על יוקרה ואיכות: שתי חברות השעונים המפורסמות בעולם

Gotawatch > על יוקרה ואיכות: שתי חברות השעונים המפורסמות בעולם

על יוקרה ואיכות: שתי חברות השעונים המפורסמות בעולם

אין דבר שינצח את האלגנטיות יוצאת הדופן של שעון יוקרה. מה הופך את מותגי השעונים רולקס ופטק פיליפ לכה פופולריים ועל-זמניים? על שתי היצרניות המובילות בעולם בתחום

בעידן הנוכחי, החיים נעים מהר יותר מאי פעם. מעקב אחר הזמן החולף הוא עדיין חיוני, ואולי יותר מתמיד, אז למה שלא תעשו זאת בסטייל, באמצעות אחד משעוני היוקרה הטובים בעולם על פרק כף ידכם?

שעוני יוקרה נועדו שלא לצאת מהאופנה לעולם. למרות שעכשיו יש לנו שעונים בטלפונים שלנו, שום דבר לא מנצח את האלגנטיות יוצאת הדופן של שעון מעוצב להפליא. ההתפתחות הזו הפכה את בדיקת השעה מאמץ מרגש למדי…

שעון מכני מתאים, הוא לא רק דרך לעקוב אחר זמן, אלא שמדובר בהשקעה סנטימנטלית לכל דבר. רכוש יקר ערך, שסביר להניח שיהפוך לירושה משפחתית מיוחדת ומוערכת במיוחד.

בהזדמנות זו נזכיר גם ששעון מעצב הוא גם סמל נצחי של טעם ומעמד. כי מה אומר יוקרה יותר מרולקס? מה משדר בידול וכישרון אופנתי יותר מפאטק פיליפ?

שעון יוקרתי הוא תצוגה של אומנות ללא דופי. זוהי עדות למסורות בנות מאות שנים ולטכניקות הנדסיות. למעשה, מותגי השעונים הטובים ביותר יוצרים יצירות אמנות מיניאטוריות.

על ידי ענידת שעון יוקרתי, אתם מצטרפים למועדון אקסקלוסיבי של ממש. אחרי הכל, אלו הם השעונים שעונדים נשיאים, כוכבי הוליווד ובני מלוכה.

אבל איך תבחרו את השעון היוקרתי הטוב ביותר עבורכם? איך תקבלו הכרעה בין שעון מסורתי ומעודן לבין פריט חדשני ואוונגרדי יותר?

מקום טוב להתחיל בו הוא היכרות עם שתי חברות שעונים, הנחשבות לטובות וליוקרתיות ביותר כיום ברחבי העולם. שני מותגי היוקרה הללו, נהנים ממוניטין עולמי באספקת שעונים באיכות גבוהה, והם מתבלטים מעל לכל השאר.

הצהרה של אומנות מעודנת, רגישות אסתטית שאין דומה לה ותשוקה לפריצת גבולות, הגדירו את המותגים הללו כיצרני השעונים היוקרתיים הטובים ביותר כיום.

רולקס

אם יש שם מותג שעונים אחד שכולם מכירים, זה רולקס. השם הזה עצמו, הפך למילה נרדפת ליוקרה ואקסקלוסיביות. ענידת רולקס היא יותר מסתם ענידת שעון. זו הצהרה של כוח ויוקרה. יש סיבה טובה לכך שאנשים עדיין קונים שעוני רולקס למרות הדומיננטיות של Apple Watch בתעשייה העולמית.

החל מהקולקציה הקלאסית שלה ועד לשעוני הצלילה וה-Yacht-master שלה, רולקס מיישמת את עשרות שנות הניסיון ההורולוגי והידע הטכני שלה לצורך יצירת שעונים שוויצרים איכותיים, שבעליהם יכולים לשאת איתם כל חייהם – ולהעביר לילדיהם.

שעוני רולקס נענדו בכמה מהמקומות הנידחים ביותר על פני כדור הארץ; אל תוך שטחים פראיים ומאתגרים, מטה אל מעמקי האוקיינוס, ומעלה אל פסגות הרים גבוהות. אם הייתם צריכים הוכחה לכך שרולקס הוא לא רק אביזר אופנה, אז הנה.

