המפורסמים שבוחרים לענוד שעוני רולקס

Gotawatch > המפורסמים שבוחרים לענוד שעוני רולקס

המפורסמים שבוחרים לענוד שעוני רולקס

איזה שעון הוא האהוד ביותר על ידי הסלבריטאים? אנשים מפורסמים ניצבים פעמים רבות בחוד החנית של מותגי יוקרה ושמירה על טרנדים אופנתיים. בעולם הזה יש מותג אחד שתמיד נשאר טרנדי ותמיד משדר יוקרה, איכות ודיוק. זהו מותג שעוני היוקרה הגדול והמוכר בעולם: רולקס. המוניטין של רולקס הוא כה עמוק, מושרש ומוכר, שמפורסמים מכל תחומי הפעילות בוחרים שוב ושוב במותג השוויצרי המשובח הזה, ועצם העובדה שאותם אנשים – שיכולים להשיג כל שעון יוקרה שירצו – בוחרים ברולקס, רק מחזקת את המותג ואת האטרקטיביות שלו.

אם אתם מחפשים את דגם הרולקס האופטימלי עבורכם ולא מצליחים לבחור מבין המגוון המדהים של המותג, אולי הידיעה שסלבריטי נערץ או אהוב עליכם עונד דגם מסוים, תקל עליכם את הבחירה.

מפורסמים מכל התחומים

בניגוד למותגי יוקרה אחרים, שלעתים פונים לפלח מסוים באוכלוסיית לקוחות הפרימיום והיוקרה, רולקס הוא חוצה גבולות וסוגי אנשים. כך ניתן למצוא שעוני רולקס על פרקי ידיהם של מפורסמים מכל תחומי הפעילות בחיים ובעולם. למשל, מפורסמים מתחומי הבידור כמו ראפרים, שחקנים וזמרים, עונדים שעוני רולקס, ובמקביל עונדים אותו גם אנשים שעולם התוכן שלהם שונה מאוד משל אותם ראפרים עשירים, למשל מנהיגים פוליטיים בכירים, סנטורים אמריקניים, שחקני גולף וכמובן אנשי עסקים ברמות הגבוהות ביותר.
סלבריטי שעוני רולקס

המגוון האדיר הזה של לקוחות רולקס, לא פוגע תדמיתית בחוזקת ומשיכת המותג, להיפך, הוא מחזק אותו. אין הרבה מותגים בשוק מוצרי הפרימיום והיוקרה עם לקוחות ומשתמשים הכוללים למשל גם את הראפר הענק ג'יי זי, גם את השחקן בראד פיט וגם את הסנטור והמועמד לשעבר לנשיאות ארצות הברית ג'ון מקיין. מותג יוקרה אהוב ופופולארי החוצה גבולות ומגדרים ונחשק על ידי אנשים המעריכים איכות, מקצועיות ויוקרה ברמה הגבוהה ביותר, בכל תחומי הפעילות ולא משנה מהו הרקע או עולם התוכן שלהם.

תחומי פעילות המזוהים עם רולקס

לצד מפורסמים מעולם הקולנוע, המוזיקה, העסקים, הפוליטיקה, הטלוויזיה וכיוצא באלו, מותג שעוני היוקרה רולקס מזוהה באופן משמעותי ועמוק עם כמה תחומי פעילות ספציפיים, בין אם דרך בחירת אנשים מתחומים אלו בדיוק ובאיכות של רולקס פעם אחר פעם ובין אם דרך שיתופי פעולה עסקיים ומקצועיים בין מותג שעוני היוקרה השוויצרי הוותיק והמוביל הזה לבין גופים מובילים בתעשיות שונות. לפניכם כמה דוגמאות:

