שעוני רולקס יד שנייה מומלצים

Gotawatch > שעוני רולקס יד שנייה מומלצים

שעוני רולקס יד שנייה מומלצים

לכל הקולגות בעבודה כבר יש שעון רולקס איכותי על פרק היד ורק אתם מצניעים את הפרק עם חולצה ארוכה באירועים חשובים? מרגישים שהגיעה השעה לעלות מדרגה בעולם הסטייל והאלגנטיות ולהתהדר בשעון רולקס איכותי יד שנייה? מוצפים במידע בנוגע לדגמים השונים ולא מסוגלים להחליט מהו הדגם הנכון ביותר עבורכם באופן אישי? אם אתם מעוניינים לפנק את עצמכם בשעון רולקס יד שנייה אבל אתם פשוט לא יודעים מאיפה להתחיל את החיפושים, אנחנו שמחים לבשר לכם שהגעתם בדיוק למקום הנכון. במאמר שלפניכם ננסה לשפוך מעט אור על הנעשה בתחום שעוני הרולקס המשומשים וננסה לעזור לכם לבחור את הדגם המומלץ ביותר עבורכם באופן אישי.

שעון רולקס יד שנייה מומלץ

הכינו שיעורי בית

לפני שנפתח בדברים, הרשו לנו להמליץ לכם להכין שיעורי בית. העולם של רולקס הוא עולם אינסופי, עשיר, מרתק וסוחף, כך שתמיד יש עוד דברים שניתן ללמוד ועוד פרטים שחשוב להכיר. קחו בחשבון שבדומה לכל תחום שבו אתם מעוניינים לרכוש דבר מה או להשקיע את הכסף שלכם, גם בתחום שעוני היוקרה, ככל שתדעו על התחום יותר דברים מבעוד מועד, כך הסיכויים שתעשו עסקה טובה יהיו גבוהים יותר.
בנוסף, הואיל ומדובר במותג הכולל דגמים רבים מספור, כדי שתוכלו להתאים לעצמכם את הדגם הרלוונטי ביותר עבורכם באופן אישי, חשוב שתכירו מגוון רחב ככל האפשר של דגמים. קצרה היריעה מלהרחיב אודות כל קווי הייצור וכל הדגמים המובילים של החברה, אך המידע זמין מאוד ברשת בעברית ובאנגלית ומובן שבכל חנות מקצועית המחזיקה ברישיון מטעם רולקס לשיווק השעונים היוקרתיים, ישמחו להסביר לכם על ההבדלים בין הדגמים השונים, על הפרמטרים המשפיעים על גובה השעון ועל אלמנטים נוספים שחשוב שתהיו מודעים אליהם לפני שתרכשו את הרולקס הראשון שלכם.
במיוחד חשוב להבין בהקשר זה ששעוני רולקס הם שעונים שאם רק תרצו בכך, יוכלו לשרת אתכם למשך כל החיים. למעשה, לא נגזים אם נכתוב כי מדובר בשעונים שיכולים לעבור מדור לדור במשפחה במשך עשרות שנים ואף יותר מכך. לכן אין כל צורך למהר עם הרכישה. קחו את הזמן ולפני שתקבלו כל החלטה שהיא, למדו את התחום, הכירו את הדגמים השונים ואספו כמה שיותר מידע ממקורות אמינים כמו אתר הבית של החברה או אנשי מקצוע מורשים בנוגע לעלות הדגמים השונים, מידת הנדירות שלהם, רמת הביקוש שלהם ועוד. הכירו את החומרים מהם מיוצרים השעונים, הכירו את הרצועות הייחודיות של רולקס ובמילים פשוטות: הרחיבו את האופקים שלכם בכיוונים הנכונים, לפני הרכישה המשמחת.

מהי המסגרת התקציבית שלכם?

