שעוני רולקס נשים מומלצים

Gotawatch > שעוני רולקס נשים מומלצים

שעוני רולקס נשים מומלצים

שעוני רולקס הם סמל סטטוס למעמד חברתי גבוה, וכל אחד יודע זאת. כל חברה אנושית מאופיינת, בין היתר, בחלוקה למעמדות ובחברה המודרנית הדבר ניכר ביתר שאת. החברה המודרנית, המובלת על ידי העולם המערבי ואומצה במרבית חלקי ישראל, מאופיינת גם בתרבות צריכה דומיננטית שמשפיעה רבות על התנהלות חברי הקהילה. הדבר מתבטא, בין היתר, בסממני הופעה הכוללים פרטי לבוש דוגמת: ביגוד, תכשיטים, תיקים, אקססוריז, שעונים ועוד. שעוני יוקרה של חברת רולקס הם אחד הסממנים המובהקים למעמד ומיתוג בזכות היוקרה שהם משדרים. שעוני רולקס יוצרו עבור גברים ונשים לאורך שנים רבות וידוענים רבים התהדרו בהם בעבר וממשיכים לרוכשם גם בהווה.

רולקס נשים יד שניה

איכות

שעוני רולקס הינם שעונים איכותיים מאוד ויצרניהם מקפידים על דיוק, אמינות, עמידות למים ולאבק ואנרגיה בלתי נגמרת. חברת רולקס נוסדה ב-1905 בשוויץ ומאז ועד היום ייצרה עשרות מיליוני שעונים איכותיים מדגמים שונים. החברה צועדת עם הזמן, משדרגת את ייצור השעונים ומתאימה אותם לרוח התקופה. הדבר מתבטא בייצור באמצעות חומרים חדישים, בפיתוח שיטות ייצור מתוחכמות וביכולת להתאים את השעונים המיוצרים על ידה לשכבת אנשים רחבה ככל האפשר. על שכבה זו נמנים בעיקר אנשים שיש בידם את האפשרות לרכוש שעוני יוקרה כאלו. שעוני רולקס הם שעונים שאנשים רוכשים לאהוביהם כמתנות, לאירועים מיוחדים, לעצמם, ובנסיבות אחרות נוספות.

שעוני נשים

שעוני רולקס מיוצרים עבור גברים ונשים וההבדלים ביניהם מעידים על כך שמעצבי השעונים הנשיים לוקחים לתשומת ליבם אלמנטים כמו: גודל, עידון, רוך, התאמת צבעים ועוד רבים אחרים. יש מספר רב של דגמי שעוני רולקס נשים מומלצים. יש כאלה העשויים זהב או אחרים שמשובצים ביהלומים, ללא ספרות, עם ספרות רומיות ואחרות ועוד.

להלן כמה דגמי שעוני רולקס לנשים:

  • רולקס נשים 31 מ"מ זהב 18 קרט: שעון צהוב וללא ספרות.
  • רולקס דייטג'אסט נשים 31 מ"מ: לוח יהלומים שחור.
  • רולקס דייטג'אסט נשים 31 מ"מ: בייזל יהלומים.
  • רולקס דייטג'אסט נשים 26 מ"מ: פלדה עם בייזל זהב לבן 18 קרט. מיוצר עם ספרות רומיות וצמיד ג'ובילה.
  • רולקס נשים 31 מ"מ מיד סייז: פלדה לוח סלמון וספרות רומיות.

בכל אחד מהשעונים הללו יש מנגנון שמכיל גם תאריכון. שעוני נשים אלה מגיעים עם רצועות מתאימות וניתן להשיג אותם חדשים או מיד שנייה. כל שעוני היד השנייה הינם בדרגת איכות גבוהה ובמצב ענידה מושלם. הם עוברים בדיקה יסודית הכוללת שיפוץ יסודי תוך כדי הקפדה על בקרת איכות מחמירה, כך שיהיה ניתן לענוד אותן לאורך זמן ללא תקלות. נשים בנות המעמד הגבוה ירכשו את השעונים ויענדו אותם בנסיבות שונות, באירועים, ובהזדמנויות רבות אחרות. נשים אשר יכולות להרשות זאת לעצמן ירכשו יותר משעון רולקס אחד ויוכלו להשתמש בהם באירועים שונים.

