שעוני יוקרה לגבר ובושם אהוב לאישה – מתנות קלאסיות לט"ו באב

Gotawatch > שעוני יוקרה לגבר ובושם אהוב לאישה – מתנות קלאסיות לט"ו באב

שעוני יוקרה לגבר ובושם אהוב לאישה – מתנות קלאסיות לט"ו באב

חג האהבה מתקרב בצעדי ענק, ואתם שוב מנסים לחשוב על מתנה שתשמח, תרגש ואולי גם תפתיע? הנה כמה הצעות שיתאימו כמתנות לגברים, רעיונות למתנות לנשים, ולא פחות חשוב – המלצות לבילוי זוגי רומנטי

הזמן הזה בשנה שוב מגיע… רשתות ההלבשה התחתונה כבר מציעות סטים סקסיים למכירה, חנויות הפרחים נערכות ומצטיידות בשלל שושנים ועוד קלאסיקות רומנטיות, ואפילו הקונדיטוריות מציעות מהדורות מוגבלות של עוגות בצורת לבבות או בצבעים של ורוד ואדום, שמסמלים את החג המתקרב, ובאופן כללי – האהבה באוויר…

חגים ומועדים כמו ט"ו באב וולנטיינס דיי, הם עוד הזדמנות לציין את האהבה שלכם, את הזוגיות ששפר עליכם מזלכם למצוא, ואת הרומנטיקה שעדיין חייה וקיימת בחייכם. בעידן של טינדר ועוד אפליקציות היכרויות ותוכניות כמו "אהבה ממבט ראשון", אלו הם דברים הרחוקים מלהיות מובנים מאליהם. 

אם גם אתם מחפשים מתנה שתביע את אהבתכם כלפי בני הזוג, יש כמה קלאסיקות שתמיד יהיו שם בשבילכם: שעונים לגברים, בשמים לנשים ועוד כמה שנפרט כאן, ותוכלו לסמוך עליהן בעת הצורך.

לגברים – שעוני יוקרה, ארנק, או תיק מהודר למחשב

זוכרים את ה"חנויות לגבר" שהיו פופולריות אי שם בשנות התשעים? לא סתם, אלו פסו מן העולם. דגם של גלובוס קטן מסתובב או עט נובע, הם פריטים שכבר אף אחד לא צריך בעידן הנוכחי. מה שכן, לא פשוט למצוא מתנה שתשמח את ליבו את הגבר, ולכן, במקרה שאת, בת הזוג, מעוניינת לרכוש עבור בן הזוג מתנה שווה, מוטב להיצמד לקלאסיקות שאפשר לסמוך עליהן שתמיד יש בהן צורך והן תמיד יעבדו, ישמחו, ואולי אפילו ירגשו.

שעוני יוקרה לגבר הם דוגמא לפריט שהוא אמנם לא זול, אבל במידה וייבחר בקפידה ואכן יהיה יוקרתי, אלגנטי ואיכותי, הוא עשוי ללוות את בן הזוג לאורך שנים, ואולי אפילו לכל החיים. במיוחד אם בן הזוג חובב אסתטיקה וסטייל, מטופח מספיק, אוהב להתלבש ולהיראות טוב, זו יכולה להיות מתנה מרגשת במיוחד עבורו. גם כשלבושים במערכת לבוש בייסיק של ג'ינס וטי שירט, שעון יוקרה על פרק כף היד עשוי לגרום ללוק כולו להיראות מושקע ובטוב טעם.

עוד מתנות שאף פעם לא נס ליחן הן ארנק עור מינימליסטי, כזה שנכנס בכיס המכנסיים בקלות, ונשלף באותו האופן. נכון שהמגמה הולכת לכיוון שכבר לא נצטרך לסחוב איתנו ארנק, אך למרבה הפלא, בשנת 2021 עדיין אין מספיק אופציות לשלם על קניות בלי כרטיס אשראי. אם כבר עוסקים בטכנולוגיה, תקופת הקורונה שלחה אנשים רבים לעבוד מהבית, מבתי קפה ומחללי עבודה, מה שאומר שרובנו צריכים לשאת איתנו את הלפטופ ממקום למקום, וכאן נכנסת לתמונה המתנה המושלמת לגבר – תיק נראה ללפטופ, שיגרום לו לנטוף סטייל איפה שהוא לא מסתובב.

