שעוני רולקס יד שניה

Gotawatch > שעוני רולקס יד שניה

שעוני רולקס יד שניה

שעוני רולקס יד שניה למכירה – השעונים המבוקשים ביותר שלנו

ייתכן שזה יישמע מוזר ללקוחות רבים, אבל חברות צעירות וותיקות כאחת מתמקדות בלרכוש מהם מוצרים במקום פשוט למכור להם מוצרים באופן בלעדי, כבימים עברו. הסיבה לכך היא שכיום שוק שעוני היוקרה המשומשים משגשג במידה כה רבה, עד שיותר ויותר קמעונאים מתעניינים יותר בלהשיג עוד ועוד שעוני יוקרה יד שניה, מאשר למכור שעונים חדשים. אם תשימו לב, גם באתר הבית של חנות השעונים המפורסמת והמצליחה "גוטהלף ע. שעונים", ישנה לשונית "מכור לנו שעון", המזמינה את הגולשים לספק נתונים בנוגע לשעונים המצויים בידיהם ולקבל הצעת מחיר עבורם.

שוק שעוני היוקרה המשומשים משגשג בצורה בלתי רגילה וכפי שוודאי לא יפתיע אתכם לגלות, השעונים של חברת רולקס הם המבוקשים ביותר בשוק זה. כל שעון שמגיע לידי החנות, זוכה לביקוש אדיר ונמכר תוך זמן קצר מאוד יחסית.

שעוני רולקס יד שניה

מדוע שעוני רולקס יד שניה כל כך מבוקשים?

ישנן שתי סיבות חשובות שבגינן שעוני רולקס יד שניה כל כך מבוקשים בימינו, כשלמעשה מדובר בשתי סיבות שלכאורה סותרות האחת את השניה. הראשונה היא ששעוני רולקס יד שניה נמכרים במחירים נמוכים בצורה משמעותית משעוני רולקס יד ראשונה והשניה היא ששעוני רולקס יד שניה הם השקעה לטווח ארוך. כיצד ייתכן שערכו של השעון יורד לאחר הרכישה ובכל זאת מדובר בהשקעה לטווח הרחוק? ובכן, העניין הוא שכל עוד מדובר בדגם שעדיין מיוצר במפעלי החברה, ערכו יופחת מדי שנה. לעומת זאת, אם מדובר בשעון שכבר לא מיוצר, הרי שערכו רק ילך ויעלה.

לפיכך, אלו המעוניינים לרכוש רולקס במחיר נמוך יחסית, יכולים להתחדש בשעוני רולקס יד שניה שעדיין מיוצרים כיום ואילו אלו המעוניינים לרכוש שעון בתור השקעה, יכולים לרכוש שעון שכבר לא מיוצר יותר. בכל מקרה, הרווח הוא כולו של הלקוח.

איכות שלא דועכת עם השנים

אין זה סוד שרוב המוצרים והמכשירים הביתיים המיוצרים בתקופה הנוכחית, מגיעים לעולם עם תאריך תפוגה שלא רחוק יותר מדי מתאריך הייצור. תופעה זו נקראת התיישנות מתוכננת ובגדול מטרתה היא לאלץ את הצרכן לרכוש מוצר נוסף מאותו הסוג תוך זמן קצר. זוהי הסיבה שבגינה רובנו לא מחליפים מחשב נייד או טלפון חכם אחת לשלוש שנים, אלא בתדירות גבוהה יותר, ולרוב לא משתמשים באותה הטלוויזיה מעבר לשנים ספורות בלבד. ככל שתופעה זו הולכת ומתרחבת וככל שתקופת ההתיישנות הולכת ומתקצרת, הציבור הרחב מעריך יותר את כל אותם מוצרים שתוכננו מראש להחזיק מעמד שנים ארוכות ורבות ולמעשה לעבור מדור לדור במשפחה.

זוהי אחת הסיבות בגינן אין לנו ספק ששמתם לב לאחרונה כי יותר ויותר אנשים משקיעים את מיטב כספם ברכישת מצלמות ישנות, למשל, או של רהיטים יד שניה שבאו לעולם בתקופה שבה איקאה עוד הייתה רחוקה מלכבוש את העולם. שעוני רולקס הם הייצוג והסמל המובהק ביותר של תפישה שהולכת ונעלמת, לפיה מוצרים נועדו לשרת אותנו למשך כל החיים ולאחר לכתנו לעולם שכולו טוב, לעבור לילדינו ומהם לנכדינו.

