שילוב של אלגנטיות וזוהר: כיצד הפך רולקס דייטג'סט לדגם כה אהוב על ידי נשים

Gotawatch > שילוב של אלגנטיות וזוהר: כיצד הפך רולקס דייטג'סט לדגם כה אהוב על ידי נשים

שילוב של אלגנטיות וזוהר: כיצד הפך רולקס דייטג'סט לדגם כה אהוב על ידי נשים

מזה כמה עשורים שנשים בעלות טעם משובח מאמצות את שעוני היד של רולקס. השעונים, שהחלו כאקססורי גברי ששימש לפעילויות מאתגרות כמו צלילה, טיפוס הרים וטיס, כבר מזמן משמשים כתכשיט בולט ונוכח המשדר טעם משובח וסטייל. דגמי הדייטג'סט הנשיים של רולקס מציעים עיצוב מעודן מבלי להתפשר על האיכות

נדמה שלעתים אנשים נוטים לשכוח, ובמיוחד כשחושבים על שעוני רולקס כבדים, אך במקור שעוני יד היו אביזר המזוהה עם נשים בלבד. בתחילת המאה ה -20 שעוני היד נתפסו כשבריריים ולעתים קרובות נתפסו כתכשיטים עבור בנות המין היפה. האנס וילסדורף, מייסד רולקס, היה נחוש להציע לנשים ולגברים כאחד, להצטייד בשעוני יד מודרניים, אמינים ומדויקים שיהיו חזקים מספיק כדי לתפקד ולעולם לא לאכזב, גם כשאורח החיים הופך לפעיל יותר ויותר.

למעלה ממאה שנים חלפו מאז שהחלו בייצור השעונים האיכותיים ביותר בעולם, אי שם בשוויץ – בירת השעונים העולמית. עד לשנות השמונים המאוחרות, השעונים המאסיביים של חברת רולקס נתפסו כאביזר גברי, שהרי בתחילת דרכו שימש בעיקר ככלי עזר לפעילויות מאתגרות כמו צלילה, טיס, טיפוס הרים ומרוצים. אבל המהפך החל כאשר נשים, ובמיוחד נשים מפורסמות הידועות בטעמן המשובח, כמו ויקטוריה בקהאם, אשתו של הכדורגלן לשעבר דיויד בקהאם שנהייתה למעצבת אופנה נחשקת, החלו לאמץ את השעונים כאקססורי של טעם משובח. למעשה, כבר כמה עשורים מאז שהחל הטרנד ה"אדג'י" והבועט באופנת הנשים, שהחל לתת את אותותיו באופנת הפאנק של האייטיז והלך וגבר בניינטיז. הסגנון הזה, בו נשים הן כבר לא הדמויות הקוקטיות בשמלות עדינות, היה תחילתו של עידן חדש באופנה, ופתח את הצוהר לאימוץ אביזרים ולוקים גבריים יותר, גם בקרב נשים. חברת רולקס לא נשארה חייבת, והחלה לייצר דגמים יעודיים לנשים של השעונים העל-זמניים שלה, על אף שכיום נשים רבות עונדות גם את הדגמים הגבריים המקוריים ומקבלות "טוויסט" מעניין וטרנדי ללוק כולו.

להשקיע בשעון שווה עם נוכחות – ולהשתחרר מהדאגה לשאר הלוק


מגמות של מינימליזם, של "בחזרה ליסודות" ושל שמירה על הסביבה, מביאות לאט לאט רבות מאיתנו להפחתה בקניית בגדים ופריטי אופנה זולים ומרובים. מתחילים להבין היום בעולם ש"פחות זה יותר", כאשר התובנה היא שמהלך כזה יביא גם את העולם למצב טוב יותר וגם את השקט הנפשי שלנו. היפטרות או השתחררות מעומס של פריטים בבית, לרבות בגדים ונעליים, תעשה לנו רק טוב. כן, גם למי שהפרוטה בכיסו ויכול להרשות לעצמו רכישה אינסופית של פריטי אופנה.  ההמלצה הגורפת, אי לכך, היא להשקיע בכמה פריטי בייסיק טובים, שיחזיקו לאורך זמן וישרתו אותנו נאמנה. ג'ינס איכותי, מעיל טוב, נעליים מחומרים טובים וכמה חולצות בתפירה קפדנית. במקרה שאתן מיישמות את ההמלצה הזאת, כדאי להשקיע באביזר אחד כמו תכשיט בעל נוכחות, שגם אם אתן לבושות הכי "בייסיק", הוא יגנוב את ההצגה וישנה את התמונה. שעון רולקס נשי הוא הפריט המושלם במקרה כזה. כשאתן עונדות פריט כזה, אי אפשר שלא להבחין בו ולהסיק במיידי את המסקנה שאתן בעלות טעם משובח. 

