שעוני רולקס שמתאימים לנשים – סקירת דגמים

Gotawatch > שעוני רולקס שמתאימים לנשים – סקירת דגמים

שעוני רולקס שמתאימים לנשים – סקירת דגמים

אם את חושבת לקנות שעון רולקס יש לא מעט דגמים שיכולים להתאים לך. אנחנו ב"גוטהלף" נשמח לסייע לך לעשות את הבחירה הנכונה ולהציע לך מגוון רחב של אפשרויות. את מוזמנת ליצור איתנו קשר!

אם את רוצה לרכוש שעון יוקרתי, כזה שיבליט אותך ויהפוך אותך למסמר הערב, כזה שיגרום ללא מעט ראשים להסתובב אלייך וכזה שיגרום לך לאושר, את צריכה שעון רולקס. יש לא מעט דגמים של רולקס לנשים ורולקס כידוע הוא מותג חזק ומוכר.

שעוני רולקס לנשים נמכרים בכל העולם. רולקס מייצרת כ-2000 שעונים ביום וההכנסות שלה נאמדות בקרוב ל-5 מיליארד דולרים לשנה, ובין השעונים שהיא מייצרת יש לא מעט דגמים שמיועדים לנשים. הבחירה יכולה להיות בין צבע, גודל ופרמטרים אחרים וכמובן המחיר גם כן משחק פה. שעוני רולקס לנשים כמו השעונים לגברים יעלו אלפי דולרים ואף הרבה יותר מזה.

למה דווקא רולקס?

אם את מחפשת שעון יוקרתי, רולקס הוא אם כן אופציה שכדאי מאוד שתיקחי בחשבון. אבל למה כדאי לך לקחת דווקא שעון של רולקס? מה הופך את המותג הזה לחזק כל כך? הנה כמה סיבות טובות בשבילך:

  • בגלל האיכות – שעוני רולקס הם לא סתם שעונים מבוקשים. אלו לא "עוד" שעונים כמו רבים אחרים אלא הם נהנים משמם הטוב כי הם באמת איכותיים במיוחד. שעוני רולקס מיוצרים ברמה גבוהה מאוד והם עמידים למים. יש דגמים שמחזיקים אפילו 100 מטרים מתחת לפני המים והם יוצרו בתחילת דרכם ככאלו שאמורים לעמוד בתנאים קשים במיוחד. אם את קונה שעון רולקס ובעיקר במחיר כזה, את יודעת שאת קונה שעון איכותי ועמיד לאורך זמן.
  • כי את תבלטי – להיכנס לאולם ולסובב ראשים עושה לך את זה? תשומת לב היא משהו שחשוב לך? אם זה ככה, שעוני רולקס הם בדיוק בשבילך. מרולקס אי אפשר להתעלם. אי אפשר להמשיך הלאה בלי לנעוץ מבטים ואם זה מה שאת מחפשת, זו החברה האולטימטיבית בשבילך.
  • כי ייקחו אותך ברצינות – יכול להיות שאת אשת עסקים ויכול להיות שאת בתפקיד ניהולי כזה או אחר, יכול להיות שאת נפגשת עם אנשים חשובים או שאת צריכה להילקח ברצינות מכל סיבה אחרת, אלו בדיוק השעונים בשבילך. שעון רולקס רוחש כבוד למי שעונד אותו. הוא לא שעון שניתן להתעלם ממנו והוא הופך את מי שעונד אותו לרציני וחשוב.
  • כי הוא השקעה – שעון רולקס בשבילך הוא השקעה לטווח ארוך. כן, הוא יכול להיות נכס של ממש. כך לדוגמא אם תיקני שעון רולקס מדגם מסוים ולאחר זמן יפסיקו לייצר אותו, הוא יהפוך ברגע לנדיר וככזה, הוא יהיה מבוקש ומחירו יעלה. עם הזמן הוא יהיה פריט לאספנים ומחירו יכול להרקיע שחקים.
  • כי תיראי אומנותית – שעון רולקס הוא גם פריט אומנותי לכל דבר. אם את רוצה להיראות כזו ואם חשוב לך להיראות כזו, שעון רולקס הוא בדיוק מה שאת צריכה.

דגמים לנשים

יש אם כן לא מעט דגמים שמיועדים לנשים. הנה כמה מהדגמים הללו מהן תוכלי לבחור כמו גם דגמים רבים אחרים שעשויים להתאים לך:

  • Rolex president for ladies – אם את מחפשת את האיכות יחד עם הקלאסה, זה בדיוק השעון בשבילך. העיצוב שלא שמרני והוא לא צעקני, הוא עשוי כולו מ-18 קראט זהב והוא נחשב למאופק יחסית. אם את מחפשת את תשומת הלב אבל בעדינות, זה השעון בשבילך.
  • Rolex datejust oyster perpetual – שעון כסוף עם לוח מחוגים בצבע לבנדר, שעון יפייפה ומיוחד שמשדר הצלחה אך עם איפוק מסוים. ניתן לבחור בין 4 יהלומים ובין יהלום אחד שסובבים את הקייס.
  • Rolex yacht master 35 steel & platinum – יש נשים שמחפשות שעוני רולקס אבל לא רוצות שהשעון שלהן יהיה צעקני. הן מתחברות יותר למינימליזם והשעון הזה יכול להיות בדיוק מה שהן מחפשות. אם גם את כזאת ויהלומים וזהב ורוד לא ממש עושים לך את זה, זה הדגם בשבילך.
  • Yacht master 29 – שעוני הרולקס יאכט מאסטר עם הפלטינה והמתכת אלו שעונים שיכולים להיות הפתרון המושלם עבורך אם זהב פחות עושה לך את זה והדגם הזה הוא דוגמא טובה לכך. מחוג השניות הוא בצבע אדום וצבעי השעון הם אפור מתכתי.

אלו אם כן דוגמאות של כמה דגמי רולקס לנשים שעשויות לעניין אותך. אם את לא יודעת מה את רוצה אבל ראית שעון של רולקס על יד החברה שלך, זה כבר כיוון מצוין.

גם יד שנייה זאת אופציה טובה!

רולקס הוא חלומן של לא מעט נשים. יש כאלו שרוצות אותו כל כך עד שהן מוכנות לשלם עליו הון תועפות, לשבור חסכונות וגם לקחת הלוואות. אבל זה לא באמת צריך להיות. את לא צריכה "לפשוט את הרגל" בשביל שעון רולקס ואת יכולה להשיג שעון גם במחיר זול יותר.

איך? אם אין לך תקציב לשעון חדש אין שום סיבה שלא תיקני שעון מיד שנייה. אז נכון, תצטרכי לוודא עוד יותר שאת קונה שעון מקורי ולא מזויף, תצטרכי לקחת איתך מישהו שמבין וכמובן למצוא חנות אמינה וותיקה שתדעי שאת קונה איכות ולא מתפשרת, אבל שעוני יד שנייה לא נופלים מהשעונים החדשים. למעשה, שעוני רולקס מיד שנייה אלו שעונים שיכולים להיות גם נכס.

יש מגוון רחב הרבה יותר של דגמים בשעוני יד 2 מאשר בשעונים החדשים מכיוון שכל דגם שהוא מפסיקים לייצר מתי שהוא. הערך של השעונים הללו נשמר הרבה יותר ואם הם הופכים לנדירים, הוא גם יכול לעלות. אין ספק שזו אופציה שאת צריכה לקחת בחשבון ברצינות.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.