מה עדיף לרכוש – שעון זהב אמיתי או שעון עשוי כסף או פלדה?

Gotawatch > מה עדיף לרכוש – שעון זהב אמיתי או שעון עשוי כסף או פלדה?

מה עדיף לרכוש – שעון זהב אמיתי או שעון עשוי כסף או פלדה?

יש הרבה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת שעון. מהי המטרה שלו? האם אתה צריך אותו לפעילות יומיומית או לאירועים רשמיים? והשאלה הגדולה מכולם: מה בכלל עדיף עבורך – שעון זהב, פלדה או כסף?

התשובה לשאלה הזו היא לא שחור או לבן אך יש מספר פרמטרים וטיפים שיכולים לעזור לך להחליט מתי והאם אתה צריך לענוד שעון כסף או זהב. כך או כך הבחירה היא שלך והדבר החשוב מכל הוא שתאהב את מה שאתה רואה על היד.

ייעוד וסוג השעון

באופן כללי שעוני זהב נחשבים אלגנטיים וקלאסיים יותר מאשר שעונים כסופים. עם זאת, שעוני זהב קשורים באופן הדוק ביותר לשעונים המתאימים בעיקר לאירועים רשמיים. אם אתה מתלבש באופן אלגנטי, כדאי שתבחר שעון שישלים את המראה שלך ויעניק לך מראה יוקרתי ואלגנטי יותר ואת זה שעון זהב יודע לעשות באופן הטוב ביותר. 

שעוני כסף או פלדה ידועים במראה ספורטיבי או מחוספס יותר וככזה הם מתאימים בעיקר ללוק קז'ואל, למשרד ולאירועים פשוטים יחסית. עם זאת האופן בו אנחנו מסתכלים על שעונים היום שונה מאשר בעבר. כיום גם שעונים בעלי מראה ספורטיבי יכולים להיות יוקרתיים במיוחד ומתאימים גם באירועים רשמיים ולחליפות מוקפדות.

למשל שעון רולקס מקורי עשוי להיות בעל מראה ספורטיבי אך יוקרתי וישנם דגמים אשר עשויים לגמרי מזהב ומשום כך בעלי מראה אלגנטי במיוחד. כאשר הבחירה שלך היא בין שעון יוקרה מכסף, פלדה או זהב עבור אירוע רשמי, ללא ספק שעון זהב יעניק לך מראה יוקרתי ומרשים יותר.

בכל מקרה כאשר אתה ניגש לרכוש שעון חדש, חשוב היטב על הייעוד שלו ורק לאחר מכן קבל את ההחלטה האם יתאים לך יותר שעון זהב או שעון בעל מראה כסוף.  

חשוב על האישיות שלך

התפיסה הכללית של שעוני זהב היא שהם נוצצים ומבריקים במיוחד, ובמידה מסוימת הם אכן כאלה. זהב נראה הרבה יותר בולט מכסף מכיוון שהוא זורח בבהירות על פרק כף היד וקשה לפספס אותו.

אם תשאל אותנו, לשעוני זהב יש מקום באוסף של כל חובב שעונים אבל זה לא בהכרח שעון שמתאים לכל זמן ולכל מקום. משום כך אם אתה יכול לרכוש רק שעון אחד, כנראה ששעון כסוף יהיה שימושי יותר עבורך. אם זהו לא השעון היחידי שלך, כדאי שיהיה לך לפחות שעון זהב אמיתי אחד שיאפשר לך לבלוט להרשים באירועים יוקרתיים. 

הבעיה עם שעוני זהב היא שהם יכולים להיתפס כבעלי מראה נובורישי כאשר עונדים אותם באירועים הלא נכונים ולעיתים אף יכולים ליצור רושם שלילי עליך בקרב הסובבים אותך. ברור שהדבר החשוב מכל הוא שתרגיש בנוח עם מה שאתה לובש ועונד אך חשוב לקחת בחשבון כי הבחירה בשעון הלא נכון יכולה להשפיע על הדעות של אנשים סביבך.

