רעיונות למתנות מושקעות ומרגשות: וויסקי נדיר או שעון יוקרתי לגבר

Gotawatch > רעיונות למתנות מושקעות ומרגשות: וויסקי נדיר או שעון יוקרתי לגבר

רעיונות למתנות מושקעות ומרגשות: וויסקי נדיר או שעון יוקרתי לגבר

כולם רוצים להיות מקוריים בבחירות שלהם ובאמת להצליח להעניק מתנה שאינה צפויה, משהו מיוחד ומרגש, ומהצד השני, עומד הפחד מאופציה שאינה ״ללכת על בטוח״. כמה הצעות למתנות מיוחדות לגברים

לבחור מתנה עבור גברים זה לא עניין פשוט. במיוחד כאשר רוצים להשקיע ולהפתיע לרגל ציון דרך חשוב: יום הולדת עגול, קידום רציני בקריירה וכדומה. מצד אחד, כולם רוצים להיות מקוריים בבחירות שלהם ובאמת להצליח להעניק מתנה שאינה צפויה, משהו מיוחד ומרגש, ומהצד השני, הפחד מאופציה שאינה ״ללכת על בטוח״ עלול לעמוד בינינו לבין הבחירה יוצאת הדופן. החדשות הטובות הן שגברים, החל מגיל מסוים, לומדים להעריך איכות, להתחבר ולהתרגש מפריטים קלאסיים כמו שעון יוקרתי לגבר, מקרר יינות נאה, או אפילו מכשירים כמו מכונת קפה רצינית, ולכן מתנה מסוג זה בטוח תשמח ותשמש אותם, והיא מספיק ״גדולה״ כדי להיות מרגשת, ומספיק מתונה בכדי לא לקחת הימור גדול מדי.

לגבר הבשלן: סט סכינים איכותיות או גריל מקצועי

במקרה שמדובר בשף חובב, גבר שאוהב את המטבח, ישנן כמה מתנות פרקטיות שישדרגו את המטבח הביתי ויסייעו לו לבשל כמו מקצוען. במקרה הזה מדובר ב״שתי ציפורים במכה אחת״ מאחר ואתם גם מעניקים לבשלן מתנה שתשמח אותו מאוד, וגם מעניקים מתנה לעצמכם, שתהנו בהמשך מאותן מנות גורמה. פעולות הכנת המזון במטבח לא פעם כרוכות בעבודה קשה, והדרך הטובה ביותר להביע  הערכה כלפי השף הפרטי – היא מתנה שתקל ותייעל את העשייה הזו.

תוכלו להעניק במתנה סט סכינים איכותיות (או לחילופין, סכין אחת מובחרת), יחד עם פס מגנטי המותקן על קיר המטבח, ולמעשה מנגיש את הסכינים במהלך פעולות הבישול במטבח. אם תשכילו להוסיף למתנה גם קרש חיתוך איכותי, אולי אפילו עם חריטה אישית, בכלל תקנו את עולמו של הבשלן.

מתנה אחרת מהז׳אנר הזה, שהיא גם גדולה, גם מרגשת וגם שימושית מאוד – היא גריל מקצועי ל״על האש״ במרפסת. עם זאת, ישנם מספר קריטריונים שיש לבחון לפני שרוכשים מתנה כזו – הראשון הוא שיש מרפסת, חצר או גינה שיוכלו להכיל אותה, השני הוא כמובן – חתן השמחה חייב לאהוב את פעולות צליית הבשר על הגריל, והשלישי, יש לבחון בזהירות האם המיועד אכן מעוניין במתנה שכזו.