שעון רולקס יד שנייה הוא עדיין שעון יוקרה וקשה מאוד לפספס את העובדה שבמילה יוקרה, מסתתרת המילה "יקר". גם שעוני רולקס בסיסיים ביותר יעלו לכם לפחות 15,000 שקלים ואילו העלות של הדגמים הנדירים, היקרים והמבוקשים יותר, יכולה להגיע גם ל-100,000 שקלים ואף הרבה יותר מכך. הואיל וניתן בקלות רבה מאוד להוציא הרבה מעבר ליכולת הכלכלית הריאלית, מומלץ ביותר שתחליטו מראש כמה כסף אתם מעוניינים להשקיע בשעון שלכם. כן, הכוונה היא לשלב הראשוני ביותר, שנכנס לתמונה עוד לפני שאתם מתחילים לעיין בקטלוגים או ליצור קשר עם סוחרים וחנויות.
מובן שאם במקרה יצוד את עיניכם דגם מסוים שיצדיק את הגדלת המסגרת, אין שום דבר שמונע מכם לעשות זאת, אבל קחו בחשבון שבכל הקשור לשעוני רולקס, השמיים הם הגבול. אי לכך, היו זהירים ומחושבים וזכרו שייתכן בהחלט שלא בטוח בכלל שמדובר בשעון הרולקס האחרון שתרכשו.

דגם לחיסכון או דגם להשקעה?

אחת השאלות הראשונות שעליכם לשאול את עצמכם בבואכם לבחור דגם של רולקס יד שנייה, היא האם אתם מעוניינים לרכוש שעון רולקס יד שנייה לצורך השקעה או שמא אתם מעוניינים לרכוש שעון רולקס יד שנייה דווקא בתור השקעה לטווח הארוך. מדובר בשאלה חשובה מאין כמוה, מכיוון שכל עוד השעון עדיין מיוצר בימינו, הרי שמשנה לשנה יש יותר ויותר יחידות מהדגם הספציפי שעדיין מיוצר ובהתאם לזה, הערך של השעון צפוי לרדת לאחר הרכישה. למעשה, אין זה מן הנמנע ששעון חדש שתרכשו היום, יסבול מירידת ערך של אלפי דולרים ברגע שתצאו מהחנות. כל זה נכון בנוגע לרוב השעונים, אך לא רלוונטי אם מדובר בשעון מיוחד במינו, כמו לדוגמה שעון יד שנייה שנמצא בעבר בבעלותו של אדם מפורסם וחשוב.
לאור זאת, אם אתם מעוניינים לחסוך אלפי דולרים ולהתחדש בשעון רולקס יוקרתי, כל שעליכם לעשות הוא לאתר דגם אטרקטיבי שמוצא חן בעיניכם, שעדיין מייצרים כיום, ובזה פתרתם חלק גדול מאוד בדילמה. מצד שני, אם אתם מעוניינים לרכוש שעון רולקס כהשקעה לטווח הארוך, טוב תעשו אם תבחרו דווקא בדגם של רולקס יד שנייה שכבר לא מיוצר עוד. שעוני רולקס שכבר לא מיוצרים כיום נהנים מעלייה קבועה בערכם כשישנם שעונים שערכם הוכפל בעשור האחרון.

התאימו את השעון לסגנון האישי שלכם

לאחר שהחלטתם אם אתם מעוניינים לרכוש רולקס יד שנייה לצורכי השקעה או לצורכי חיסכון וקבעתם לעצמכם מסגרת תקציבית מתאימה, מגיע השלב שבו עליכם להתאים את הדגם לסגנון האישי שלכם. רולקס ייצרה במהלך עשרות השנים האחרונות דגמים רבים בעיצובים שונים, המתאימים לאנשים בעלי סגנונות שונים. חלק מהדגמים משדרים יוקרה ואקסקלוסיביות, אחרים מאופיינים במראה ספורטיבי יותר ובכולם ניתן להבחין באלגנטיות הבלתי מתפשרת. מובן שישנם גם הבדלים בסוג רצועת היד, בחומרים מהם מיוצרים השעונים השונים ובצבעים של לוח השעון (DIAL) ושל זר החוגה (BEZEL). ישנו אף דגם מסוים שבו נעשה שימוש בזכוכית שעון בעלת גוון ירקרק. כשאתם בוחנים את הדגמים השונים, נסו לחשוב האם הם יהלמו את הסטייל האישי שלכם או לא ונסו לחשוב איזה מסר אתם מעוניינים לשדר לעולם: מסר של איפוק, מסר של יוקרה בלתי מתפשרת או כל מסר אחר לבחירתכם.

לאחר שתאפיינו את הסטייל שלכם ותבינו מה הוא המסר שאתם רוצים לצאת איתו לעולם, הבחירה כבר תהיה קלה ביותר. בהצלחה ותתחדשו!

ליעוץ מקצועי והצעות מחיר, פנו אלינו, גוטהלף ע. שעונים.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.