שעוני רולקס כהשקעה בקטגוריה ייחודית

Gotawatch > שעוני רולקס כהשקעה בקטגוריה ייחודית

שעוני רולקס כהשקעה בקטגוריה ייחודית

שעוני רולקס כהשקעה בקטגוריה ייחודית

עם השנים, חברת שעוני רולקס, החלה לייצר שעונים בעלי עיצוב נועז יותר, אך ככלל, ניתן לומר כי שעוני רולקס מאופיינים יותר כשעונים בעלי עיצוב קלאסי. כמובן שכל אחד מהם הוא בעל ערך כספי שונה, חלקם עולים מאות אלפי דולרים ואף יותר (למשל שעון משובץ ביהלומים), אולם רולקס לא מוותרים על טרנדיות ומגמות עיצוב שעונים חדשות. אין ספק כי חברה זו ערה כל העת לתמורות אופנתיות בעולם.

קהל היעד

אולי תתפלאו לדעת, אולם אין זה פשוט לאבחן את קהל היעד העיקרי של שעוני רולקס, וזאת גם בשל המבחר הרב וטווחי המחירים. כמובן, רוב הלקוחות הינם בעלי ממון, אנשים מצליחים אשר רוצים לשדר לסביבתם את הצלחתם וסטטוס סוציו אקונומי גבוה, אולם ישנם גם כאלה שירכשו שעון איכותי במחיר נוח וזול יותר. בנוסף, מסתבר כי לא מעט רוכשים את השעון כמתנה בעבור עצמם.

השקעות בקטגוריות ייחודיות

הנה כמה קטגוריות ייחודיות וקלאסיות של שעוני רולקס, בין הפופולאריות והידועות ביותר:

דייטונה – את שעון דייטונה הראשון החלו לייצר בשנת 1963. שעון זה יוצר עד סוף שנות ה – 80. לשעון דייטונה היו כמה סדרות, שלוש במספר. רולקס מסדרת דייטונה, נחשב לאחד היוקרתיים ביותר, וניתן למצוא אותו בכמה דוגמאות וסגנונות. מי שהעניק השראה, היה השחקן פול ניומן, וכמו כן שעון רולקס זה, מיועד למשתתפים בתחרויות מרוץ מכוניות. עם השנים, המודלים של שעונים אלה רק התפתחו והתקדמו, חברת רולקס שידרגה את עיצובם כמו גם את הפונקציות. כיום ניתן לרכוש רולקס מקטגוריה זו כאשר מחירו – החל מ 13,000$.

רולקס GMT – שעון רולקס זה הצריך שיתוף פעולה בין החברה לבין חברת התעופה הלאומית השוויצרית. השעון סייע לטייסים אשר נדרשו לטיסות ארוכות. עם תחילת שנות השמונים, רולקס יצרה שעון חדש מאותה המשפחה – GMT MASTER , דומה מאוד לזה המקורי, מהסדרה המוקדמת יותר, ואפשר להתאימו לזמן המקומי, היכן שאתם רק נמצאים. זהו רולקס כה מתוחכם כך שביכולתו באותה העת בדיוק לקרוא כמה אזורי זמן. מחירו של שעון זה מתחיל מסכום של 8000$.
רולקס GMT

Rolex Sea-Dweller – חברת רולקס מייצרת כמה וכמה סוגים של שעוני צלילה, ביניהם גם דגם זה. השעון מאפשר לצוללנים מקצועיים לצלול עד לעומקים משמעותיים. החלו לפתח אותו עוד בשנות ה – 60, כאשר המטרה הייתה שבעיקר צוללנים מקצועיים יעשו בו שימוש. אולם הוא נעשה פופולארי בכל רחבי העולם, כאשר קהל היעד שלו הם לא רק העוסקים בצלילה.

