שעוני פטק פיליפ יד שניה

Gotawatch > שעוני פטק פיליפ יד שניה

שעוני פטק פיליפ יד שניה

למרות שהמותג עצמו טוען כי "אתה אף פעם לא באמת הבעלים של פטק פיליפ. אתה רק דואג לדור הבא", ישנם מקרים בהם הגיע הזמן למכור את השעון ולא להמשיך להיאחז בו. אם יש בבעלותך שעון פטק שאתה רוצה למכור, יש לנו חדשות טובות בשבילך. יחד עם רולקס, שעוני פטק פיליפ יד שניה מהווים חלק נחשק ביותר בשוק שעוני היד השנייה. למעשה, רבים מחובבי השעונים מסכימים על כך כי שעונים פאטק פיליפ מייצגים את פסגת השעונים השווייצריים האיכותיים. אפילו, רק להסתכל על תוצאותיה של מכירה פומבית של שעונים יכול להוכיח לכם כי שעוני פטק פיליפ כמעט תמיד מככבים בראש טבלת הביקוש והמחירים. אז, בהתחשב בכך, מהי הדרך הטובה ביותר למכור שעוני פטק פיליפ יד שניה? כיצד אפשר לקבל את המקסימום על שעוני פטק פיליפ יד שניה?

מצא את ה-Reference, הקייס, ומספרי המנגנון של שעון הפטק פיליפ שלך

בדומה למכירת כל שעון יוקרה אחר, חשוב לדעת את סוג השעון שאתה מתכוון למכור. בעוד שפטק פיליפ אינה מייצרת מידי שנה שעונים (בניגוד למותגי יוקרה אחרים כמו רולקס, קרטייה ואומגה), לשעון היוקרתי ביותר יש היסטוריה שתחילתה במאה ה-18, מה שהופך את מבחר שעוני פטק פיליפ לרחב למדי. ישנם מספר מספרים שיעזרו לך לקבוע את סוג שעון הפטק פיליפ שאתה מנסה למכור: מספר ה-Reference, מספר הקייס ומספר המנגנון.

פטק פיליפ – מספרי Reference ושמות דגמים

כדי למצוא את מספר הסימוכין (Reference) של שעון פטק פיליפ שבבעלותך, תוכל לעיין בניירת הנלווית אליו, כגון תעודת המקוריות, אם עדיין היא שמורה אצלך. אחרת, תצטרך לפתוח את גב הקייס של השעון (בעזרתו של שען מקצועי). מספר הסימוכין של שעון פטק פיליפ נמצא בחלק הפנימי של גב הקייס או על החלק הפנימי של טבעת המתכת המקיפה את קופסת הגביש של זגוגית הספיר.

מספר הסימוכין של Patek Philippe מספר לך מהו דגם השעון. התמודדות עם שמות דגמי פטק פיליפ עלולה להיות מסובכת עבור הדיוטות. רוב הזמן, אספני פטק פשוט משתמשים במספרי הסימוכין במקום שם הדגם, כאשר הם מדברים על שעוני פטק ספציפיים – דבר אשר יכול להקשות על טירונים להמשיך לעקוב אחרי השיחה.

זאת, בשל העובדה כי חלק ניכר משעוני פטק פשוט נושאים את שם הקומפליקציה (קומפליקציה הוא כל פונקציה נוספת הקיימת בשעון, מלבד פונקציית השעון שבשעון) הקיימת בשעון. לדוגמה, כמה דגמים כוללים Perpetual Calendar, תאריכון שנתי, כרונוגרף, Minute Repeater וכן הלאה. לכן, כדי להבדיל בין 1990 בסביבות Perpetual Calendar ופטק Perpetual Calendar בסביבות 1950, קוני פטק, מוכרים, אספנים וחובבי שעונים משתמשים בדרך כלל במספרי הסימוכין. עם זאת, ישנם כמה שעוני פטק פיליפ הנושאים שמות מדי.

הנה טבלה עם הסבר קצר של דגמי השעונים המרכזיים של פטק פיליפ.

שנת השקה

דגם

תיאור

הושק ב-1932

Calatrava

קולקציית פאטק של שעונים אלגנטיים, מורי זמן בלבד שעוני – רושם דקים במיוחד.

הושק ב-1925

Perpetual Calendar

שעון קומפליקציית הדגל של פטק. לוחות שנה נצחיים במתאימים באופן אוטומטי כדי לציין את השעה, השעה, התאריך, החודש, השנה והירח המתאמים. ניתן לשלב עם קומפליקציות אחרות כמו הכרונוגרף.

הושק ב-1925

Minute Repeater

קולקציית שעונים המציינים את הזמן על פי דרישה באמצעות צלילים נפרדים.

הושק ב-1927

Chronograph

קולקציית שעוני פאטק עם פונקציית סטופר לעתים קרובות, משולבים יחד עם קומפליקציות אחרות כגון לוחות שנה תמידי, טיימר כלל-עולמי או לוחות שנה שנתיים.

הושק ב-1953

World Time

קולקציית שעונים עולמיים המציינים את הזמן על פני 24 אזורי זמן בו זמנית.

הושק ב-1968

Golden Ellipse

קולקציית שעוני רושם דקים עם קייסים מלבניים מעוגלים על בסיס פרופורציות יחס הזהב.

הושק ב-1976

Nautilus

קולקציית שעוני הספורט של פטק המאופיין בצמידים משולבים.

הושק ב-1993

Gondolo

קולקציית שעונים שאינם עגולים, לעתים קרובות בהשראת ארט דקו.

הושק ב-1996

Annual Calendar

השעון השני של לוח השנה המלא המציין את השעה, היום, התאריך, החודש, השנה, שלב הירח ודורש כיוונון ידני אחת לשנה. ניתן לשלב אותו עם קומפליקציות אחרות כמו הכרונוגרף.

הושק ב-1997

Aquanaut

קולקציית הספורט של פטק המכוונת לקהל צעיר יותר, עם קייסים מתומנים בעלי קווים מעוגלים ורצועות גומי.

הושק ב-1999

Twenty~4

.קולקציית הנשים המובהק המכילה אוסף שעונים מגוון של שעונים קוורץ מלבניים ושעונים אוטומטיים עגולים

Grand Complications

שעון קומפליקציות גדול – כזה המשקף את המומחיות של פטק פיליפ – כאשר מספר קומפליקציות (כרונוגרף, לוחות שנה, חוזרים, טיימרים עולמיים וכדומה) מרוכזות יחד בשעון אחד.

מנגנוני פטק ומספרי קייס

המספרים האחרונים אותם תצטרך לדעת כשאתה מוכר שעון שלך, הם מספר המנגנון ומספר הקייס. שוב, אם יש לך את תעודת המקוריות, זוהי משימה קלה. אם לא, תצטרך להסתכל לתוך השעון.

בדומה למספר הסימוכין, מספר הקייס של פטק פיליפ נמצא בחלק הפנימי של ה- גב קייס השעון או על פנים טבעת המתכת של קופסת הזגוגית. מספר המנגנון, לעומת זאת, חרוט על המנגנון עצמו. באופן טבעי, אם יש לך גב קייס אטום תצטרך לפתוח את השעון, אבל אם יש לך גב קייס שקוף, תוכל לקרוא אותו דרך הגב השקוף.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.