שעוני יוקרה במחירים מפתיעים

Gotawatch > שעוני יוקרה במחירים מפתיעים

שעוני יוקרה במחירים מפתיעים

שעוני יוקרה במחירים מפתיעים

כאשר אתם חושבים על שעון יוקרתי כמעט מיד עולה לכם המחשבה על שעוני רולקס השוויצרים. כאשר מדברים עמכם על דיוק מקסימלי מתכוונים אוטומטית לשעוני רולקס. כאשר מזכירים אמינות ואיכות לאורך זמן הרי מתכוונים במודע לשעוני רולקס. ואם הנכם חושבים על מחירים יקרים לשעונים אלו הרי שכאן יכולה להיות לכם הפתעה לטובה, מכיוון שניתן למצוא את שעוני האיכות הללו במחירים זולים, יחסית, השווים לכיסם של אנשים רבים. רכישת אחד משעוני רולקס המוצעים למכירה, בין אם חדש או ישן במצב מעולה, היא משאת נפש של רבים וכדאי לבדוק את האפשרות לכך.

שעונים יוקרתיים מבוקשים

חברת רולקס נוסדה ב-1905 והיא אחת המובילות והבולטות בין כל יצרני השעונים הבינלאומיים. מרגע ייסודה היא החלה לצבור מוניטין רב שהלך וגדל לאורך השנים. מעמדה לא התערער גם כאשר גברה התחרות בנישה הזאת, ולאורך השנים ענדו את שעוניה אישים, ידוענים ומפורסמים שעוסקים בשלל מקצועות. שעוני רולקס הינם חביבים מאוד בקרב שחקני קולנוע וניתן לראותם בסצנות רבות בסרטים ידועים ושוברי קופות.

שעון יוקרתי משובץ יהלומים

השחקנים הראשיים שעונדים את השעונים מככבים בסרטים הללו והשעונים הם חלק ממכלול שלם שכולל ביגוד אופנתי, אקססוריז, נעלי יוקרה ועוד פרטי לבוש נחשבים. יחד עם זאת, ניתן למצוא אותם בקרב בעלי מקצועות חופשיים, טייסים, אנשי עסקים, אנשים מהמעמד הבינוני ועוד.
שעונים במחיר סביר

אין חובה להשתייך לעשירון העליון כדי להיות מסוגל לרכוש שעוני רולקס איכותיים, שכן יש מבחר גדול של שעונים שניתן לרכוש במחירים מפתיעים. שעוני רולקס הינם אמינים מאוד, ולכן יש דרישה גבוהה לשעוני יד שנייה. שעונים אלו נפלטים לשוק על ידי אנשים אשר מעוניינים לרכוש חדשים. גוטהלף ע. שעונים היא חברה שעוסקת בשיווק שעונים מדגמים שונים, כולל שעוני רולקס.

החברה רוכשת מלקוחותיה את השעונים הישנים, משפצת ומתקנת אותם לפי הצורך ומציעה אותם ללקוחות אחרים. רכישת שעון יד שנייה במחיר טוב היא אפשרות סבירה בהחלט ומומחי החברה יכולים לסייע בבחירת שעון כזה. כל לקוח שפונה לסיוע יקבל את מלוא ההסברים בסבלנות יתרה עד אשר יהיה שבע רצון מההצעה שתונח לפניו.

דגמים יוקרתיים רבים

כיאה לחברה רצינית ומקצועית יש לרולקס דגמים רבים שמיועדים לגברים ולנשים. החברה פתחה גם דגמים ייחודיים היכולים לשמש צוללנים בעת צלילתם לעומקים ניכרים. בכל סדרת שעונים יש מספר רב של דוגמאות המרחיבות באופן ניכר את יכולת הבחירה של הלקוחות. בסדרת דייטג'אסט, על שלל דוגמאותיה, ניתן לרכוש שעונים יקרים שעשויים זהב ואחרים זולים יותר העשויים מפלדה.

יש את סדרת GMT שרבים אוהבים את הסגנון הייחודי שלה. יש את סדרת דייטונה וגם בה יש מבחר שעונים במחירים מדורגים. שעונים אחרים נוספים מגיעים בצורות יפהפיות ורק צריך לבחור.

