איפה מומלץ לקנות שעוני יוקרה יד שניה?

Gotawatch > איפה מומלץ לקנות שעוני יוקרה יד שניה?

איפה מומלץ לקנות שעוני יוקרה יד שניה?

יש לא מעט היגיון ברכישת שעוני יוקרה יד שנייה ואכן מדובר בשוק משגשג שבו המוצרים נהנים מפופולאריות רבה. אמנם יש המאמינים שרכישת שעון יוקרה יד שנייה היא רכישה מסוכנת שכן אף פעם לא ניתן לדעת האם מדובר בשעון מקורי או לא, אך האמת היא שכל עוד יודעים היכן מומלץ לקנות שעוני יוקרה יד שנייה, אין באמת כל סיבה לחשוש מפני רכישת שעון מזויף. מעבר לכך, אם אתם לא יודעים היכן נכון לרכוש שעוני יוקרה, ישנו סיכוי לא רע שגם השעון החדש שתרכשו לא יהיה הדבר האמיתי, אלא זיוף.
במאמר שלפניכם נספק לכם מידע חשוב בנוגע למקומות שבהם מומלץ לרכוש שעוני יוקרה יד שנייה, שכן בניגוד לשעוני יוקרה חדשים, שיש לרכוש אך ורק מעסקים שמאושרים על ידי המותג ומוכרים על ידו, בתחום השעונים המשומשים המצב שונה לגמרי ומורכב הרבה יותר.

שעון רולקס יד שניה נשים

היכן לא רוכשים שעוני יוקרה יד שנייה?

לפני שנפרט בנוגע למקומות שבהם מומלץ לקנות שעוני יוקרה יד שנייה, נרחיב ראשית אודות המקומות שבהם בפירוש לא מומלץ לעשות זאת. ובכן, כפי שציינו, בניגוד לשעוני יוקרה חדשים שאין בנוגע אליהם חשש למקרה של זיוף כל עוד הם נרכשים מבית עסק המאושר על ידי המותג, בכל הקשור לשעוני יוקרה יד שנייה, גם אם מציגים לכם קופסא ותעודות מקוריות, עדיין ייתכן שמדובר בזיוף ולא בדבר האמיתי מכיוון שבאופן עקרוני אין צורך באישור מיוחד כדי למכור שעון יוקרה יד שנייה. לצורך העניין, חבר שסבו הוריש לו שעון רולקס אותנטי, יכול להחליט שהוא מעוניין למכור את השעון למרבה במחיר, ללא אישור של רולקס.
לאור זאת, הימנעו בכל מחיר מרכישת שעוני יוקרה יד שנייה מסוחרים לא מוכרים, במיוחד היזהרו מסוחרים שפועלים באופן פיראטי לחלוטין (כמו למשל מוכרים שלא עובדים בחנות מסודרת אלא מוכרים את הסחורה שלהם בפינת רחוב מתוך רכב או דוכן זמני) ובמיוחד היזהרו ממוכרים לא מוכרים המשווקים את התוצרת שלהם ברשת.
יש גם כן להיזהר משעוני יוקרה יד שנייה הנמכרים במחירים נמוכים בצורה מחשידה. אמנם שעון רולקס שנמכר ב-10,000 דולר הוא לא בהכרח מקורי, אבל היו סמוכים ובטוחים ששעון רולקס שנמכר ב-500 דולר, הוא שעון מזויף בסבירות של קרוב ל-100% (תוך התייחסות למקרים נדירים עד לא מציאותיים שבהם הסוחר הצליח להשיג שעון רולקס אמיתי בדרך לא דרך, מבלי שיהיה מודע לכך שמדובר בשעון רולקס אותנטי). במילים פשוטות ניתן לכתוב שמחיר נמוך בצורה מחשידה צריך לפסול אוטומטית את הרכישה, אך מחיר גבוה לא מהווה אסמכתא למקוריות השעון.

האם כל רכישה של שעון יוקרה יד שנייה דרך הרשת היא בהכרח טעות?

