רולקס דייטונה מול רולקס דייטג'סט מול רולקס יאכט מאסטר

Gotawatch > רולקס דייטונה מול רולקס דייטג'סט מול רולקס יאכט מאסטר

רולקס דייטונה מול רולקס דייטג'סט מול רולקס יאכט מאסטר

כל שעוני רולקס הינם איכותיים, מהודקים, מדויקים ויוקרתיים ומשדרים מסר חד וברור לעצמכם ולסביבה, ולדעת רבים גם כל הדגמים יפים ואטרקטיביים למראה. זו אכן בחירה קשה! במאמר זה ניכנס לעומק מבחינת השוואה וסקירה של שלושה דגמים מרכזיים ופופולאריים במיוחד בקטלוג רולקס, דגמים "נטולי זמן" שכבר שנים ניצבים בחוד החנית של שעוני היוקרה בעולם.
חברת רולקס השוויצרית מציעה כיום מאות דגמים שונים של שעוני יוקרה ברמה הגבוהה ביותר של ייצור, דיוק, עיצוב ואיכות בכל מובן. החברה מציעה שעונים לגברים ולנשים, עיצובים שונים של אותו דגם וגם דגמים ייחודיים עם עיצוב מנצח אחד. באופן כללי, ניתן לבחור שעון רולקס לפי מגדר, לפי מאפיינים טכנולוגיים, לפי חומרים (פלדה, פלדה וזהב, זהב, פלטינה), לפי סוג רצועה וכיוצא באלה. הפעם נציב זה מול זה שלושה דגמים אייקונים של רולקס: רולקס דייטונה מול רולקס דייטג'סט מול רולקס יאכט מאסטר.
שעוני רולקס - דגמים שונים
מקור: https://www.instagram.com/akivagothelf

רולקס דייטונה – Rolex Daytona

הרולקס קוסמוגרף דייטונה הוצג לראשונה בשנת 1963. השעון הנפלא הזה נקרא על שם מסלול מרוצי המכוניות המפורסם בארה"ב. שעוני דייטונה תוכננו מלכתחילה לעמוד בדרישות הגבוהות של נהגי מרוצים מקצועיים. לשעוני דייטונה יש מנגנון כרונוגרף אוטומטי ואמין במיוחד, יחד עם בסיס רולקס משובח המגיע במגוון עיצובים וסגנונות וסקאלת מספרים טאכימטרית. השעונים מאפשרים לנהגי מרוצים למדוד באופן מושלם מהירויות ממוצעות עד 400 קמ"ש. זהו שעון אייקוני המוצמד באופן נצחי לביצועים הגבוהים ולדיוק של עולם הספורט המוטורי.
דגם דייטונה מבית רולקס מגיע כיום ב-33 עיצובים שונים, מבחינת צבעים, חומרים, סוג רצועת היד, צבע לוח רקע השעון ושאר אלמנטים. כל תת דגם כזה מאופיין במראה אלגנטי מוקפד ביותר, באסתטיות נהדרת ובאפשרויות התאמה אישית לכל טעם וסגנון מועדף.

  • שלוש חוגות מרכזיות – לצד תצוגת השעון הגדולה והמרכזית, דגם הדייטונה מציע ייחודיות בכך שהוא כולל שלוש חוגות מרכזיות להצגת מרווחי זמן שונים באופן שגרתי וגם כחלק ממנגנון הכרונוגרף שבמקור יועד לנהגי מרוצים ויכול לשמש את בעלי השעון היוקרתי הזה לצרכים נוספים.
  • רצועת OYSTER אלגנטית ומשובחת – מופיעה בדגמים עם רצועת המתכת. טכנולוגיה חדישה ומתקדמת לצד מסורת ארוכת שנים של דיוק ונוחות מספקות נוחות ללא תחרות, ביטחון ומראה אסתטי מאוד. יש שלושה חיבורי מתכת שטוחים בכל חוליה של הרצועה.
  • מנגנון 4130 מהודק ומדויק – שעוני רולקס דייטונה מצוידים במנגנון קליבר 4130, מנגנון כרונוגרף מכני נמתח אוטומטית שתוכנן ומיוצר בלעדית ולחלוטין עצמאית על ידי רולקס. רכיבי המנגנון המיוחד הזה כוללים משמעותית פחות חלקים מאשר מנגנון כרונוגרף רגיל, מה שמגביר את אמינות התנועות. למנגנון תקן שוויצרי למנגנוני כרונומטר, עדות לדיוק ואמינות ללא פשרות, וכן עמידות מעולה לזעזועים ולשינויים בטמפרטורה.