ייצור איכותי

שעוני גברים הינם בעלי לוחות שעונים בקוטר גדול יותר מאלה של השעונים הנשיים. השעונים הנשיים מעוצבים בצורה מעודנת ומתאימה ליד הנשית. ניתן למצוא שעונים עם ובלי תאריכונים, בצבעי לוחות שונים, עם רצועות שונות ועוד. אין זה משנה באיזה שעון יבחר הלקוח, כל השעונים הינם בדרגת אמינות גבוהה ומיוצרים על פי ידע מתקדם ובאמצעות שיטות ייצור מודרניות ומתקדמות.

שעונים יוקרתיים = רכבי יוקרה איכותיים

כל החומרים שמהם מיוצרים השעונים הינם ברמת איכות גבוהה מאוד, דבר שמונע בלאי מואץ לאורך השנים. רולקס חורטת על דגלה את האלמנטים הבאים: דיוק, אמינות, איטום מושלם לאבק ומים, ואנרגיה בלתי מתכלית. השעונים מגיעים עם אחריות על שעונים חדשים וגם על ישנים. חברת רולקס מקפידה על שירות אמין ומקצועי לקהל לקוחותיה והוא כולל רשת חנויות ומעבדות המסוגלות לתת מענה הולם לכל שעון, בין אם הוא בתקופת האחריות או לאחריה.
רכישה נבונה

צריך לזכור, כי שעוני רולקס הם בעלי אמינות גבוהה ולכן שומרים על ערך גבוה. עצם העובדה שניתן למכרם גם לאחר שנים מספק תחושת ביטחון טובה לרוכשים. ניתן למצוא שעוני רולקס במחירים של כ-10,000 שקל ואף פחות מכך, כך שהרכישה הינה כדאית מאוד. שעוני יקרי ערך שעשויים מזהב 18 קרט הינם שומרי ערך ודאיים וההשקעה בהם כדאית, לעתים, יותר מאשר השקעה בתוכניות חיסכון, מהסיבה הפשוטה שערך הזהב יכול לעלות יותר מאשר ערך הכסף שבבנק. למי שידו משגת, השיקול הכספי הזה הינו משמעותי ויכול לסייע בקבלת החלטה לרכישת שעון מבית היוצר של חברת רולקס.

בכל יום בשנה מייצרת חברת רולקס כ-2,000 שעונים והכמות הרבה מעידה על הביקוש העצום. ישראלים רבים אוהבים את המותג הזה ונהנים לרוכשו. הרכישה יכולה להיעשות למטרת אירוע חשוב כמו יום נישואין, יום הולדת עגול, כמתנה חגיגית ומיוחדת לאירוע חשוב בחיים ועוד. שעוני רולקס נראים יותר ויותר בחברה הישראלית ולאו דווקא רק בשכבה העשירה ביותר שלה, כך שרכישת שעון כזה במחיר מפתיע וענידתו לא תיחשב יוצאת דופן. ברור הוא ששעון יוקרתי כזה מושך תשומת לב שמעידה גם על מעמד העונד אותו.
חשש מזיופים

מומלץ לרכוש שעון רולקס איכותי אצל משווקים בעלי מוניטין מאחר שקיים חשש רב למכירות שעונים מזויפים. היות ושעונים אלו נחשבים ליקרים, יחסית, הרי שתעשיית הזיופים סביבם גבוהה. כאשר רוכשים אצל גוטהלף ע. שעונים אזי בטוחים שהשעון אינו מזויף. יותר מזה, שעונים מיד שנייה נבדקים בשבע עיניים ורק אחרי בדיקתם ותיקונם הם מוצעים למכירה.

מטבע הדברים, הכדאיות של רכישת שעון יד שנייה גבוהה מאחר ששעונים חדשים, בסופו של דבר, מאבדים מערכם לאורך השנים ואם ניתן למצוא שעון משומש ואמין מאוד במחיר סביר אז כדאי לשים עליו את היד ולרוכשו. חברת גוטהלף ע. שעונים הינה חברה ידועה שעוסקת בממכר שעונים לאורך שנים החברה הינה בעלת קשרים בינלאומיים וחברה בארגונים בינלאומיים חשובים בתחום.

ליעוץ ופרטים נוספים, פנו אלינו, גוטהלף ע. שעונים.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.