הזכרנו את כל זה כדי להבהיר נקודה בסיסית לפיה בניגוד לאינספור מוצרים אחרים שכאשר רוכשים אותם לאחר שנעשה בהם שימוש, אף פעם לא ניתן לדעת מהו המצב האמיתי שלהם, הרי שבשעוני רולקס מדובר במצב שונה לחלוטין, שכן שעוני רולקס נועדו לפעול בקלות במשך עשרות שנים. האמת היא שגם אם ישנם נזקים כאלו ואחרים בשעון שנמצא בשימוש אי אילו שנים, עדיין אין כל בעיה לשלוח אותו לחברה או לשען בעל אישור לתקן שעוני רולקס ולהשיב עטרה ליושנה.

להתחדש בשעון שירד מפסי הייצור

ישנם כמובן גם שעוני רולקס שאם תרצו לרכוש אותם, לא תהיה לכם ברירה אלא לרכוש אותם יד שניה. זאת מכיוון שישנם שעונים שיוצרו בעבר וכבר לא מיוצרים כיום. לקוחות רבים מחפשים במשך שנים את אותו הדגם שהיה לאביהם על פרק היד בזמן שהיו ילדים קטנים או את השעון הנוסטלגי ההוא שהיה לאחיהם הגדול, כשרבים מהשעונים האלו הופכים ליותר ויותר נדירים עם השנים.

אילו שעוני רולקס יד שניה נמכרים ב"גוטהלף ע. שעונים"?

המלאי של שעוני רולקס יד שניה הנמצא בחנות מתעדכן ומשתנה באופן דינמי ביותר וללא הפסקה, שכן מטבע הדברים שעונים חדשים נרכשים על ידי החנות בעוד שאחרים נמכרים ללקוחות המאושרים, בקצב מהיר מאוד. יחד עם זאת, רק על מנת לסבר את האוזן בנוגע לשעונים האיכותיים שיש ברשותנו בזמן כתיבת שורות אלה, נזכיר כמה מהשעונים האיכותיים ביותר שנמצאים ברשותנו כעת. שימו לב, ייתכן מאוד שעד שתקראו את המילים האלו או עד שתיצרו עמנו קשר, תוכן הרשימה כבר יספיק להשתנות ולכן מומלץ למהר עם הפנייה. להלן כמה מהדגמים המעניינים ביותר של רולקס יד שניה שברשותנו כעת:

  • רולקס דייטונה, פלדה וזהב צהוב 18 קרט, 116523 עם לוח לבן: 42,000-35,000 שקלים.
  • רולקס דייטג'סט 2, 41 מ"מ, פלדה וזהב 18 קרט עם לוח שחור בעל ספרות רומיות: 35,000-33,000.
  • רולקס דייטג'סט 36 מ"מ, לוח פלדה כסוף 116200: 23,000-20,000.
  • רולקס דייטג'סט 2 41 מ"מ 116334 עם לוח כחול בעל ספרות רומיות: 28,500-25,500.
  • רולקס סאבמרינר פלדה עם תאריך 16610: 23,000-19,000.
  • רולקס סאבמרינר לוח ירוק 16610 Anniversary LV: 28,500-25,000.
  • רולקס דייטג'אסט (נשים מיד סייז), 31 מ"מ עם זר חוגה משובץ יהלומים 178240: 26,600-19,000 שקלים.
  • רולקס אויסטר פרפטואל 34 מ"מ, פלדה משולבת עם זהב 18 קרט ויהלומים משובצים (התקשרו להצעת מחיר).
  • רולקס דיפסי צלילה 44 מ"מ: 38,000-33,000 שקלים.
  • רולקס סאבמרינר כחול קרמי, פלדה וזהב צהוב 18 קרט 116613: 40,000-35,000 שקלים.
  • רולקס דייטג'אסט נשים 31 מ"מ עם לוח יהלומים בצבע שחור 178274: 28,500-21,000 שקלים.

ליעוץ מקצועי ופרטים נוספים, פנו אלינו: gotawatch.com

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.