רולקס יד 2 – כל מה שצריך לבדוק לפני קניה

Gotawatch > רולקס יד 2 – כל מה שצריך לבדוק לפני קניה

רולקס יד 2 – כל מה שצריך לבדוק לפני קניה


אלינו חוזרים עם השעונים האלה ואחרים כשהן יד שנייה, ולא בכדי. המומחיות המפורסמת והידענות הרבה הופכות אותנו בגוטהלף לבני סמכא בתחום, ואי אפשר לעשות עסקה טובה עם שעון אמיתי בלעדינו. כלומר, אפשר, אבל אם לא בודקים אתנו מה מציעים לכם והאם זה שווה באמת, מגלים לא פעם שמכרו לכם חתול בשק וזה מצער.

למה להיעזר בחנות לשעוני יוקרה?

אין צורך לחשוש שמא ננסה למכור לכם רולקס חדש דווקא, משום שלנו ברור שיש שעוני רולקס יד 2 שהם כל כך מיוחדים וערכם כל כך גדול, שהם עדיפים. אבל חובה לבדוק אותם לפני הקנייה משום שיש בהם כל כך הרבה סימנים וקריטריונים להוכחת המקוריות של הייצור שלהם, שחבל מאוד ליפול בפח של נוכלים ולשלם הרבה כסף על שעון שיניב לכם רק עגמת נפש. רולקס הוא שעון שהוא הכל מלבד עגמת נפש ולכן חשוב לבחור נכון ולבדוק כל קנייה לפני כן. לנו חשובה האותנטיות בדיוק כמו לכם, ולנו חשוב להנחיל לכם ידע ועקרונות נכונים למסחר בשעונים יד שנייה, כי בסופו של דבר רבים מהם מגיעים אלינו אם הם מקוריים, אמיתיים ולא מזויפים. להלן כמה נקודות שמומלץ לשים לב אליהן לפני שקונים רולקס יד שנייה.

ראשית, למה לקנות רולקס יד שנייה?

רולקס הוא תו תקן של איכות למוצרים שאינם יוצאים לעולם מהאופנה והביקוש להם אינו פוסק אף פעם. זה לבדו מבטיח שלא זו בלבד שהוא לא יהפוך למיותר אלא גם יגביר את הביקוש אליו וזוהי בדיוק המלכודת שבה נופלים רבים שרוצים לקנו יד שנייה אבל לא מתמצאים בכל הדקויות של בחירת שעון כזה ממוכר מאומת. הידע בשעונים כאלה כולל גם את כל הסימנים המיוחדים שיש לשעוני רולקס שבזכותם הם מזוהים כאותנטיים, ואפשר לזייף את חלקם אבל לא את כולם. פשוט לא. זאת הסיבה שבגללה מומלץ לקנות שעונים כאלה רק אצל מוכרים ידועים ומוכרים באמינות שלהם או לבדוק אצלם את השעום לפני העסקה.

איך מזהים רולקס אותנטי שהוא וינטג', או יד שנייה?

אנחנו מכירים את הבדיחות על רולקס מזויף שנראה ממש אמיתי ורק כאשר מביטים בו מקרוב מתגלה ההונאה, ולכם מומלץ להכיר כמה קריטריונים שיכולים לעזור לכם. ראשית, יש לדעת שהזיוף יכול להיות בכל השעון או רק בחלקו, כאשר משלבים חלקים אמיתיים עם מזויפים, ובזאת מצליחים לרמות גם מי שחשב שהוא יודע מהו רולקס אמיתי. זה כאוב במיוחד כאשר הזיוף הוא חלקי משום שאפילו זה אינו נחשב לרולקס בעל ערך כלל. זאת גם הסיבה שגם אם נדמה לכם שאתם מכירים את כל הסימנים של רולקס אמיתי יש מקומות שרק מומחים יכולים לבדוק ולדעת מה הם רואים. שעונים מורכבים כאלה הם יצורי כלאיים כמו המפלצת ההיא של ד"ר פרנקנשטיין ולכן מכונים בעגה המקצועית Franke Watches. אל תוותרו על בדיקה כזאת גם אם מצאתם את הכתר של רולקס או כל קריטריון אחר שנראה לכם מתאים.

ממה להיזהר?

לרולקס יש דגמים שמורכבים במפעל ואין רולקס אמיתי באמת שמורכב מחלקים "אמיתיים" שנלקחו מכמה שעונים. את ההתאמה ביניהם אפשר לזהות על פי מספרים סידוריים שמוטבעים בהם, וסימני היכר מסוימים כמפורט להלן. עם זאת, מכיוון שרולקס הוא עולם ומלואו גם המעט שתקראו כאן עדיין לא ייתן לכם את מלוא הידע הנחוץ לזהות זיוף. לכל שעון יש מסמוך ותיעוד ויש רישום ומעקב אחר המספרים הסידוריים שלו ולכן זוהי תעודת הזהות שלו, אין טעויות. כמו כן, יש חריטות וסימנים מיוחדים בכל שעון, אין ספור סימנים כאלה על החוגה ומאחור, ולפי זה תוכלו בוודאות לדעת אם מדובר בשעון שיש לו אבא בשם רולקס, או זייפן יצירתי שמוכר לכם חיקוי. הסימנים מופיעים לא רק על השעון אלא קרוב לחיבור הרצועה כך שהמנעד שלהם רחב ורק מי שמומחה באמת לשעוני רולקס יוכל להעיד על כך.

החוגה וחשיבותה

החוגה היא החלק הכי נראה וחשוב של השעון משושם שכאשר מביטים בו אפשר לזהות שם כמה וכמה מאפיינים שמבדילים זיוף ממקור. זה גם מה שיקבע בסופו של דבר אם הרולקס בעל ערך. החוגה חייבת להיות מקורית מייצור של רולקס ולא חיקוי שלו. אמנים מתמחים יכולים לחקות את רולקס אבל עדיין ייפלו בכמה פרטים שרק מומחים מזהים. השוואה לרולקס מקורי תיתן לכם את הזיהוי הראשוני לפי הספרות וצורת ההטבעה שלהן בחוגה. אם יספרו לכם שחוסר התאמות נובעות מכך שזהו "רולקס עבודת יד" ולכן יש חוסר סימטריה זהו הסימן הראשון לכך שמדובר בזיוף. ברולקס אין טעויות. הכל מוטבע בצורה מושלמת.

גיל השעון

גיל השעון נקבע לפי סדרות הייצור ברולקס, כך שיש שעונים שיוצרו בתקופה שבה עשו שימוש בחומרים מסוימים – זרחן, רדיום, טריטיום, לומינובהוכרומלייט. לכל תקופה יש השעונים שיוצרו מהחומרים האלה ולכן חייבת להיות התאמה בין הגיל של השעון לחומר שמוטבע בו בחלק התחתון בחוגה. לשינויים אלה נוספו סימנים מזהים ייחודיים שרק מומחים ידעו להבדיל ביניהם. אל תאמינו להסברים יצירתיים של זייפנים למה השעון שמוכרים לכם חורג מהכללים האלה. אין חריגות כאלה ולא יצרו אותן "בכוונה" כדי ליצור שעון יקר יותר בגלל הייחודיות שלו, לכאורה.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.