לנשים: בושם אהוב, הלבשה תחתונה מהודרת או טיפול יופי מפנק

לנשים הרבה יותר קל לרכוש מתנות, מהסיבה הפשוטה שהן פשוט יודעות לבטא את שעל ליבן ולבקש באופן מפורש את מה שהן אוהבות. כשמדובר במתנה לחג האהבה, יש כמה אופציות שקשה לטעות איתן – כמעט לכל אישה יש את הבושם "שלה", שהיא משתמשת בו כבר שנים, ואולי אפילו הפך לסימן ההיכר שלה. ט"ו באב הוא הזדמנות לחדש עבורה את המלאי, אין מקום לספק. בגזרת המתנות היותר מפתיעות ומרימות, אפשר לרכוש לה סט מהודר של חזייה ותחתונים, כזה שהיא לא היתה מרשה לעצמה לקנות עבור עצמה, ויכול לעשות רק טוב למערכת היחסים שלכם. אם כבר מדברים על דברים שאנחנו לא מרשים לעצמנו, כדאי לדעת שלא מעט נשים חשות אשמה על הסכומים שהן מוציאות על טיפולי טיפוח יקרים, ולכן חג האהבה זו הזדמנות לרכוש טיפול יופי מפנק עבור האישה שאתם אוהבים. 

מחוץ לקופסא: למה שלא תקנו מתנה בשביל שניכם?

במחשבה שנייה, למה אתם חייבים לקנות מתנות זו לזה וזה לזו, לרגל חג האהבה, ולא רוכשים מתנה זוגית, ששניכם יכולים להנות ממנה ביחד, והיא תצית שוב את הלהבה ותעורר את הזוגיות והרומנטיקה, שלפעמים קצת דועכות ונשחקות עם מטלות היומיום שהולכות ומתרבות… הנה כמה רעיונות:

קופסאת דייטים

מאז מגיפת הקורונה, שסגרה לנו לתקופה ארוכה את הברים והמסעדות, החלו לצוץ פתרונות יצירתיים שיהוו חלופה לדייטים שנלקחו מאיתנו בדמי ימם. אחד הדברים שתפסו תאוצה ואף שרדו גם לאחר תקופות הסגרים, הן קופסאות הדייטים. מדובר בקופסט המכילה שלל משחקים זוגיים והפתעות (ציניות בצד), שאחרי כמה דרינקים שיגרמו לכם להשתחרר, תוכלו להיזכר בימים יפים, מצחיקים ורומנטיים שלכם כזוג, ולהנות מערב בלתי נשכח.

לגנוב חופשונת של לילה

עוד הצעה, שעלולה להיראות בנאלית, אבל אם יש לכם ילדים קטנים, היא בכל זאת עשויה להיות יוצאת דופן. בעידן בו הטיסות לחו"ל כל פעם הולכות ומתרחקות מאיתנו, איתן גם החופשות, ושלא לדבר על איזה אסקפיזם רומנטי זוגי. במקרה כזה, כדאי לשקול בריחה ללילה אחד – בצימר, במלון או באיזה קונספט שתמצאו פנוי בימים טרופים אלו. יש להצטייד כמובן בבייביסיטר אמינה כמו סבתא או סבא, או מישהי אחרת שאתם סומכים עליה, ותאפשר לכם לצאת להתרעננות בלב שלם ובראש שקט. לא תאמינו מה האפקט של לילה שלם של שינה מתוקה ונטולת הפרעות, וארוחת בוקר משותפת ונינוחה יעשו לכם. 

אופציות נוספות לבילוי זוגי שישלוף אתכם הרחק מהשגרה הן ללכת יחד לחדר בריחה, לצאת לטיפול ספא זוגי פלוס ארוחת בוקר, להעז וללכת יחד פעילות חווייתית כמו צניחה חופשית, או במינימום, להתלבש יפה, להשיג בייביסיטר, ולצאת לארוחה במסעדה טובה, כזו ששומרים לאירוע מיוחד.

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.