החברה הייתה הראשונה לרשום פטנט על שעון עמיד למים: דגם ה-Oyster המפורסם. הם גם השיקו את השעון המתכוונן בעצמו הראשון בעולם, בשנת 1945. רולקס הוא גם אחד השעונים המועדפים על המרגל המפורסם ביותר בעולם, ג'יימס בונד – עדות נוספת למחויבות של רולקס לכל הדברים הנועזים והבלתי נלאים.

המותג מתגאה במסירותו לאיכות, בשיפור מתמיד של ההיצע שלו, ובמתן מצוינות ומתמשכת ללקוחותיו הנאמנים. בעולם של צרכנות בשוק ההמוני, ואופנה חד פעמית, מדובר במותג שמובטח שעיצוביו יחזיקו מעמד לכל החיים. למעשה, ערכם של שעוני רולקס יכול אפילו לעלות לאורך הזמן. ההיסטוריה מאחורי כל דגם מבין השעונים היקרים ביותר של החברה, מוכיחה כמה טוב להשקיע במותג השעונים השוויצרי.

מעמדה של רולקס כאחד ממותגי שעוני היוקרה הטובים, המפורסמים והנחשקים בעולם, משאיר אבק לרוב המתחרים בתחום. 

הדגם הפופולרי ביותר: ה-Rolex Submariner

פאטק פיליפ

שוויץ הפכה לשם נרדף לשעוני יוקרה, כאשר אחד ממותגי השעונים השוויצרים המובילים בכל הזמנים הוא Patek Philippe.

מדובר ביצרנית השעונים העצמאית האחרונה בבעלות משפחתית, שנותרה בז'נבה. החברה נוסדה בשנת 1839, ומאז נותרה בידי משפחת שטרן. המשכיות הבעלות הזו מאפשרת לפטק פיליפ לשמור על זהותו הייחודית. המותג הזה לוקח את החופש היצירתי שלו ברצינות.

ואכן, הגישה חסרת התקדים של פאטק פיליפ לעיצוב, היא שאפשרה ליצרן השוויצרי להשיג מעמד של אחת מחברות השעונים הטובות בעולם.

שעוני פאטק פיליפ, שהוכרזו פה אחד על ידי מומחים כאחראים לכמה מהשעונים הטובים ביותר שקיימים, נוצרים על בסיס עשרות שנות ידע והבנה הורולוגית. מה שמייחד את שעון Patek Philippe הוא העובדה שכל פרט בהם, מבוצע בעבודת יד על ידי אומן מסור. מבט אחד על שעוני הכרונוגרף המכאניים של המותג, מספיק כדי לראות עד כמה פאטק פיליפ יכול למתוח את גבולות הקומפליקציות. אלה הם גם כמה מהשעונים היקרים ביותר על פני כדור הארץ.

אך בעוד שהמותג גאה במורשתו, החברה גם חדשנית ופניה לעתיד, כאשר היא משלבת מיומנויות שנרכשו במהלך 177 שנות קיומה, יחד עם מכשור ומכונות היי-טק.

החברה גם משתפת פעולה עם בעלי מלאכה, בכדי לפתח דגמים ייחודיים ויוצאי דופן, שהולכים והופכים לכמה מהשעונים הנחשקים ביותר בשוק.

ואכן, סיבה נוספת לאטרקטיביות של המותג היא העובדה שפחות ממיליון שעוני פאטק פיליפ נוצרו מאז 1839. זה מעט מאוד, באופן יחסי, והמחסור הזה הופך אותם למבוקשים מאוד.

בחיפוש מתמיד אחר שלמות, עצם השם פאטק פיליפ הפך לערובה לאמינות ולאיכות.

הדגם הפופולרי ביותר: Patek Philippe Nautilus 5711

היכן תמצאו בארץ את שעוני היוקרה הממותגים?

גוטהלף ע. שעונים, היא חנות שעונים ותיקה ואמינה במיוחד, בה תוכלו למצוא את שעוניהן של רולקס ופטק פיליפ. בחנות ובאתר תוכלו לבחון פריטים חדשים לגמרי לרכישה, וגם מבחר גדול של שעוני יוקרה מיד שנייה.

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.