רולקס יד שנייה וחליפה מרשת גדולה: לאמץ סטייל של אנשי עסקים

Gotawatch > רולקס יד שנייה וחליפה מרשת גדולה: לאמץ סטייל של אנשי עסקים

רולקס יד שנייה וחליפה מרשת גדולה: לאמץ סטייל של אנשי עסקים

בעידן הנוכחי, המראה תופס חשיבות גבוהה יותר בקרב גברים רבים, שרוצים להיראות מצליחים, מוקפדים, מסודרים ובעלי טעם טוב. כיצד רכישה של כמה פריטי מפתח יכולה ליצור את הלוק המבוקש?

בעידן הנוכחי, המראה והסטייל תופסים חשיבות גבוהה יותר בקרב גברים רבים, שאולי בעבר פחות היה אכפת להם מהאופן בו הם נתפסים על ידי הסביבה. ישנן סיבות שונות לכך, ביניהם האצת רשתות חברתיות כמו אינסטגרם, בה הדגש על המראה והסגנון הוא חזק מאוד. סיבה נוספת היא תרבות העסקים, ובמיוחד חברות ההייטק שעוסקות בכסף גדול, והעבודה בהן לא פעם מזמנת פגישות עם דמויות חשובות, לרבות משקיעים, ובהן חשוב לנו להיראות מסודרים, מסוגננים, ואולי גם מצליחים כמעט כמוהם, על מנת שיהיה לנו את הביטחון להציג את הביזנס שלנו. ישנם קודים שונים, היוצרים יחד לוק של גבר אמיד, מסודר ובעל טעם טוב. במקרה שאתם  בדרך לאקזיט עם החברה שלכם, או בדרך להנפקה שתביא לכם את המיליונים, אבל נכון לרגע זה, עדיין אין לכם תקציב עודף עבור מערכות לבוש מחויטות ויקרות, ואקססוריז עם תג מחיר של 5 אפסים, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לאמץ את הלוק הנדרש – בפחות כסף.

שעוני יוקרה מיד שנייה 

טוב, שעוני יוקרה לגבר, הם סוג של קלף מנצח, שבבת אחת הופך כל אחד לסטייליסט ובעל ממון. אקססורי אחד כזה על פרק כף היד – ואתם מסודרים. העניין הוא, שמחיריהם של שעונים כאלו עלול להאמיר לעשרות אלפי שקלים (ואם מתאמצים אפשר אפילו למצוא כאלה שעולים יותר), ולא תמיד יש לנו את האמצעים לבצע השקעה שכזו, כדאית ככל שתהיה.

הפתרון האידיאלי במקרה כזה הוא לרכוש שעון יוקרה מיד 2, ויש לכם את כל הסיבות לבצע מהלך כזה. קודם כל, תוכלו להשיג שעוני רולקס יד שנייה למשל, במחירים שאתם יכולים לעמוד בהם, ואילו מבחינת המראה והתפקוד של השעון – זר לא יוכל להבחין בהבדל. במילים אחרות, שעון כזה, גם מיד שנייה, מיד יעשה את האפקט אשר שעון חדש מהניילון יעשה, כלומר יגרום לכם להיראות כבעלי אמצעים. דבר שני, שעונים כמו רולקס האגדי, הם כל כך איכותיים ועמידים, כך שלא רק שהם ימשיכו לתפקד היטב לאורך שנים, אלא גם שאם תחפצו בכך, תוכלו בבוא העת למכור אותם במחיר טוב בעצמכם. אם החלטתם ללכת על זה, ההמלצה היא לבחור בדגם קלאסי, שיתאים לכם עם כל מערכת לבוש ולכל אירוע בו תרצו לענוד את האקססורי האלמותי הזה. 