רולקס דייטג'סט – Rolex Datejust

זהו דגם קלאסי הכולל כיום מאות אפשרויות שונות להתאמה אישית ובחירת סגנון עיצוב. הרולקס Datejust הוא הארכיטיפ המודרני לשעון קלאסי, עדין ואלגנטי, אך עם זאת יוקרתי ברמות הגבוהות ביותר ומעביר את המסר של "רולקס" בצורה מדויקת. זהו אחד הדגמים המצליחים והפופולאריים ביותר של רולקס לאורך שנות פעילות המותג וגם כיום הודות לאסתטיקה נפלאה ועל זמנית ומאפיינים טכניים המתעלים מעל כל שינויי אופנה וטרנדים. מבחינה אסתטית, שעוני דייטג'סט מבית רולקס נמצאים איתנו כבר עשרות שנים, תוך שהם שומרים בצורה מרתקת על הקודים שהופכים אותם, במיוחד את הגרסאות המסורתיות יותר, לאחד מדגמי השעון המזוהים ביותר בעולם.

  • רצועת מתכת מסוג Jubillee – קיימת בדגמים הרלוונטיים, מציעה אסתטיות מנצחת ומראה על זמני עם 5 חיבורים בכל חוליה של הרצועה ומגוון אפשרויות עיצוב. קיימים דגמים עם רצועת עור.
  • מנגנון 3235 חדיש ואיכותי – אשר מפותח ומיוצר בלעדית על ידי רולקס. זהו מנגנון המחזיק בתקן הכרונומטר המחמיר של שוויץ. שעוני דייטג'סט עוברים הליך בקרת איכות קפדני המספק למשתמשים דיוק ברמה הגבוהה ביותר.
  • תוספת תאריך – כפי שניתן להבין משמו, הרולקס דייטג'סט כולל תצוגה של התאריך היומי, במיקום הספרה 3 עם עדכון מיידי ואוטומטי בחצות. על גבי כיסוי הקריסטל של השעון נמצאת עדשת הקיקלופ שהומצאה על ידי רולקס בשנת 1953, המגדילה את התאריך לקריאה קלה. תוספת התאריך היא יעילה ונוחה מאוד ועבור רבים זהו שובר השוויון בבחירה בדגם רולקס זה.

רולקס יאכט מאסטר – Rolex Yacht Master

דגם ותיק, מוערך ונחשב מאוד של רולקס. דגם יאכט מאסטר אהוב על ידי לקוחות רולקס רבים בשל השילוב הקלאסי והמושלם שלו בין מראה קז'ואל אסתטי במיוחד, לבין המשיכה התכליתית שלו לעולם הספנות והים. זהו דגם אלגנטי מאוד המתאים למשתמשים רבים ולא רק לחובבי ספנות ובעלי יאכטות כמובן. זרועות השעה הגדולות והידיים הרחבות שלהן שמורות לדגמים מקצועיים שסקיפרים ושייטים משתמשים בהם בלב ים ובתנאים הקיצוניים ביותר. מחוגי השעון נשארים קלים לקריאה בכל תנאי השימוש ומזג האוויר. זהו שעון שמרגיש מאוד "בבית" על הסיפון בלב ים סוער וכן בסלון מועדון היאכטות המפנק שלכם.
לדגם היאכט מאסטר כבר יש גרסת המשך, בדמות היאכט מאסטר II, אך הפופולארית והייחודיות של הדגם המקורי נותרה בעינה ולכן רולקס שומרת אותו חזק ויציב בקטלוג שלה. קיימים כיום שישה דגמים של Yacht Master, עם סוגים שונים של רצועות ועיצובים שונים לכל תת דגם כזה.

  • רצועה ממתכת – עם שלושה חלקים בכל חוליה או אפשרות לשעון יאכט מאסטר עם רצועת Oysterflex מיוחדת העשויה פולימר מיוחד ועמיד ביותר לתנאים סביבתיים קיצוניים.
  • מנגנון 3135 – דגם הרולקס יאכט מאסטר מהדור הנוכחי מציע מנגנון קליבר 3135, נמתח מעצמו אוטומטית לפי תנועות מכניות של יד העונד אותו. כמו כל המנגנונים מבית רולקס, גם מנגנון 3135 של היאכט מאסטר מחזיק בתקן הכרונומטר המחמיר ביותר בעולם (COSC). המבנה, האיכות והניסיון הופכים אותו לשעון עמיד במיוחד.

לסיכום: כל שלושת הדגמים מצוינים, מעוצבים ומרשימים ויכולים לשרת אתכם ואת דור ההמשך שלכם במשך שנים קדימה. בסופו של דבר, זו שאלה של טעם אישי ואסתטי ושל השימושים העיקריים של שעון הרולקס שלכם.

ליעוץ מקצועי, פנו אלינו, גוטהלף ע. שעונים.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.