יש דברים שהם לנצח: רולקס יד 2

Gotawatch > יש דברים שהם לנצח: רולקס יד 2

יש דברים שהם לנצח: רולקס יד 2

שעוני היוקרה של רולקס נחשבים לפריט אופנתי, שמגיע עם מטען של סטייל, טעם טוב וכמובן – מתקשר עם ממון ועם מצב כלכלי מבוסס. מה הופך את השעונים הללו לפריט שהוא קלאסי למכירה ולקנייה מיד שניה?

ישנם פריטים קלאסיים, שהם מעבר למימד הזמן, תמיד באופנה, תמיד נכונים וערכם הכלכלי לא יורד, בחלק מהמקרים אולי אף עולה… שעוני יוקרה, ובפרט שעוני רולקס, ממש כמו זהב נצחי, יקר ויוקרתי, הם פריט קלאסי לקנייה ולמכירה.


סמל לטעם טוב ולסטייל: שעוני רולקס הם עולם ומלואו

שעון יוקרתי, איכותי ובעל נוכחות, הוא פריט שאם אתם עונדים, הוא באופן מיידי משייך אתכם למועדון של בעלי ההון והסטייל, שאותו, כידוע – אי אפשר לקנות בכסף. כל מי שמבין דבר או שניים – יזהה זאת בקלות, גם אם אתם לבושים במלתחה הכי בסיסית וחסרי מניירות לחלוטין. אם אתם מחפשים פריט אחד שיגנוב את ההצגה ויעשה את אפקט ה"וואו" לכל מי שיתקל בכם – שעון יוקרה הוא הדבר, ובמיוחד השעונים חסרי התחרות של חברת רולקס השוויצרית. 

ההבדל בין שעון רגיל לשעון יוקרה


כל שעון יד יראה לכם את השעה, ויש כאלו שאפילו מעוצבים לא רע. אז מה מבדיל את שעוני היוקרה מבין השעונים הרגילים. את שעוני הרולקס החלו בשוויץ של לפני כמאה שנים, ובתחילה הם היו מיועדים לשימוש בתנאים קיצוניים ובפעילויות מאתגרות כמו טיס, צלילה, טיפוס הרים ונהיגה במירוצים. כדי לעמוד בפרמטרים הללו, היצרנים דאגו שהשעונים ייוצרו מהמרכיבים האיכותיים והעמידים ביותר שיש להשיג, תחת הפיתוח וההרכבה הדקדקניים ביותר שניתן לתאר. על כל שעון שיצא מהמפעל הזה, עבדו עשרות אנשים, הרכיבו ובדקו אותו שוב ושוב. במרוצת השנים, ובמיוחד לאחר שסלבס מיתולוגיים כמוב פול ניומן החלו לאמץ אותם כפריט אופנתי, הם החלו להיענד יותר על ידי בני המעמדות העליונים ומי שידו משגת, יותר מאשר על ידי ספורטאים. כמו כן, בעשורים האחרונים התפתחות הטכנולוגיה גם ייתרה את השימוש בשעונים, ומכשירים משוכללים דיגיטליים אחרים החליפו אותם. כך או כך, המוניטין היוקרתי, האיכותי ומלא הסטייל שלהם – נשמר עד היום, ואף התעצם. כיום הם משמשים כשעונים מצוינים שהם למעשה יותר תכשיטים יוקרתיים ומעודנים מאשר כל דבר אחר. מי שמבין – יודע.

שעוני רולקס – פריט מנצח לרכישה או מכירה מיד שנייה


לא סתם, הפכו השעונים הייחודיים של רולקס לשעוני יוקרה. איו זה סוד כי מחירי השעונים השוויצריים הללו יכולים להאמיר לסכומים של אלפי דולרים וגם לעשרות אלפים ויותר מזה… אלו הם פריטים שרק מי ש"כסף הוא לא אישיו" עבורו רוכש, או כאלה שחסכו והשקיעו במיוחד לרגל רכישת השעון שהוא תכשיט עם נוכחות יוצאת דופן. אבל החדשות הטובות הן שגם מי שאינו נהנה מסכומי עתק בעובר-ושב שלו, יכול עתה להרשות לעצמו שעון רולקס יד 2. תשמחו לשמוע שכל הסיבות מובילות לקניה או רכישה של השעונים הללו מיד שנייה.