חליפת עסקים מרשת גדולה, במקום ממעצב

בישראל, איך לומר, אין ממש תרבות לבוש מחויט ואלגנטי, ובמקומות עבודה רבים איש לא ירים גבה אם תגיעו לעבודה עם מכנסיים קצרים וכפכפים. ובכל זאת, אם במקומות בהם אתם מסתובבים, כמו מקומות עבודה הקשורות לבורסה או לשווקים כלכליים, פגישות עסקים ומסעדות יוקרה, כן נהוג להתלבש, ואתם רוצים להרגיש אלגנטיים ומסודרים, יש לנו פתרון מצוין עבורכם. חליפות עסקים מחויטות, הנקנות ממעצבי על, עלולות להגיע למחירים של אלפי שקלים ויותר. מאחר וכאמור, בארץ ככל הנראה לא יזדמן לכם ללבוש אותן יותר מדי, ייתכן שמדובר בהשקעה מבוזבזת. האפשרות הסבירה בהחלט, היא לפנות לרשת גדולה כמו זארה או H&M ולרכוש בהן את הפריטים שירכיבו חליפת עסקים, כלומר מכנסיים מחויטים, חולצה מכופתרת ובלייזר, במחירים נגישים לכל כיס. מומלץ באותה ההזדמנות לרכוש כבר כמה חולצות מכופתרות שתוכלו להחליף ביניהן, ולהשתמש במכנסיים ובבלייזר של אותה מערכת לבוש קבועה, כך שתיווצר הופעה חדשה ומרעננת בכל פעם מחדש.

להשקיע באקססוריז איכותיים – הוצאה חד פעמית שתשרת אותנו לאורך שנים 

אקססוריז שווים תמיד משדרגים את הלוק הכללי וגורמים לכם להיראות טוב ובסטייל. ישנם פריטים כמו נעליים, תיקים, ארנקים, משקפי שמש ואפילו חגורות, שיכולים לשרת אתכם לאורך שנים ולהיות תמיד רלוונטיים. כל זה בתנאי שקודם כל תרכשו את הגרסא האיכותית ביותר שלהם, גם אם מדובר בהוצאה חד פעמית גבוהה יחסית – היא תשתלם מאחר ולא תצטרכו להחליף את הפריטים האלו בחדשים לאורך כמה שנים. התנאי השני לכך שתוכלו באמת "לחרוש" על הפריטים האלו, הוא שתבחרו בדגמים קלאסיים, ניטרליים ונקיים, שתמיד יהיו רלוונטיים, וישתלבו היטב עם כל בגד שתצוותו להם. זיכרו שבתי עסק רבים מאפשרים לחלק את התשלום לתשלומים, וכל עוד העניין לא כרוך בריבית משמעותית, כדאי לנצל אפשרות זו.

טיפוח הוא סוד הקסם

מי שרוצה להיראות כבעל ממון, מסודר ומבין עניין, חייב להשקיע בטיפוח. הכוונה היא לתחזק גילוח חלק (נסו להיזכר מתי נתקלתם בגבר עם זיפים בפגישת עסקים רצינית, למשל), לדאוג שתהיה לכם תספורת עדכנית ומחמיאה ולהקפיד על ריח טוב, לרבות דאודורנט ובושם עם ניחוח נעים. כמו כן, כיום גם גברים מודעים לכך שיש לטפח את עור הפנים עם מריחה של קרם לחות טוב בכל יום, לאחר המקלחת, ועם קרינת השמש החזקה שבארץ, מומלץ בחום גם להקפיד על קרם הגנה מהשמש, שידאג לבריאות העור ושמירה על מראה צעיר ורענן. 

הכל יקר בארץ – עדיף לקנות בחו"ל

כידוע, ישראל היא אחת המדינות עם יוקר המחיה הגבוה ביותר, כך שהכל פה יקר, אפילו כאשר לא מדובר בפריטים "של עשירים". ההמלצה היא בכל הזדמנות שיש לכם לקנות בגדים שווים, בושם ועוד פריטים איכותיים בחו"ל, כאשר בדרך כלל תוכלו להנות מהפחתה משמעותית ביותר במחירים. במקרה שאתם לא מגיעים מספיק אל מעבר לים, תוכלו לבצע הזמנות אונליין ולשלוח לחברים קרובים או בני משפחה המתגוררים או מבקרים בחו"ל, והם יביאו אותם עבורכם כשיגיעו לארץ.

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.