אילו שעוני רולקס עונד קונור מקגרגור?

Gotawatch > אילו שעוני רולקס עונד קונור מקגרגור?

אילו שעוני רולקס עונד קונור מקגרגור?

קונור מקגרגור, הינו אחד מהספורטאים המפורסמים והעשירים בעולם. זהו אדם אשר יכול להרוויח סכומים אסטרונומיים בכמה דקות, לאחר שהוא מנצח בקרב, לכן הוא גם כה עשיר, נערץ, ויש הטוענים שהוא גם שחצן… מוצאו של מקגרגור הוא אירי והוא נחשב כיום כאלוף העולם בלחימה המכונה – אלטרנטיבית.
קונור מקגרגור

מקור: flickr.com

הרבה כסף – הרבה יוקרה

מכיוון שמקגרגור מרוויח סכומי כסף עצומים, הוא גם נוהג להתפאר בכך, איננו מהסס לרכוש את המוצרים היקרים והטובים בעולם: ביניהם בתים יוקרתיים, בגדי יוקרה של מעצבים, מכוניות ספורט וכל מה שמסמל סטטוס. מקגרגור הוא גם אוהד מושבע של שעוני יוקרה, כאשר האהודים עליו ביותר הם שעוני רולקס. אין מדובר כאן בשעונים שכל בעלי הממון יכולים להרשות לעצמם, מקגרגור רוכש שעוני רולקס בעלויות שמעל 40,000 אירו ואף יותר. הכסף איננו מהווה בעבורו פקטור. הוא יכול לרכוש מה שהוא רוצה, ואם כבר שעוני יוקרה? מדוע לא להתפאר בשעון רולקס?

נהנה לבזבז כסף

מקגרגור ידוע כטיפוס שחצן וראוותן, ולכן הוא דואג לרכוש לעצמו מוצרי יוקרה, אולי בכדי שסביבתו תהיה מודעת לעד כמה הוא עשיר. הוא מבזבז מידי יום אלפים רבים של דולרים, בין היתר על אוסף שעוני היוקרה שלו, רולקס, סמל סטטוס מובהק של אנשים עשירים.

מקגרגור לא רק אלוף באגרוף

כמובן, מקגרגור הוא בין המתאגרפים הטובים בעולם, בשל סיבה זו הוא מרוויח מיליוני דולרים, והוא מוצא גם מה לעשות איתם. בשל כך, חברת רולקס ובכדי לפרסם את עצמה בצורה נוספת וליצור ליין חדש, החלה לייצר סדרת שעוני רולקס הנקראת קונור מקגרגור, אולם כיאה לדמותו, זוהי אך ורק סדרה מוגבלת, ולכן השעונים יקרים מאוד. רולקס העריכו את נאמנותו של מקגרגור לחברה, את שפע השעונים אשר דאג לרכוש, וכמובן כל פעם שהוא עונד רולקס, הוא גם מפרסם את החברה.
קונור מקגרגור

מקור: vimeo.com

אילו סוגי שעוני רולקס נוהג לענוד מקגרגור?

רולקס אויסטר – זהו שעון רולקס יוצא דופן, מרהיב ביופיו, יוצר בתחילה בשנת 1963, וזהו למעשה שעון לאספנים. שעון זה הינו ייעודי לנהגי מרוץ מקצועיים, הוא מדויק מאוד ואמין בצורה יוצאת מן הכלל, שעון זהב בסגנון אגדי.

אירועים פומביים הם התחביב שלו

מטבע הדברים מקגרגור שוחר אירועים פומביים, בין היתר בשל אופיו האקסצנטרי, הוא רוצה שכלל העולם יבין עד כמה הוא תופעה "בלתי מוסברת" בהקשר להצלחתו בענף הספורט בו הוא עוסק, והוא גם מעוניין שכל העולם ייווכח עד כמה הוא עשיר ומה ביכולתו לרכוש עם הכסף אותו הרוויח. חשוב לו שאנשים ידברו ביניהם וישאלו האחד את השני האם הם שמו לב לשעון המדהים החדש מבית רולקס אותו בחר לענוד. אין יהיה זה פלא, אם מקגרגור ירצה שיסגדו לו. הוא אף איננו מהסס לרכוש שעוני רולקס מעוטרים באבני יהלום, אשר מחירם מעל מיליון דולר.