חברה בינלאומית

חברת רולקס היא חברה בינלאומית המוכרת את תוצרתה בכל רחבי העולם. שעוני רולקס לגברים ונשים נמכרים בארצות המערב, בארצות ערב שבהן שכבות מסוימות התעשרו כתוצאה מהפקות נפט ובשכבות אוכלוסייה עשירות נוספות ברחבי העולם. השעונים מוצגים בחנויות יוקרה שממוקמות בקניונים מפוארים או ברחובות שבהן מתרכזות עשרות חנויות יוקרה מסוגים שונים. חברת רולקס מקפידה מאוד על שירות מקצועי שכולל שירותי מידע, מכירה ותיקונים. שעון רולקס הינו עמיד מאוד והשאיפה של יצרניו היא לאפס תקלות. יחד עם זאת, תעמוד לכל לקוח, במידת הצורך, מערכת שירות משומנת שתספק שירות מהיר ומקצועי. כל אלה נועדו לשרת ציבור בעל יכולת כספית אשר נשאר נאמן למותג לאורך שנים.

שעון מתוחכם

שעוני רולקס עמידים למים והבלאי שלהם הינו איטי. הדבר נובע מאיכות החומרים מהם הם מיוצרים, ביניהם ניתן למצוא פלדה, זהב, פלטינה, יהלומים ועוד. חומרים אלה יקרים מאוד ברובם ועיבודם מחייב שעות עבודה רבות. כל זה מוביל למחיר השעונים הגבוה. שעון רולקס יוקרתי מאופיין במנגנון מתוחכם שמאפשר לו להיות מדויק מאוד. המנגנון פותח במשך תקופה ארוכה והיה מגובה ברישום פטנט. כבר ב-1945 הוצג הדגם האוטומטי הראשון העמיד למים והוא השתכלל רבות מאז. שעוני רולקס מדגמים שונים מותאמים לצלילה לעומקים של עד 100 מטר ויותר, ולכן מבוקשים מאוד על ידי צוללנים. מהנדסי הייצור של רולקס הצליחו לייצר שעוני רולקס עם סטנדרטים שעמידים למצבי קיצון. שעון הרולקס הינו בעל אנרגיה אינסופית בזכות הימצאות קפיץ מיוחד במנגנון אשר גורם למתיחתו בעת תנועות היד. כך נמנעת מתיחת השעון בכל פעם מחדש.

שעוני רולקס מזויפים

לקוחות המבינים בתחום יודעים להעריך את השעונים ורוכשים אותם למרות ובגלל מחירם. טייסים, מטפסי הרים, נהגי מרוץ ובעלי מקצוע נחשבים נוספים אוהבים לרכוש ולענוד שעוני רולקס. שעוני רולקס לגברים ונשים נמנים נחשבים למוצרי יוקרה ולכן רבים מנסים לחקות אותם ולייצר שעונים מזויפים. תעשיית הזיוף הינה גדולה ומעידה רבות על הצלחת המותג. מוצר ש"זוכה" לזיוף הינו מוצר נחשב וכל מי שרוכש שעון רולקס לאישה או לגבר חייב להיזהר מאוד. עדיף לרכוש את השעון בחנויות מוכרות ובעלות מוניטין וכך לשמור על הכסף. רכישת שעון מזויף תתברר מהר מאוד כהשקעה שאינה מוצלחת.

רכישה מוצלחת

רכישת שעון רולקס לנשים הינה רכישה יקרה ולכן יש לעשותה בתשומת לב מיוחדת. השעון נרכש לצורך שימוש ארוך טווח וכדאי לבדוק היטב מספר פרמטרים חשובים. ראשית, יש לוודא שהוא נרכש בחנות בעלת מוניטין. ניתן להגיע לחנות, לקבל הסבר, לבדוק דגמים שמושכים את העין והלב ולקבל הצעת מחיר. מומלץ לערוך סקר שווקים ולבדוק אפשרות של רכישת שעון מיד ראשונה או מיד שנייה. בכל מקרה של רצון לרכישת שעון לאישה, מומלץ לרכוש את רולקס שהינו מותג בעל מוניטין. אין זה משנה אם הרכישה הינה חד פעמית או חוזרת, תמיד כדאי שהיא תתבצע אצל מומחים מהימנים בתחום.

ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ועוד, פנו אלינו – גוטהלף ע. שעונים.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.