שמירת ערך של שעוני רולקס ודוגמאות של דגמים

Gotawatch > שמירת ערך של שעוני רולקס ודוגמאות של דגמים

שמירת ערך של שעוני רולקס ודוגמאות של דגמים


אנחנו מקדישים זמן רב ללימוד הנושא ולבדיקת השעונים ובחירת שעונים ייחודיים למי שאוהב אותם ולכן לקוחותינו הופכים לקבועים, והם חוזרים שוב ושוב לאהבה הגדולה הזאת – שעוני יוקרה. אנחנו אחת החנויות היחידות בישראל שמתמחות ברולקס, לדוגמה, והידע שהצטבר אצלנו עם הדגמים שעברו בחנות שלנו מספרים סיפור של מותג שיש לו המון סקס אפיל מוצדק, ומוניטין של שעון מקורי שמנסים לחקות אבל נכשלים בכך פעם אחר פעם.

הסיפור הייחודי של רולקס כבר מאה שנה

רולקס הוא שעון שקיים ומלווה את התרבות שלנו כבר יותר ממאה שנה והוא צובר לו מעריצים וערך, כך ששעון רולקס לא יאבד לעולם מערכו כל עוד הוא מאומת כאותנטי ולא מזויף. במובן הזה כדאי לדעת שאין כזה דבר חיקוי מוצלח ושווה ערך, רק כי הוא מורכב מחלקים של שעוני רולקס אחרים. רולקס הוא בעל ערך רק כאשר הוא אותנטי באמת ומורכב במפעל או מתוקן ומחודש על ידי האנשים שמורשים לעשות זאת והם לא יזייפו אותו לעולם. הוא הפך ליוקרתי ונחשק גם כתוצאה מהאיכות והחומרים שמהם הוא עשוי בשילוב העיצוב הייחודי והתהודה שנוצרהלכך, והשיווק המוצלח של המותג כיוקרתי בזכות התרבות. אנחנו מכירים את רולקס מסרטים ומהטלוויזיה ומספרים, וזה מתקשר אצלנו בהחלט ליוקרה ולאיכות ואיזה נכס אנחנו רוצים שיהיה לנו.

רולקס והאנשים המצליחים

רולקס הוא שעון של עשירים ושל מצליחים, אנשים יפים שמעריכים את החיים הטובים ולכן יודעים מצוין מה לקות. כשאנחנו קונים רולקס אנחנו קונים גם את השיווק המוצלח של המותג הזה ככזה ולכן זהו שעון שלעולם לא יירד בערכו אלא ישמור עליו וגם יתייקר. הוא ההגדרה לשעון שוויצרי בגלל המנגנונים הטובים והיעילים שמותקנים בו שאינם מתקלקלים ולחכן הם אמינים מאוד, והוא משאת נפש של כל מי שרוצה להימנות על המועדון היוקרתי ביותר של מצליחנים. לכן, השקעה ברולקס אכן מבטיחה את עצמה למשך שנים, במיוחד כאשר מדובר בשעוני וינטג' ויד שנייה. כשמישהו עונד שעום במקום להסתובב עם שעון סלולרי כשעון, זה אומר משהו על אורח חייו והסגנון שלו ועל ההערכה הגדולה שלו לפריטים שהם אמנותיים ומייצגים קצב חיים אחר לגמרי.