  • ספורט מוטורי: רולקס היא שותפה משמעותית של חברת ומותג פורמולה 1, מותג הספורט המוטורי האולטימטיבי והמוביל בעולם. רולקס מוגדרת Timing Partner עם חברת פורמולה 1 וכנותנת חסות למרוצים הנערכים על פני יותר מ-21 מדינות ועל פני 5 יבשות בכל שנה. כמו כן, ניתן לראות נהגי פורמולה 1 רבים עונדים שעוני רולקס. לצד הפורמולה 1, רולקס משתפים פעולה עם תחרויות ספורט מוטוריות נוספות כמו מרוץ 24 השעות בלא מאן, שבוע המכוניות הקלאסיות במונטריי ומרוץ 24 השעותת בדייטונה. לרולקס יש גם דגם המזוהה בלעדית עם עולם הספורט המוטורי, אלה הם כמובן שעוני הדייטונה המשובחים, על שם מסלול המרוצים המפורסם בארה"ב.
  • טניס: השותפות בין רולקס לעולם הטניס נמשכת מאז שנת 1978, כאשר מאז רולקס היא "שומרת הזמן" הרשמית של תחרויות וימבלדון באנגליה. בשנים האחרונות ניתן לראות את אגדת הטניס רוג'ר פדרר השוויצרי עונד שעוני רולקס שוב ושוב כאשר הוא נמצא מחוץ למגרש. מפורסמי טניס נוספים העונדים רולקס כוללים את ג'סטין הנין, גריגור דימיטרוב, ג'ו וילפריד טסונגה, קרולין ווזניאקי, אנה איבנוביץ' והשחקנית הסינית לי נה.
  • גולף: שילוב מתבקש ומושלם בין מותג שעוני היוקרה המוביל בעולם לבין ספורט המקדש מסורת, מיומנות ודיוק. רולקס וגולף שזורים זה בזה כבר משנת 1967, אז החל שיתוף פעולה של חסויות וניהול זמנים בין חברת רולקס לתחרויות הגולף המרכזיות בסבב העולמי. המפורסמים שבוחרים לענוד שעוני רולקס מתחום הגולף כוללים למשל את שחקן העל טייגר וודס, ג'ורדן ספיית', אדם סקוט, ג'ייסון דיי, פיל מיקלסון, מרטין קיימר, לוק דונלד, רטיף גוסן ובעבר שחקני ענק כמו ארנולד פאלמר, ג'ק ניקאלאוסס וגארי פלייר.
  • קפיצות סוסים: רולקס משתפת פעולה כנותנת חסות ומנהל מדידת זמנים עם עולם קפיצות הסוסים וספורט הסוסים כבר עשרות שנים. כאשר החיבור בין שני תחומי יוקרה ודיוק אלו הינו מתבקש וטבעי. רוכבים מפורסמים רבים מהתחום עונדים רולקס.
  • מרוצי יאכטות: מרוצי יאכטות הם הדגמה מרהיבה של דיוק, כוח רצון, יכולות ומקצועיות, הדברים המשתלבים נהדר עם מותג יוקרה כמו רולקס, ואכן רולקס משתפת פעולה עם התחום כבר שנים רבות ומציעה כמובן דגמים ששמם ומאפייניהם מגיעים מעולם הספנות והיאכטות.

מארק וולברג עם שעון רולקס

מפורסמים שבוחרים לענוד רולקס

  • ג'יי-זי: הראפר המצליח ידוע בטעם יוקרתי וסגנון חיים ראוותני. הוא לרוב עונד רולקס Day Date בזהב או פלטינום.
  • אריק קלפטון: אספן ידוע של שעוני יוקרה, לגיטריסט הענק הזה יש אפילו את הדגם הסופר נדיר יאכט מאסטר דייטונה.
  • אדם לוין: סולן להקת מרון 5 רכש רולקס דייטונה 6263 כשעון היוקרה הראשון שלו.
  • ריהאנה: הזמרת הפופולארית מחזיקה לפחות ארבעה שעוני רולקס.
  • דניאל קרייג: ג'יימס בונד של השנים האחרונות בוחר בשעוני רולקס.
  • פול ניומן: השחקן הנערץ והמשובח הזה היה מעריץ מושבע של רולקס ובחר שוב ושוב בשעוני המותג.
  • ג'ניפר אניסטון: השחקנית אוהבת את המותג ונראית פעמים רבות עם אחד משעוניה הרבים מבית רולקס.
  • קניה ווסט: עוד ראפר שבוחר ברולקס.
  • אשר: זמר, מוזיקאי ומפיק על.
  • סנאטור ג'ון מקיין: מועמד לנשיאות ארה"ב לשעבר.
  • ג'ון מאייר: מוזיקאי מוכשר ומצליח
  • אלן דג'נרס: קומיקאית ומנחת טלוויזיה אמריקאית.
  • בראד פיט: שחקן על.

דוגמאות נוספות כוללות את: מאט דיימון, פאבלו פיקאסו, מל גיבסון, היו לאורי, ניקי נילטון, מטפס ההרים פיטר האבלר, דיוויד בקהאם, אשטון קוצ'ר, שרליז ת'רון, סטיב מקווין, שון קונרי, ברוס ויליס, זאק אפרון, מרטין לותר קינג, הריסון פורד ועוד רבים אחרים. סביר שתמצאו ברשימה הזו מישהו שמדבר אליכם…
ליעוץ מקצועי, צרו עמנו קשר: גוטהלף ע. שעונים.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.