לגבר הסטייליסט: שעון יוקרתי

בעידן המטרוסקסואלי בו אנחנו חיים, יותר ויותר גברים מרשים לעצמם להתלבש יפה ואף להתהדר באקססוריז כמו שעוני יוקרה, עניבות, חפתים, משקפי שמש איכותיות ועוד. אם מדובר באיש מהסוג הזה, שאוהב להתלבש ויש לו טעם משובח בכל הנוגע לאסתטיקה, מתנה כמו שעון יד יוקרתי לגבר יכולה להיות הבחירה המושלמת עבורו. שעון יוקרה איכותי כמו רולקס לא רק יתאים עם כל מערכת לבוש (או במילים אחרות, מי שקיבל אותו לא יסיר אותו מפרק כף היד) וישמש מאוד את הגבר הזה, מה גם שזו בקלות תהפוך למתנה עם משמעות היסטורית משפחתית מרגשת, כאשר ניתן יהיה להעביר אותה בירושה מדור לדור. אם כבר נגענו בעניין הירושה, חשוב לציין שהערך של פריטים כמו שעוני יוקרה כמעט ואינו יורד, ולעתים קורה אף ההיפך, כלומר הם הופכים לפריטי אספנות נדירים ונחשקים, כאשר מפסיקים לייצר את הדגם הספציפי הזה. המשמעות היא שהערך שלהם אף עשוי לעלות, כך שמדובר בהשקעה מניבה.

לאניני הטעם: מקרר יינות או מכונת קפה

יותר ויותר אנשים נמשכים לתחום הקולינרי מהבחינה של רכישת מוצרי פרימיום הביתה, ובמיוחד מאז שהקורונה פרצה לחיינו ובמשך תקופה ארוכה לא יכולנו ללגום קפה משובח בבתי הקפה המתמחים בכך או למשל, לטעום יין מיוחד במסעדת יוקרה. התהליך הזה הביא לצמיחת המגמה של מוצרים ארטיזנלים, לרבות קפה ויין – בתוך הבית. חובבי יינות המתעמקים בתחום, יודעים שהנוזל המשובח שבתוך הבקבוקים הוא גם רגיש מאוד, ויש לשמור עליו היטב. האינטרס עולה כמובן כאשר מדובר בבקבוק נדיר, שהושקע בו גם ממון רב. יינות זקוקים לטמפרטורה מסוימת, לתאורה דלה, למינימום תנודות ולאחסון של הבקבוקים בשכיבה, על מנת להישמר כראוי. לכן, מקרר יין הוא המתנה המושלמת בשביל חובבי הז׳אנר. מתנה שהיא לא רק פרקטית, אלא בדרך כלל גם מעוצבת בסטייל ומוסיפה המון יוקרה לחלל בו היא ניצבת.

גם תחום הקפה כאמור חווה עליית מדרגה בהקשר של המכורים לדבר, שאוהבים ליישם את התורה כולה בעצמם – לטחון את הפולים, לסחוט או לחלוט אותם ובסופו של דבר להכין בעצמם קפה שלא היה מבייש את בתי הקפה הנחשבים ביותר. המחירים של מכונות הקפה המקצועיות עלולים להאמיר לגבהים מפתיעים, ולכן רכישה של מכונה כזו או מכשור אחר הקשור בהכנת הקפה המקצועי בבית, יכולה להיות מתנה מושלמת עבור אוהבי הקפה.

בקבוק וויסקי משובח ונדיר

אי אפשר לדבר על מתנות לגברים שהן ״פיין״ ויוקרתיות מבלי לדבר על וויסקי. המשקה האלכוהולי העתיק, המבוסס על דגנים מותססים, כגון שעורה, תירס, שיפון וחיטה, לא סתם זכה להוד ולהדר המזוהים איתו. בארה״ב של המאה ה-18, אפילו היה משמש למסחר במקום מטבעות. מה שיותר מעניין הוא שרוב בקבוקי הוויסקי היקרים מתומחרים גבוה לא רק בגלל גילם, איכותם או טעמם, אלא בגלל החבית שמכילה אותם. מדובר בתורה שלמה, שיש רבים הבקיעים בה. בקבוק וויסקי משובח הוא דבר שרבים לא ירשו לעצמם לרכוש עבור עצמם, ולכן בקבוק נדיר של המשקה הענברי יכול להיות מתנה אידיאלית עבור חובבי האלכוהול היוקרתי. בין המותגים המובילים בתחום תמצאו את מק׳אלן, חברה שידועה בייצור וויסקי יקר ונדיר במיוחד, עד כדי כך שישנם בקבוקים תוצרת המזקקה הנמכרים גם במאות אלפי דולרים. שמעתם נכון.

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.