חשוב לציין כי ישנם מוכרים אמינים ובעלי שם שפועלים בין היתר באינטרנט ואפילו באתרים כמו Ebay למשל. כך, לדוגמה, חברת "גוטהלף ע. שעונים" שנחשבת לאחת החברות האמינות ביותר בישראל בתחום שעוני היוקרה, מתחזקת בנוסף לחנות המפורסמת שלה הממוקמת במרכז תל אביב, גם חנות מקוונת באתר זה (Ebay). לפיכך, כאשר נתקלים בשעון מעניין ואטרקטיבי ברשת, אין לפסול על הסף את אפשרות הרכישה הזו. תחת זאת יש להתעניין בזהות המוכר, לברר עליו כמה שיותר פרטים חשובים ורק לאחר שמתקבלת תמונה ברורה בנוגע לזהותו ולרמת האמינות שלו, יש לקבל החלטה. רוב החנויות הרציניות והאמינות הפועלות כיום בתחום שעוני היוקרה, משווקות בנוסף לשעונים החדשים גם שעונים יד שנייה דרך הרשת.

תנו עדיפות לעסקים שמספקים אחריות על שעוני יוקרה יד שנייה

אחת הדרכים הטובות ביותר המאפשרות לכם לברר האם מדובר במקום מומלץ ואמין או במקום שמוטב להדיר ממנו את הרגליים והארנק, היא האחריות. חנויות שעומדות מאחורי המוצרים שהן משווקות, מספקות לכם תקופת אחריות מלאה גם על שעוני יוקרה יד שנייה, מכיוון שמדובר בשעון מקורי ומתוחזק היטב, שבמקרה הצורך ניתן לשלוח לחברה המייצרת לתיקונים וטיפולים או לשען שקיבל אישור לטפל בשעוני המותג. תעודת אחריות על שעון יוקרה יד שנייה מבטיחה לכם שהשעון שתרכשו לא יתפרק ברגע שתענדו אותו ואם אכן כך יקרה, יהיה לכם למי לבוא בטענות ויהיה מי שידאג לתקן את התקלה ללא ויכוחים.

קחו את השעון לבדיקה

חלק מהיופי בשעוני היוקרה בא לידי ביטוי בעובדה שישנו תיעוד מסודר וקפדני של כל השעונים שיוצרו במפעלי החברה. המספרים הסידוריים מופיעים במיקומים שונים על גבי השעון ואנשי המקצוע הרלוונטיים ישמחו להסביר לכם מה בדיוק אתם צריכים לחפש וכיצד לבדוק האם מדובר בשעון אמיתי או מזויף. למעשה, חנויות מורשות המשווקות שעוני יוקרה מציעות בדיקות אותנטיות מהירות. בהתאם לכך, אם נתקלתם בשעון יוקרה יד שנייה ויש באפשרותכם לקחת אותו פיזית לחנות המשווקת שעוני יוקרה מבית היצרן לבדיקה, הרי שאין זה משנה מהו מקור השעון: כל עוד האותנטיות שלו לא מוטלת בספק ומאושרת על ידי משווק מורשה שמוסמך לתת חוות דעת בעניין, אין מניעה מלרכוש את השעון אפילו מ"חבר של חבר של חבר"…
לעומת זאת, אם המוכר לא מוכן להעביר את השעון לבדיקה בשום אופן ולמעשה אין לכם שום אפשרות לברר האם אתם רוכשים חתול בשק, טוב תעשו אם תוותרו על ההזדמנות, גם אם מדובר בשעון החלומות שלכם.

חברות בארגוני שעונים

רוב הסיכויים שבעל עסק המציג בפניכם אישורים רשמיים על כך שהוא חבר בארגונים חשובים בעולם השעונים, הוא אדם אמין ומקצועי. הכוונה היא בעיקר לארגונים כמו IWJG (ראשי התיבות של International Watch and Jewelry Guild) או NAWCC (ראשי התיבות של National Association of Watch & Clock Collectors).

ליעוץ מקצועי והצעות מחיר, פנו אלינו: gotawatch.com

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.