הרבה יותר ממיליון דולר: השעון הכי יקר בעולם – קווים לדמותו

Gotawatch > הרבה יותר ממיליון דולר: השעון הכי יקר בעולם – קווים לדמותו

הרבה יותר ממיליון דולר: השעון הכי יקר בעולם – קווים לדמותו

השעונים היקרים בעולם, נמכרים במחירים שנעים בין כמה אלפי דולרים לבין עשרות מיליוני דולרים. הם עשויים מהחומרים המשובחים ביותר, מצוידים במנגנונים עדינים במיוחד, משובצים אבני חן ויהלומים, ומורכבים בקפידה על ידי מומחים. מדובר ביצירות מופת המיועדות רק למעטים המיוחסים, המסוגלים להקריב את המחיר השערורייתי שהן דורשות

מאז המאה ה-16 כאשר הם הוצגו לראשונה, שעוני יד הפכו לאביזר חיוני ואפילו להצהרה אופנתית עבור גברים ונשים כאחד. העיצוב, התכונות והמנגנונים שלהם התפתחו הרבה עם הזמן, כאשר הרבה שענים מבריקים, יצרו שעונים שיכולים להיחשב בקלות ליצירות אמנות.

מותגי השעונים היקרים בעולם, מציעים מחירים שנעים בין כמה אלפי דולרים לבין עשרות מיליוני דולרים, עבור שעון אחד ייחודי וחד פעמי. השעונים הללו עשויים מהחומרים המשובחים ביותר, הם בעלי מנגנונים עדינים במיוחד, משובצים בהם יהלומים ואבני חן, והם מורכבים בקפידה על ידי  מומחים. מדובר בפריטים המיועדים ליחידי סגולה.

שעוני יוקרה, כשמם כן הם – יקרים. השעונים המרגשים, האקסקלוסיביים והאקסטרווגנטיים ביותר בעולם הם יצירות של מיליוני דולרים, שנועדו למצוא את מקומם באוספים פרטיים, הנשמרים בחירוף נפש, אם לא במוזיאונים. 

ישנם שעוני טייס, שעוני צלילה, שעוני שטח ושעוני אופנה. אבל השעון הכי יקר בעולם הוא סוג של מעמד בפני עצמו. נראה שעצם הקיום של השעונים הללו, מטרתו לשבור שיאי עולם, ללכוד את עיניהם של אספנים מובילים ולעודד מיליונרים ומיליארדרים, בני משפחות מלוכה וחברות הוליוודיות – לרוקן את כיסיהם.

מקורם של מותגי השעונים היקרים ביותר בעולם, הוא בחברות כמו פטק פיליפ, רולקס, שופרד ו-ואצ'רון קונסטנטין. השעונים הללו מסובבים את ראשיהם של כל מי שאפילוו מתעניין במתינות בשעונים. עם ההנדסה המעודנת, הסטייל המדויק, אבני החן והיהלומים, המתכות היקרות, והאקסקלוסיביות שלהם – רבים מהם חד פעמיים או לכל הפחות, מהדורות מוגבלות.

אז אם אתם מעוניינים להכיר את שעון היוקרה היקר בעולם ולגלות את המחיר שלו – המשיכו לקרוא. השתמשנו במחירים מותאמים לאינפלציה כדי ליצור את רשימת השעונים היוקרתיים ביותר בעולם שנמכרו אי פעם, כדי שתדעו כמה השעונים האלה היו שווים אם הם יצאו לשוק היום.

רשימת השעונים היקרים בעולם – שרבים מהם הם גם השעונים הנדירים ביותר בעולם – כוללת מגוון רחב של שעונים, משעוני כיס וינטג' ועד לשעונים הדומים יותר לתכשיטי יוקרה. לא בטוח שתוכלו להרשות לעצמכם אף אחד מהם, אבל חלומות עוד לא הרגו אף אחד.

הנה שלושה שעוני יוקרה שנמכרו במחירים שערורייתיים במיוחד, וכדאי להכיר את הסיפור שלהם:

פטק פיליפ: Grandmaster Chime Ref. 6300A-010
31 מיליון דולר

פטק פיליפ הוא אחד ממותגי שעוני היוקרה המובילים בעולם, אז תתכוננו לראות את השם הזה יותר מפעם אחת ברשימה זו.

