שעוני נשים יוקרתיים – סקירת הדגמים המובילים

Gotawatch > שעוני נשים יוקרתיים – סקירת הדגמים המובילים

שעוני נשים יוקרתיים – סקירת הדגמים המובילים

ממש בדומה למשיכה של נשים לתכשיטים וליהלומים, לא מעט מהן גם מתחברות לשעוני יוקרה, המהווים תכשיטים מעוצבים, קלאסיים ועל זמניים לכל דבר, ויכולים להשתלב עם כל מלתחה, סגנון, מראה ואופי

"יהלומים הם חבריה הטובים של האישה…" האם האמירה הזו עדיין רלוונטית? ובכן, יש דברים שהם לנצח, ממש כמו יהלומים, וככל הנראה, נשים ימשיכו לחבב תכשיטים, ובמיוחד כאלו המשובצים באבני החן הנוצצות. אז האהבה והחיבור לתכשיטים יוקרתיים כבר ידועה, אבל מה בדבר שעוני נשים יוקרתיים

ובכן, בשנים האחרונות שעוני יוקרה, ובמיוחד רולקס, שהיו בעבר מזוהים עם גברים עשירים ומביני עניין, הפכו להיות גם נחלתן של לא מעט נשים, ובמיוחד כאלה שיש להן את הסטייל ואת האמצעים להשיגם.

שעון יוקרה – תכשיט לכל דבר

הרי זה מתבקש ששעוני יוקרה יזכו באותה אהדה לה זוכים תכשיטים בקרב נשים. שעון אלגנטי, קלאסי ובעל נוכחות הוא תכשיט על-זמני, שיכול להשתלב היטב עם כל סגנון לבוש, החל מהקז'ואל ועד לבוש ערב מהודר, וכמובן – חליפות עסקים נשיות הן ה"מאץ'" המושלם לשעון המשדר הצלחה. בניגוד לתכשיטי יהלומים ואקססוריז אחרים, שעוני היוקרה, על אף שהם בעלי נוכחות מרשימה, הם בדרך כלל ניטרליים יותר וכאמור, יכולים להשתלב עם כל סגנון שתבחרו, מה שהופך אותם לשימושיים מאוד.

אילו דגמים של שעוני יוקרה לנשים תוכלו למצוא?

שעוני יוקרה לנשים מגיעים בשלל דגמים, החל מעיצובים המשיקים לעיצוב השעונים הגבריים הקלאסיים ועד לדגמים בעיצוב מעודן ונשי יותר, לעתים אף בתוספת של צבע "נשי" כמו סגול או ורוד, וכן בשילוב יהלומים, שהופכים את השעון הזה לתכשיט לכל דבר.

הנה כמה דגמים מובילים של רולקס לנשים

הכי בייסיק – שעון רולקס נשים אייר קינג

מדובר בעיצוב הקלאסי והסולידי ביותר, שיתאים כמעט לכל אישה ולכל סגנון. רולקס אייר קינג פלדה אוטומטי 34 מ"מ, מעוצב בקווים נקיים, עם מסגרת פלדה כסופה ורקע לבן.
מחיר: 18,500.00 שקלים

לפרטים נוספים ולהזמנות הקליקו כאן

114200 שעון רולקס נשים אייר קינג

טוב, עם השילוב של כחול כהה וזהב קשה להתווכח – מדובר בזיווג היוצר לוק אלגנטי במיוחד, מהודר ועוצמתי. שעון הרולקס הזה מגיע בקוטר של 34 ממ, הוא אוטומטי

ומכיל לוח כחול, עליו מתנוססות ספרות רומיות זהובות, והוא עשוי פלדה.

מחיר:  21,500.00 שקלים

לפרטים נוספים והזמנות הקליקו כאן 

שעון רולקס נשים דייטג’סט נשים פרחוני ורוד 116234

בדגם זה של רולקס דייטג'סט כבר עשו הסבה לסטייל נשי מובהק, כאשר לוח המחוגים מעוטר בפרחים גיאומטרים ורודים, המזכירים את הדוגמאות הגיאומטריות שהיו פופולריות בשנות השבעים. מדובר בפריט עם אמירה ונוכחות יוצאות דופן, שלא ניתן להתעלם ממנו. מומלץ לשלב עם מערכות לבוש מתונות כמו חליפת עסקים, שמלה שחורה אלגנטית, או אפילו ג'ינס וטי-שירט, כאשר בכל המקרים הללו, השעון יגנוב לכן את ההצגה.