יוקרה היא שם המשחק של מקגרגור

מקגרגור איננו רק אלוף ספורטיבי אשר במהלך השנים הרוויח סכומי כסף משמעותיים ביותר, הוא מנצל את הסטטוס שלו עד תומו, בין היתר בשל תכונת הגאוותנות והשחצנות, ואכן הוא משקיע הון תועפות בהופעתו החיצונית, בין אם מדובר בבגדים או שעוני יוקרה, וכל דבר אחר המעיד על הצלחתו הכבירה. כמובן, גם מעריציו הרבים מבחינים בזאת, ואולי הוא אף מעניק להם השראה. מן הסתם, מדובר במיליונרים שיכולים להרשות לעצמם לרכוש דגמי רולקס נדירים, חלקם שעוני אספנות, אשר ישרתו אותם לאורך שנים מרובות. מן הסיבה הזו בדיוק החברה מייצרת על שמו סדרת שעונים מוגבלת.

אוסף שעונים סנסציוני

בהחלט ניתן להגדיר זאת כך, בכל הקשור למקגרגור, אולם הוא איננו היחיד. ישנם עוד מפורסמים המתגאים בשעוני רולקס מצופי אבנים טובות, אשר מחירם עלול לחצות את גבול המיליון דולר. בעבור מקגרגור זהו כסף קטן. האוסף שלו הוא בעל ייחודיות, שונה מהאחרים, והוא גם גאה בכך.

מחירי השעונים

אמנם ניתן למצוא את מקגרגור עם שעוני רולקס שעלותם מסתכמת בכמה מאות אלפי דולרים, אולם הוא גאה במיוחד כאשר הוא עונד על פרק ידו שעוני רולקס שמחירים גבוה הרבה יותר. אנשים נוטים לקשר את מקגרגור לשעוני יוקרה, ביניהם האהוב עליו מכולם, שעון הרולקס, ויש לכך סיבה טובה. זהו השעון היוקרתי ביותר בעולם, בעל עיצובים מפתיעים, כל פעם מחדש.

מקגרגור גדול מהחיים

קונור מקגרגור נערץ על ידי רבים, ועל מנת לשדרג את מעמדו עוד יותר, הוא לא נוהג להיעלם מהעין בזמן שאיננו מנצח את המשחק, הוא נהנה מכל תשומת הלב סביבו. בהזדמנות זו, אנשים לומדים להכיר עד כמה טעמו משובח ושונה. כמו כן, הוא נוהג לפרסם סרטוני וידאו, בהם ניתן לראות את אוסף השעונים שלו, עד כדי כך הוא גאה בהם.

כדאי לעקוב אחריו!

מי שמתעניין בשעוני רולקס נדירים ויקרים מאוד, מן הסתם לא חייב לרכוש אותם, במיוחד לאור המחיר הגבוה. אולם חשוב מאוד לדעת, לא מעט מפורסמים, פוליטיקאים, אנשי עסקים, עונדים על ידם שעוני רולקס, וכמובן קיימים דגמים זולים בהרבה, אשר מחירם נע בין 20, או 30 אלף דולר, כלומר אלה נחשבים למחירים סבירים, כך שכל מי שהכסף נמצא בידו, ועדיין הוא איננו עשיר כמו מקגרגור, יוכל לרכוש לעצמו דגם מרשים, ואפילו שעון אספנות או שעון בסגנון וינטאג'.

באתרי האינטרנט השונים, לרוב אלה מחו"ל, תוכלו לעקוב גם אחר תמונות שעוניו של מקגרגור, להתרשם מהמבחר, אולי זה יגרום לכם מעט לקנא, אבל בהחלט יש לכם לאן לשאוף! גם בארץ חנויות אשר קיבלו זיכיון מחברת רולקס ומחברות שעוני יוקרה אחרות, והם נמכרים במחירים זהים של אלה המוצגים באתר של רולקס, שכן החברה מקפידה על כך כי מחירי השעונים יהיו זהים בכל העולם.

ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ועוד, פנו אלינו – גוטהלף ע. שעונים.

כתבות מומלצות

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.