האייקוני, סדרת Royal Oak Offshore שהפכה לאחד ממותגי שעוני הצלילה הפופולריים ביותר בהיסטוריה. 

הופעתו של שעון Royal Oak פתחה דלתות עבור יצרניות שעונים יוקרתיים אחרות,  להשתמש במומחיות ההורולוגית שלהן כגורם תמחור, ולא רק במתכת היקרה בה השתמשו לייצור השעונים. בעוד שפעם, שעון היה שווה את משקלו בזהב, רבים מהשעונים שווים ומתומחרים כיום יותר ממשקלם בזהב, וללא קשר לחומר מהם הם מיוצרים.

מלבד שעוני ה-Haute Horlogerie הרבים שלהם, Audemars Piguet ידועה כאוונגרדית למדי בשפה העיצובית שלה, והיא יצרה כמה יצירות Haute Joaillerie כמו שעוני Diamond Punk ו-Diamond Fury לנשים. שעוני AP ידועים גם במהדורות המוגבלות הרבות ובשעונים עתירי קומפליקציות כמו דגם ה- Jules Audemars. 

רולקס

טוב, אי אפשר ליצור רשימה כזו בלי להזכיר חברה כמו רולקס שמחזיקה במותג השעונים המוכר ביותר בעולם, ונהנית מ- 100% "זיהוי מותג", כפי שהדבר מכונה בעולם השיווק. אבל למרות שהם המפורסמים ביותר מכל מותגי שעוני היוקרה, בואו נדבר רגע על מאפייני השעונים המצטיינים שלהם, לא רק על הפופולריות שלהם. 
רולקס מייצרת שעונים מדהימים למדי; והרבה מהם. ההערכה היא כי פס הייצור שבמפעל השוויצרי עומד על כ -2,000 שעונים ביום. אחד הדברים במותג השעונים המפורסם ביותר הזה, הוא שאנשים לא מפסיקים להתלהב (ובצדק) מהעובדה שיש לשעונים של רולקס ערך מכירה חוזרת (כלומר מכירה ביד שנייה) ממוצע גבוה יותר מכל מותג שעונים אחר בשוק. ניתן לייחס זאת ישירות לעובדה שרולקס הוא בהחלט אחד ממותגי השעונים היקרים בעולם, ואולי היקר ביותר.

כמותג שעוני יוקרה הרפתקני, שראה את השעונים שלו בפסגה הגבוהה ביותר עלי אדמות, ובעומק התהומי הנמוך ביותר של מימי הפלנטה, ברולקס גם מתגאים בדיוק השעונים שלהם, מכיוון שרבים מהם כוללים כרונומטר סופרלטיבי, כלומר הם מדייקים ברמה של +2/-2 שניות ביום.

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.