שעוני רולקס בסרט "מרוסיה באהבה"

Gotawatch > שעוני רולקס בסרט "מרוסיה באהבה"

שעוני רולקס בסרט "מרוסיה באהבה"

סרט – "מרוסיה באהבה"

הסרט "מרוסיה באהבה" הינו אחד מהסרטים הידועים בסדרת ג'יימס בונד וגם אחד הראשונים שנוצרו בסדרה. מככב בה שון קונרי, הראשון שגילם את דמותו המיוחדת של ג'יימס בונד, שהיה בעל רישיון להרוג.
הסרט יצא לאקרנים בשנת 1963 ונהפך לשובר קופות. דמותו של ג'יימס בונד הינה דמות של מרגל אשר אהב להתהדר בפריטי יוקרה ביניהם שעוני רולקס איכותיים. שעון יוקרתי כזה מופיע בסרט "מרוסיה באהבה" ומשתלב היטב עם חליפותיו המעונבות של הגיבור. שעונים אלה ופריטי לבוש אחרים מעידים על רמת החיים הגבוהה שמאפיינת את התנהלותו של ג'יימס בונד, הכוללת בנוסף מכוניות יקרות, התרועעות עם נשים יפות, בילוי באתרים נחשבים בעולם, הימורים, שיט ביכטות מפוארות ועוד.
עלילת הסרט מתבססת על ספרו של איאן פלמינג, ובמהלכה מתכנן ארגון רשע בשם ספקטרה נקמה ומעוניין לחסל את ג'יימס בונד שהרג את אחד מסוכניהם. ג'יימס בונד נחשב לסוכן הטוב, הנועז והמבריק ביותר של הבריטים. אויביו מנסים לחסלו בעזרת סוכנת יפהפייה ומחסל אירי. העלילה מתרחשת בעיקר בנופים אקזוטיים בטורקיה ושיאה הוא הנסיעה ברכבת האוריינט אקספרס. בעיני רבים, הסרט "מרוסיה באהבה" נחשב לאחד מהמוצלחים ביותר של הסדרה. יש בו את כל המרכיבים ההופכים את סרטי ג'יימס בונד לפופולאריים. מתח, סצנות אקשן, גיבורים בלתי נשכחים, עלילה סוחפת שכוללת בגידות, ניסיונות פיתוי על ידי נשים, ארגוני רשע עולמיים, וכמובן, גאדג'טים שמתכנן מיסטר קיו האגדי שהיה אחראי על הפיתוחים הטכנולוגיים בארגון הביון הבריטי.
שעוני רולקס מככבים ברבים מסרטי ג'יימס בונד וניתן לראותם כבר בסרט הראשון בסדרה, "ד"ר נו", שגם בו מככב שון קונרי. בסרט זה הוא עונד שעון צלילה רולקס. כיאה לסרטי מתח שבהם מתרחשת פעילות נסתרת, ברבים מסרטי ג'יימס בונד יש סצנות שמתרחשות מתחת למים ובהן ניתן לראות צוללנים שעונדים שעוני רולקס. רולקס הינה חברה שוויצרית שידועה גם בפיתוח וייצור שעוני צלילה איכותיים שנועדו לשהייה במים עמוקים, ומפיקי ובמאי הסרטים אכן מנצלים את שמם של השעונים היוקרתיים הללו ומשלבים אותם בסרטי ג'יימס בונד.
שון קונרי ג'יימס בונד רולקס.
סרטי ג'יימס בונד אחרים אשר ניתן לראות בהם שעוני רולקס הינם: "גולדפינגר", "כדור הרעם" והשעונים המופיעים בהם הינם שעוני רולקס צלילה מדגמים 6200, 6538 ואחרים. בסרטים "בשירות הוד מלכותה", "חיה ותן למות" ו"האיש עם אקדח הזהב" מככבים שעוני רולקס 5513. בסרטים "רישיון להרוג" ו"באזור המסוכן" ניתן לראות שעוני צלילה רולקס מדגם 16800.
שעוני רולקס הינם שעונים יוקרתיים שמיוצרים משנת 1905 על ידי חברת רולקס השוויצרית ונמכרים בישראל על ידי חברת גוטהלף ע. שעונים בעלת המסורת הארוכה. רולקס שומרת על מעמדה בעולם ובישראל בזכות איכות ייצור בלתי מתפשרת וגם בזכות הפרסום ויחסי הציבור לשעונים מתוצרתה. חלק מהפרסום הבינלאומי מתקבל גם בזכות הסצנות המופיעות בסרטים הנחשבים בעולם ואשר לאורך השנים הפכו לשוברי קופות.

לפרטים, פנו אלינו, גוטהלף ע. שעונים.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.