מחיר:  22,000.00 שקלים

לפרטים נוספים והזמנות לחצו כאן

שילוב בין גברי לנשי – רולקס דייטג’אסט נשים

בדגם הזה של רולקס דייג'אסט הצליחו לשלב בחן ובאלגנטיות, בין העיצוב הגברי המקורי של השעונים הקלאסיים, לבין טאץ' נשי בדמות יהלומים קטנים ונוצצים המשובצים בו בטוב טעם. קוטר השעון 31 מ"מ.

מחיר: 28,500.00 שקלים

לפרטים נוספים והזמנות הקליקו כאן

זהב טהור – שעון רולקס נשים 18 קראט

השעון הזה הוא הכי דומה לצמיד זהב מהודר, קלאסי ומעודן. הוא עשוי כולו זהב 18 קראט, גם הרצועה וגם לוח המחוגים מוזהב, בעיצוב מינימליסטי ונקי, שהופכים אותו לפריט נייטרלי שיתאים לכל אישה באשר תהיה, וישדרג כל הופע הבאשר תהיה. קוטר 31 מ"מ.

לפרטים נוספים ולהזמנות הקליקו כאן

רולקס זהב צהוב נשים

עוצר נשימה – רולקס דייטג’אסט זהב צהוב 18 קרט

מדובר בשעון נשים בקוטר 26 מ"מ עם צמיד פרזידנט, שהוא תכשיט מרהיב ועוצר נשימה, שאין סיכוי שלא להבחין בו, על פרק כף היד של אישה. הוא זהוב, משובץ ביהלומים גם במסגרת וגם בלוח המחוגים, שנצבע בזהב גם הוא. תכשיט מהמם שיתאים במיוחד ללבוש ערב מהודר, אך ישדרג גם מערכות לבוש בסיסיות יותר, כמו מכנסיים מחויטים ובלייזר גברי בשחור. כך או כך, מדובר בקלף מנצח, שיכול ללוות אתכם לכל החיים.

מחיר:  50,000 שקלים

לפרטים נוספים ולהזמנות הקליקו כאן 

דגמים פופולריים של שעוני יוקרה נוספים: 

הכי מתוכשט: שופארד “הפי ספורט” נשים לוח ורוד יהלומים

במקרה שאתם אוהבות מאוד תכשיטים ובמיוחד יהלומים, ומהצד השני גם חובבות שעוני יוקרה – הדגם הזה הוא בדיוק בשבילכן. דגם השופארד "הפי ספורט" הוא נשי במיוחד, מאחר והלוח שלו ורוד מעודן, ובנוסף, הוא משובץ במספר יהלומים, באופן סולידי, עדין ולא צעקני. גם הרצועה שלו מיוחדת, שכן היא עשויה ריבועי מתכת בגימור מעוגל, צמודים זה לזה, ליצירת צמיד מהמם ואלגנטי.

מחיר: ₪14,500.0 שקלים
לפרטים נוספים והזמנות הקליקו
כאן

קרטיה סנטוס נשים פלדה משולב זהב צהוב

שעון יוקרתי בעיצוב יוצא דופן, שכן מסגרתו היא מרובעת (ולא עגולה כפי שבדרך כלל מעצבים שעונים), והוא משובץ באלמטים תעשייתיים, כאשר הברגים שמסביב למסגרת בולטים ומהווים חלק בלתי נפרד מהעיצוב.

מחיר: 12,500.00 שקלים
לפרטים נוספים והזמנות הקליקו
כאן

לסיכום, שעוני נשים הם עולם ומלואו של אביזרים מתוכשטים ונאים, שיכולים לשדרג את המלתחה של כל אישה. מעבר לכך שמדובר בפריט קלאסי שלעולם לא יוצא מהאופנה, השעונים האיכותיים כמו אלו של  רולקס, קרטייה ועוד, מיוצרים מהחומרים האיכותיים והעמידים ביותר, כך שהם יכולים להחזיק מעמד במשך שנים ארוכות מבלי שהם נשחקים. 

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.