הטכנולוגיה של רולקס

רולקס נוסדה ב-1908 כניסיון להציע לקהל שעון אמין שמדייק, ולכן השעונים של רולקס בכל הדגמים שלו שומרים על הדייקנות המכנית הזאת. זה משותף לכולם, כאשר יש דגמים שהייצור שלהם השתנה עם השנים בגלל הטכנולוגיות והחומרים שהוכנסו לקו הייצור. הדגמים של רולקס מתחלקים לפי תקופות משום שבכל תקופה השתמשו בשיטות ובחומרים שונים, כך שיש רבים שמזהים את האותנטיות שלהם לפי הגיל ומה שיש בהם. הדגמים השונים יכולים להיות לפי חומרי החוגה שמתחלקים לתקופות של זרחן, רדיום, טריטיום ועוד, ולפי טכנולוגיה משתכללת. אפשר למצוא שעונים ודגמים שונים כמו שעון האויסטר שהגן על השעון מאבק ומים, שעון עם תאריך שנוסף ב-1945, שעון שנמתח עם תנועת יד ב-1931, ושעון הצלילה המפורסם. דגמים שטייסים ושחקנים העדיפו הפכו לדגמים שמועדפים על מי שעסק במקצועות כאלה או הוקסם מההילה שלהם והשיווק של רולקס אכן הדגיש זאת. בגלל זה אפשר להיות בטוחים שכל שעון רולקס יבטיח את ההשקעה בו. כשלוקחים בחשבון שיש ברולקס מתכות יקרות כמו זהב, ברור למה כל דגם הופך מאליו לנכס ששומר על ערכו.

שיווק דגמים מוגבל

רולקס לא מוציאה הרבה דגמים לשוק למרות שהיא בהחלט מוכרת הרבה מאוד שעונים בכל שנה. זה נובע מהעדפת הדגמים שיש לה והווינטג' שהיא מתגאה בו. הוא מותג קלאסי שגם אוהב את העיצוב הקלאסי, ומעדיפה לשמו רעל מחירים ולא להציף את השוק בדגמים זולים.
הדגמים המאוד נחשקים הם אלה שזכו ליחסי ציבור מעולים וכאלה שהופיעו באירועים כמו מירוצי מכוניות וסרטי קולנוע.

דגמים נבחרים של רולקס

רולקס דייטונה–מירוץ המכוניות המפורסם של דייטונה הפך את השעון הזה לדגם מבוקש ויקר גם כאשר הוא יד שנייה ודגם וינטג'. בתחילת שנות השישים רולקס נבחרה להיות מודדת הזמן הרשמית של מירוץ המכוניות בפלורידה, ולכן הציגה שעון עבודה לנהגים שנקרא בתחילה רפרנס 6239 והפך לרולקס דייטונה המוכר. היו בו כרונוגרף וטכיומטר, והוא הפך לאהוב על פול ניומן, שחקן קולנוע שהיה גם נהג מירוצים. בזכותו הדגם הפך ליקר מאוד ולחאד הנערצים בכלל, גם בגלל יכולות התצוגה והעבודה שלו. למרבה הצער, הוא גם אהוב על זייפנים ולכן מומלץ לבדוק רק אצל מומחים ומשווקים מורשים.
רולקס סאבמרינר– שעון צלילה מהמפורסמים שיש והוא עונה על הצרכים של צוללים שמחפשים גם שעון שעמיד למעמקים. השעון הוא מסוג אויסטר והושק בשנת 1953, והוא מצליח להחזיק מעמד ולתפקד בעומק 100 מטרים. הייחודיות שלו שהוא הפך מהר מאוד לקנה מידה שלפיו מייצרים שעוני צלילה ולכן הוא מבוקש ונחשב ליקר.
רולקס יאכט מאסטר– שעון שמיועד ליאכטונרים שהם ללא ספק חלק מהאנשים שעונים בדיוק על המאפיינים של קהל היעד והלקוחות הרצויים לשעון זה. בשעון מאסטר יש אפשרויות מדידה של זמנים שמתאימות ליאכטונרים ומשום כך הוא אהוב עליהם מאוד, מלבד הדייקנות והאמינות המכנית שלו.
שעוני רולקס נשים– שעונים מעודנים ומופלאים בעיצובם ובשל המרהיב של השיבוצים של אבני חן ומתכות יקרות. השעונים מתאימים בעיצובים המגוונים לכל סגנון שנשים אוהבות ולכן גם עונים על מאפיינים שונים של לקוחות קהל היעד הזה.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.