רולקס זהב – סמל סטטוס

Gotawatch > רולקס זהב – סמל סטטוס

רולקס זהב – סמל סטטוס

במהלך המאה האחרונה, שעון רולקס זהב הפך לסמלן המוכר של הצלחה אישית והישגיות. אין יצרנית שעוני מותרות אחרת, שיכולה לצפות להכרה הרבה בה זוכה רולקס, וזהב? הזהב נחשב לשם נרדף לעושר ולהישגיות, כבר מאז שחר הציוויליזציה.

מצוינות

למרות שאנשים רבים בוחרים לענוד שעוני רולקס בשל האסוציאציות המלוות אותם, ישנם רבים אחרים שרוכשים שעונים אלה פשוט כי הם מעולים ומדויקים. רולקס לא תמיד נחשבה ליצרנית היוקרה שהיא כיום, ורק בעשורים האחרונים הפכו שעוני רולקס לידועים ולמוכרים כסמלי מעמד ופאר.

בעוד שכל שעוני רולקס נחשבים לשם נרדף לדיוק ולאיכות, שעוני רולקס מזהב הם באמת הסמל להורולוגיה מפוארת. ה- Submariner עשוי פלדת האל-חלד שלה הוא אחד משעוני רולקס הנמכרים ביותר בשנים האחרונות. אולם, יחד עם זאת, רולקס Submariner מזהב מעלה את שעון הצלילה האיקוני לרמה חדשה לגמרי של יוקרה בלעדית.

פלדת אל-חלד או זהב?

מחירי קמעונאיים שעוני רולקס זהב חדשים גבוהים באופן משמעותי מאלו של עמיתיהם עשויי פלדת האל-חלד. לצורך דוגמה, רולקס דייטונה עשוי פלדת אל-חלד תוכלו לרכוש בארה"ב עבור, בערך, $12,400, בעוד שמחירו של שעון רולקס דייטונה עשוי זהב יטפס ויגיע גם לכ-$34,650. זה, בשום פנים ואופן, אינו מעיד על כך ששוויו של הזהב שבשעון הוא מעל ל-$20,000, אולם התערובת הבלעדית של זהב 18 קראט שרולקס מייצרת בבית היציקה שלה, אינו מגיע ללא השפעה משמעותית על מחירו של השעון לרוכש.

רולקס מייצרת באופן בלעדי את קולקציית שעוני ה-Day-Date בזהב 18 קראט או בפלטינה 950. ההחלטה להשתמש אך ורק במתכות יקרות לעיצוב וליציקת הקייס והצמיד היא מסורת שהתחילה מאז השקתו הראשונית של שעון ה-Day-Date בשנת 1956. במהלך מחצית המאה האחרונה, קולקציית ה-Day-Date, עם צמיד הזהב של רולקס, הפכה את השעון לקלאסי, כשהשעונים העשויים כל-כולם זהב, נענדים על ידי מגוון רחב של אנשים, החל מסלבריטאים וכלה ברשימה מכובדת של פוליטיקאים בינלאומיים.

המיתוג הידוע ברמות הביקוש האגדתיות שלו, במיוחד בשוק הווינטג', הפכו את שעוני רולקס מאקססוריז מראי זמן מדויקים לסמלים של מעמד ויוקרה. שעון הזהב הוא סמל מוכר בעולם, כזה המסמל שאיפה להישגים והצלחה אישית. שעוני רולקס נושאים עימם קונוטציה דומה, כך ששעון רולקס העשוי כולו זהב הוא שילוב טבעי ומשלים.

אפילו בהיותו פשוט ולא ראוותני, שעון הרולקס העשוי פלדת אל-חלד משדר איכות ומותרות, החל באילן יוחסין שלו, וכלה בהתאמתו כאקססורי לכל סוג אאוטפיט. יחד עם זאת שעון רולקס זהב לוקח את אחד השעונים הטובים ביותר בעולם ומשלב אותו עם אחד החומרים היקרים והיוקרתיים ביותר בעולם.

מה כל כך בולט ברולקס?

חברת רולקס, שנוסדה בשנת 1905 על ידי הנס ווילסדורף, היא חברה שווייצרית של שעוני יוקרה. דגם הדגל שלה, ה-Oyster קיים כבר מאז שנת 1945. עם מחזור של מיליארדי פרנקים שוויצריים בשנה, בכל שנה, היא נחשבת לאחת מיצרנית שעוני-מותגי היוקרה המובילות בעולם, אם לא הראשונה שבהן (בשנים מסוימות). על פי מגזין פורבס, רולקס היא אחת מ-100 המותגים המוכרים והחזקים בעולם. השם "רולקס" מזוהה מיד על ידי אנשים בכל רחבי העולם, גם כאלה שאינם מקורבים לתעשיית שעוני היוקרה, אינם אספני שעונים ואינם מזהים מותגי שעונים אחרים.

יש הטוענים כי רולקס חייבת את המוניטין שלה לרוח החלוצית שלה ולחדשנותה. זאת, מאחר וכמה מדגמי השעונים המוקדמים יותר שלה נכנסו להיסטוריה של התעשייה בשל השכלולים שבהם. למשל, המצאת ה-Oyster – שעון היד הראשון העמיד בפני מים, והמצאה ופיתוח המנגנון האוטומטי הראשון אשר לו פעולה מתמשכת ותמידית בשנת 1931.

רולקס אף הגדילה את המוניטין והנראות שלה דרך עולמות הספורט, התרבות וההרפתקנות. כך הצטרפו לחברה מספר הישגים ספורטיביים גדולים, כגון העפלתו להר האוורסט של סר אדמונד הילארי או השבירה הראשונה של מחסום הקול על ידי צ'אק ייגר.

המיתוג החזק והחיובי של שעוני רולקס קוסם לאנשים העונדים את שעוניה, ומזוהה כמעט באופן מיידי עם התדמית ה"נכונה" – שחקנים, זמרים ואתלטים רבים עונדים שעוני רולקס מזהב או מתכות יקרות אחרות.

ברגע שהגיעו למעמד האישי הנכסף שלהם, חלק מהאנשים ירצו להפגין את הטעם שלהם, הכוח שבידיהם ואת העידון האלגנטי שלהם. רולקס, כמותג יוקרתי, מביאה את השילוב וההרמוניה בין השאיפות הללו, באמצעות הלוגו המלכותי שלה וטיפוחה של תמונה תדמית איכותית כחברה העומדת לרשות לקוחותיה בכל עת.

רולקס זהב – סמל סטטוס

כיום, "אישורה" של רולקס כמותג, כסמל למנהיגות, הישגיות והצלחה, כבר אינו מוטל בספק. שעון רולקס זהב מייצג סמל סטטוס, המשדר לאנשים כי העונד אותו השיגה רמה גבוהה של הצלחה ויציבות פיננסית, אשר אפשר לו את האמצעים לרכוש שעון רולקס. רכישת שעוני זהב של רולקס כבר אינה מוגבלת אך ורק לעשירים המופלגים, אם כי, בשל מחירם הגבוה (והמוצדק, כאמור) של שעוני הרולקס העשויים זהב, אין לרואים כל ספק כי מדובר במישהו שהאמצעים עומדים לרשותו.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.