אם אתה חושש שענידת שעון מזהב צהוב ובולט עשויה לפגוע בך בסיטואציות מסוימות, תוכל לבחור לענוד שעון עשוי כסף או זהב לבן שיעניק לך מראה מאופק יותר. חשוב לדעת כי גם בחירה בשעון זהב יכולה להיות בולטת יותר או פחות. שעון זהב בעל רצועה מזהב עשויה להיות בולטת ונוצצת במיוחד. לעומת זאת בחירה בשעון זהב עם רצועת עור, תיצור מראה יוקרתי אך מאופק יותר.

בבחירת שעון זהב, כדאי גם לשקול את הסגנון והגודל שלו. שעון זהב מודרני, למשל רולקס דייטונה, יבלוט ויתפוס את תשומת הלב של אנשים מיד אך שעון זהב בסגנון וינטג', למשל רולקס דיי-דייט, יהיה בעל מראה דיסקרטי יותר.

במילים אחרות, זו לא רק שאלה של זהב או כסף אלא גם של סוג השעון המתאים לכל אירוע.

אם האישיות שלך בולטת וצבעונית במיוחד אז אנשים שמכירים אותך לא יופתעו לראות אותך עונד שעון זהב בולט ונוצץ.

זהב רגיש יותר

חשוב להזכיר שזהב הוא חומר רך יותר ולכן רגיש יותר מפלדה. כתוצאה מכך, הוא עשוי לקבל יותר שריטות ושקעים בהשוואה לשעון פלדה. לכן כדאי שתשקול כיצד ומתי אתה מתכנן לענוד את השעון שלך. אם אתה קונה שעון זהב ומתכוון לענוד אותו כשעון ספורט בעת ביצוע כל מיני פעילויות קשות ותובעניות, ייתכן שעדיף שתבחר בשעון אחר אם אתה רוצה לשמור עליו במצב טוב. 

מה לגבי המחיר?

אם אנחנו מדברים על שעונים עשויים מזהב אמיתי, יש הבדל גדול במחיר בין שעוני פלדה וכסף לשעוני זהב. עם זאת, במידה ואתה מעריך איכות ויוקרה ורוצה שעון מיצרן פרימיום, סביר להניח שלא תמצא שעון שאינו עשוי מזהב אמיתי ולכן הוא יתומחר בהתאם.

בשורה התחתונה שעוני זהב לרוב מתאימים במיוחד לאירועים רשמיים אך כאשר בוחרים בשעון זהב בעל מראה ספורטיבי או מעודן יותר, הוא עשוי להתאים גם לשלל אירועים אחרים ולפגישות חשובות. שעוני פלדה וכסף אמנם בעלי מראה ספורטיבי ויומיומי יותר אך הם אינם מספקים את היוקרה ששעון זהב אמיתי מספק.

חשוב לזכור שיש הבדל עצום בין שעון זהב רועש וצעקני כמו רולקס סאבמרינר או רולקס דייטונה, לבין שעון זהב קלאסי ואלגנטי עם רצועת עור כמו Jaeger-LeCoultre או זניט. שעוני זהב אמיתיים עשויים להיות דיסקרטיים, אלגנטיים ולהשלים את הסגנון שלך ולכן שעונים זהב עשויים לעבוד עבור כמעט כל אירוע בזכות המראה המאופק שלהם. 

חנות השעונית היוקרתית "גוטהלף" מספקת מגוון רחב שעוני יוקרה לגברים. השעונים עשויים זהב או משולבים בפלדה ומיוצרים על ידי יצרני העלית האיכותיים בעולם. אצלנו תוכל למצוא את השעון המתאים ביותר עבורך מתוך מבחר גדול של שעונים יוקרתיים בעלי גוונים ומאפיינים שונים שיתאימו לכל אירוע ולכל מטרה. 

לחצו כאן והכירו את קולקציית השעונים המרהיבה שלנו. 

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.