Rolex Sea-Dweller- מסתמן כי שעון זה, הוא הנמכר ביותר בעולם. במקורו גם הוא יועד לצוללנים, אולם מסתבר שלא מעט אנשים החלו לרכוש אותו. זהו אותו שעון אותו ענד ג'יימס בונד בסרטיו, וגם הוא נחשב לבין השעונים היוקרתיים עולם. באשר לאספני שעוני רולקס, הם לא יוותרו על שעון מדגם זה, אצל רבים ניתן למצוא אותו באוסף שעוני הרולקס שלהם, וזאת גם בשל סיבה נוספת – הוא נחשב לבין הטובים בעולם. עם זאת בשל סגנונו, הוא איננו מתאים לאירועים מעונבים. מחירו – החל מ 8000$

Rolex Milgauss – שעון זה הוא בעל תכונות אנטי – מגנטיות. בתחילה יוצר לטובת העובדים בתחנות כוח, במקומות בהם קיימים שדות אלקטרו מגנטיים, זאת בכדי לא לגרום נזקים לשעון. זוהי קטגוריה נוספת של שעוני רולקס, שבה כדאי להשקיע. המחיר ההתחלתי – 7000$

Rolex Yacht Master – את השעון הזה כמו האחרים, גם כן ייצרו בכמה דגמים וגדלים. לא רק שהשעון הוא כה אטרקטיבי במראהו, אלא הוא גם פונקציונלי. ה"יאכט מאסטר", מתאים הן לנשים והן לגברים, כלומר קיימים סוגים ייעודים לבני שני המינים. עוד יתרון שלא ניתן להתעלם ממנו – עמידותו של השעון בפני מים.

השעון נחשב לאייקוני בימים אלה, ולכן עם השנים ומטבע הדברים, ערכו הכספי רק צפוי לעלות יותר ויותר. זהו שעון רולקס כהשקעה לטווח ארוך. זאת ועוד, שעוני "יאכט מאסטר" מצטיינים בעמידותם, אלה הם שעונים חזקים, ומראם הוא פשוט. מחיר – החל מ 7000$.

מה אומרים אנשי רולקס

מן הסתם, זוהי חברה שאין לה את ה"פריבילגיה" שלא לייצר את השעונים הטובים בעולם. לא רק שמיוצרים דגמים חדשים ומפתיעים, דווקא אלה הקלאסיים, זוכים לתהילת עולם, ומכאן הביקוש הרב. רולקס, הוא שעון לכל החיים. המפעל אמנם נוהג להתעדכן השכם וערב, אך ממשיך לדבוק בקלאסיות, זהו בין היתר סמל ההיכר שלהם.

שעוני וינטאג'

גם שעוני הוינטאג', הם בין המבוקשים ביותר בקרב הלקוחות, למרות שהעיצוב הקלאסי נותר, חלקיו הפנימיים של השעון, מנגנון, חוגה ופונקציות, גם הם התקדמו מאוד. משמע מראהו של הרולקס הוא קלאסי ונאמן למקור, אך מן הפן הטכנולוגי, הוא השתנה כליל.

חווית הקנייה

אם אתם לא מיליונרים, סביר להניח שלא כל יום שני וחמישי תרכשו שעון רולקס. רצוי לפנות לחנות בה תזכו לקבל יחס אישי, בזמן שעובדי החנות יוכלו לייעץ לכם באשר לבחירת השעון המתאים לכם ביותר, הם מבחינת העיצוב והם מבחינת המחיר.

בדקו היטב לאיזו חנות אתם פונים. בנוסף, בחנויות הללו מבחר גדול יותר של שעוני רולקס הן לנשים והן לגברים, כך שטווח האפשרויות הוא נרחב יותר. מקצועיותה של החנות לא רק נמדדת ביחס האישי והאדיב. כאן תקבלו את כל ההסברים באשר לכל שעון ושעון, וכמובן, הם יציעו עוד שירותים, כמו שירותי מעבדה לכל מקרה בו השעון נפגם או התקלקל, וכמובן אחריות.

לסיכום

ישנם כמה עסקים מובחרים בארץ הרשאים למכור שעוני רולקס יוקרתיים. פנו רק אליהם. המכה האמתית היא תעשיית זיופי השעון הכה מבוקש, את אלה לא תמצאו בחנויות היוקרה.

ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ועוד, פנו אלינו – גוטהלף ע. שעונים.

כתבות מומלצות

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.