אם אתם מתכוונים להוציא 31 מיליון דולר על שעון, אז יהיה נחמד לדעת שאתם עומדים לקבל שניים במחיר של אחד. לשעון הזה יש שתי חוגות, אחת בחזית ואחת מאחור.

שעון פטק פיליפ היקר ביותר שנמכר אי פעם, ה-Grandmaster Chime מתגאה בעשרים קומפליקציות שונות, הכוללות חמישה מצבי צליל שונים (ומכאן השם), כמו גם אזעקה אקוסטית ותצוגת תאריך. שתי החוגות עשויות אבני אופל כחולות עם ספרות מוזהבות ולוחות חוגת זהב מלא 18K. המארז מזהב לבן והרצועה עשויה מעור תנין כחול כהה.

הכי מתאים ל: להתעורר משינה לצלילי השעון השלישי הכי יקר בעולם.

תאריך ייצור: 2019

גודל המארז: 47.7 מ"מ

חומר: זהב לבן

תנועה: ידנית

תאריך מכירה פומבית: 9 בנובמבר 2019

בית מכירות פומביות: כריסטיס

מקום המכירה הפומבית: ז'נבה

פרטי מכירה: www.patek.com

Graff Diamonds Hallucination:
55 מיליון דולר

השעון היקר ביותר שנוצר אי פעם הוא יצירה של Graff Diamonds. ה"הזיה" היא, כפי שהשם מרמז, באמת עוצרת נשימה ופנטסטית להפליא.

הפריט יוצא הדופן הזה כולל מערך קליידוסקופי של 110 קראט של יהלומים בצבעים שונים במגוון חיתוכים שונים, משובצים בצמיד פלטינה. The Hallucination למעשה מביא את האופנה העילית לעולם ההורלוגריה. נדמה שזה הכי רחוק שאפשר להגיע משעון טקטי, עד כדי כך שכמעט אפשר לשכוח את יכולות שמירת הזמן של היצירה הזו, אבל יש גם חוגה קטנטנה במרכז כל הניצוץ הזה.

עם תג המחיר גבוה ביותר – של 55 מיליון דולר, כשהוצג לראשונה ב-Baselworld ב-2014, ההזיה הזו שברה שיא של אלפי שעות עבודה של צוות מעצבים, גמולוגים ואומנים מומחים.

הכי מתאים ל: מראה נוצץ וחושני, שבוודאות יגרום לכם  להרגיש מיליון דולר.

תאריך ייצור: 2014

חומר: פלטינה

תנועה: קוורץ

פרטי מכירה: www.graff.com

פטק פיליפ Henry Graves Supercomplication:
26מיליון דולר

שעון הכיס עשוי הזהב של פטק פיליפ, הורכב במקור בשנת ,1933 עבור בנקאי אמריקאי עשיר בשם הנרי גרייבס. לקחו שבע שנים לעצב, לבנות ולהרכיב אותו, בתקופה בה ייצור השעונים נאלץ להסתמך על בעלי מלאכה ולא על מכונות ממוחשבות.

מדובר באחד משעוני הכיס היקרים בעולם. מגוון הקומפליקציות המרשים שלו כולל לוח שנה נצחי, משחזר דקות עם פעמוני ווסטמינסטר, זמני זריחה ושקיעה, ותרשים שמימי המבוסס על שמי הלילה, כפי שהוא נראה מביתו של גרייבס בניו יורק.

לאחר מלחמת הצעות בת 15 דקות בין כמה מבכירי אספני השעונים בעולם, השעון המורכב נמכר לרוכש אנונימי. תוספת חלומית לאוסף של כל חובב שעוני כיס.

הכי מתאים ל: שעון הכיס שיתן פייט לכל שעוני הכיס בעולם

תאריך ייצור: 1932

גודל המארז: 74 מ"מ

חומר: זהב

תנועה: ידנית

תאריך מכירה פומבית: 11 בנובמבר 2014

בית מכירות פומביות: סותביס

מקום המכירה הפומבית: ז'נבהפרטי מכירה: www.sothebys.com

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.