שעוני רולקס דייטג'סט לנשים – הבחירה הבטוחה של עיצוב מרהיב ואיכות

גרסת הנשים לדגם רולקס דייטג'אסט האיקוני, שנוצרה בשנת 1945, נחשפה בשנת 1957. האלגנטיות הנצחית והפונקציונליות של השעון המרהיב הזה, מוצעת היום בגודל מוקטן של 28 מ"מ.

קייס הצדפות 28 מ"מ של Lady-Datejust הוא שילוב מושלם של פרופורציה, חוסן ואלגנטיות. הקייס הבינוני מעוצב בצורה ייחודית, הוא עשוי מתכת יוקרתית עמידה בפני קורוזיה, זהב 18 קראט או פלטינה 950. כמו כל שעון רולקס, עמידותו למים בעומק של 100 מטרים מובטחת.

צמיד "היובל", צמיד מתכת בעל חמש חלקים גמיש ונוח, תוכנן במיוחד להשקת Oyster Perpetual Datejust בשנת 1945. בשעוני הדייטג'סט לנשים הוא תמיד מצויד באבדן כתר, האבזם הסמוי האלגנטי של רולקס. ניתן לאבזר את הדייטג'סט הנשי גם עם צמיד הצדפות. צמיד זה מלוטש וחזק, מצויד בדגם זה עם אבזם צדפה וקישור הארכת הנוחות Easylink שפותח על ידי רולקס.

לבחירתכן, שעון הדייטג'סט לנשים יכול להגיע גם עם צמיד הנשיא היוקרתי. צמיד מעודן ואקסקלוסיבי זה מורכב מחוליות חצי עגולות ומשולבות ועשוי זהב 18 קראט או פלטינה .950. סוגר הכתר האלגנטי והנסתר שלו מבטיח המשכיות חזותית חלקה על פרק כף היד.

שעוני הרולקס הנשיים מגיעים בשלל דגמים מעודנים, נוצצים ומרשימים, כמו למשל דייטג'סט ורוד, בעיצוב נשי ומעודן במיוחד, מעוטר בפרחים עדינים ושובי לב. דגמים אחרים של הדייטג'סט לנשים, מגיעים בצבע זהב, כסף או רוז-גולד, מעוטרים ביהלומים או אבני חן. הגרסא הנשית מהווה שילוב אלגנטי בין המאסיביות הרצינית של השעונים הגבריים, לבין העידון הנשי המתבקש.


לא רק יפה, גם הכי משוכלל ואיכותי שיש


שעון הדייטג'סט לנשים מצויד בקליבר 2236, תנועה מכנית מתפתלת עצמית שפותחה ומיוצרת באופן בלעדי על ידי רולקס. הארכיטקטורה שלו הופכת אותו למדוייק ואמין במיוחד. קליבר 2236 מצויד בקפיץ סיליקון – פטנט בלעדי שרשום על שם רולקס. הוא עמיד בפני שדות מגנטיים, נייר הזכוכית הסילוקסי מספק יציבות רבה בפני שינויי טמפרטורה והוא תמיד ידייק, גם במקרה של זעזועים.

עם הזוהר המעודן שלו, שעון הנשים הקלאסי של רולקס – שעון הדייטג'סט לנשים, מהווה מפגן של סטייל, זוהר ואלגנטיות מתפרצת. כל אלו ביאם לידי ביטוי מבלי להתפשר על האיכות, המתבטאת בביצועים טכניים ברמה הגבוהה ביותר ועמידות שאין שנייה לה.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.