 שעוני רולקס יד שנייה הם קנייה שהיא הרבה יותר מחכמה. ראשית, מאחר והשעונים הללו, כאמור, מיוצרים מהרכיבים האיכותיים והעמידים ביותר, הם מחזיקים במשך שנים על שנים, יש שיאמרו שבמשך חיים שלמים ויותר. רכיבי השעונים, שנועדו להחזיק מעמד ולא להישחק במהלך צלילות, לחץ אוויר של מטוס, מהירות של מאות קמ"ש במירוצים ועוד – עמידים במשך שנים ארוכות, והזמן לא יכול להם. מה שאומר שגם אם רכשתם שעון שמישהו כבר ענד לא מעט שנים, אתם יכולים להיות סמוכים שהוא עדיין עובד ביעילות.

הסיבה השנייה, והלא פחות חשובה, היא אופנתית. שעוני הרולקס רק הולכים ומבססים את מעמדם כפריט על זמני שתמיד באופנה. כמו ג'ינס איכותי, כמו תיק של לואי ויטון, כמו משקפי שמש של שאנל, כמו מעיל עור שילווה אתכם לנצח ועוד… יתרה מכך, ישנם דגמים של השעונים של רולקס שכבר הפסיקו לייצר, ואלו נחשבים לפריט אספנות, שיש את העוסקים בתחום שיסכימו לשלם עליהם סכומים גבוהים יותר מהמקור. סוגיה זו הופכת את שעוני היוקרה של רולקס לפריטים קלאסיים למכירה מיד שניה. 

יד שנייה – ממבחר רחב יותר של דגמים וסגנונות

סיבה נוספת לרכישה של שעוני רולקס מיד שנייה, היא שכאמור, ישנם דגמים רבים שהפסיקו לייצר, ומעת לעת יוצאת קולקציה מצומצמת למדי של שעונים חדשים. אם תיפתחו לאופציה של קנייה מיד שנייה, יפתח בפניכם מגוון רחב מאוד של דגמים, סגנונות, צבעים וחומרים. יש הנמשכים לסגנון הגס והכבד של הרולקס הקלאסי, יש המעוניינים בשעוני נשים מעודנים יותר, יש שאוהבים את הסגנון הספורטיבי ועוד ועוד. אם יש לכם סגנון ספציפי, אתם יודעים מה אתם אוהבים ואתם מחפשים משהו שיקלע בדיוק לטעמכם – חפשו שעונים מיד שנייה ותהנו ממגוון עצום של אפשרויות. 


עולם השעונים מלא בזיופים – כך תדעו להיזהר ולזהות רולקס מקורי

עולם התכשיטים והשעונים מלא בזיופים, שנוצרו מחומרים זולים על ידי רמאים שמנסים למכור אותם ביוקר כמו "הדבר האמיתי". אינספור חיקויים של שעונים רולקס כבר יצאו, וכדאי לשים לב לסימנים, על מנת שלא תיפלו בפח, ותשלמו ממיטב כספכם על פריט זול ולא איכותי בעליל. הסימן המובהק הראשון הוא מחיר זול מדי, שפותח פער משמעותי מדי מהמחירים שאתם נתקלים בהם עבור מוצרים דומים. בנוסף, שימו לב מאיפה אתם קונים – האם זוהי חברה מורשית, האם קיבלתם עליה המלצות והיא נהנית ממוניטין טוב? כמה זמן היא קיימת בשוק? ישנם פרמטרים נוספים שיסייעו לכם להבין האם מדובר במקור או בחיקוי זול, אך ההמלצה הכי חשובה היא פשוט לפנות לרשת מבוססת וותיקה לממכר, החלפה ותיקונים של שעוני יוקרה, ולדעת שאתם בידיים טובות. 

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.