חברת פטק פיליפ

Gotawatch > חברת פטק פיליפ

חברת פטק פיליפ

אודות חברת פטק פיליפ

תחילת דרכה של חברת פטק פיליפ הייתה צנועה ומגומגמת ובהחלט לא סיפקה שום סימנים מקדימים להצלחות שתגענה זמןPatek-Philippe MG 2596 קצר לאחר מכן. בשנת 1839 בז'נבה, התחיל בונה השעונים אנטוני פטק בייצור שעוני כיס כשלצידו, שותפו הפולני פרנציסק צ'אפק. השותפות לא עלתה יפה, ובשנת 1844 היא פורקה, כשכל אחד מהשותפים הלך לדרכו. כשנה לאחר מכן, בשנת 1845 חבר פטק ליצרן השעונים הצרפתי אדריאן פיליפ, שהמציא את מנגנון מתיחת השעון ללא צורך במפתח (Keyless winding mechanism). בשנת 1851 נוסדה חברת פטק פיליפ באופן רשמי. לאורך כל השנים, מאז ועד היום, הקפידה חברת פטק פיליפ על ייצור פרטני ולא מסיבי של שעוני יוקרה. המוטו שלה, הנשען על 10 ערכי יסוד בסיסיים וחשובים (עצמאות, מסורת, חדשנות, איכות, נדירות, ערכיות, אסתטיקה, שירות, רגש ומורשת) מלווה אותה כנר לרגליה והופך כל שעון שלה לפריט אומנות יוקרתי.
לחץ על הקישור: לקטלוג שעוני פטק פיליפ

דברים שלא ידעתם על פטק פיליפ

אין זה פלא כי שעוני חברת פטק פיליפ מעטרים את פרקי ידיהם של מלכים, נסיכים, בנקאים ואנשים ידועי שם. הנה כמה עובדות מעניינות, עונדים מפורסמים ומחירים גבוהים ששולמו עבור שעונים יוקרתיים אלה:

  • בשנת 1851 הפכה חברת פטק פיליפ לספק שעונים של המלכה ויקטוריה ובן זוגה, הנסיך אלברט.
  • שעון הכיס המורכב Henry Graves Supercomplication יוצר ב-1933 עבור הבנקאי הנרי גרייבס. השעון הסופר-מתקדם (אשר כלל 24 פונקציות שונות) נולד כתוצאה מתחרות ידידותית של גרייבס עם יצרן הרכב האמריקאי ג'יימס וורד פקרד. לאחר מותו של גרייבס, הוצע השעון למכירה פומבית בסותבי'ס, ונמכר בדצמבר 1999 עבור 11,000,000 דולר (כן, קראתם נכון, 11 מיליון דולר!). כמה שנים לאחר מכן, ב-2014, הוצע השעון שוב למכירה פומבית בסותבי'ס ז'נבה, והפעם, נשבר שיא – 24,000,000$.
  • בשנת 1989, לכבוד חגיגות ה-150 שנים להיווסדה, יצרה חברת פטק פיליפ את אחד השעונים המכאניים המסובכים ביותר שנעשו אי פעם, ה-89 Calibre. השעון כלל 39 פונקציות שונות, כולל תאריכי חג הפסחא, שעות הזריחה ואינדיקטורים נוספים אחרים.
  • ב-10 באפריל 2008, שבר שעון היד עשוי הפלטינה של פטק פיליפ , "Ref. 5002P Sky Moon Tourbillon" את שיא מחיר המכירה הגבוה ביותר לשעון יד מודרני, במכירה בסותבי'ס הונג קונג, כאשר שולמו עבורו 11.75 מיליון דולר-הונג קונג (כ-1.4 מיליון דולר אמריקאי).
  • בשנת 2000 הציגה חברת פטק פיליפ את מנגנון 2000 Calibre, אשר פותח על ידי צוות בן עשרה מומחים במשך כשמונה שנים. המנגנון, בו מיושמים שישה פטנטים רשומים של חברת פטק פיליפ, נחשב לציון דרך משמעותי בעולם בניית השעונים המודרני והמתפתח.
  • כל שעון מכני אשר מיוצר על ידי חברת פטק פיליפ, נושא את Poinçon de Genève – "חותם ז'נבה" היוקרתי, המהווה את אישור האיכות הגבוה ביותר בתחום השענות.פטק פיליפ אקוונט ג'מבו 5167
  • חברת פטק פיליפ מייצרת כ-30,000 שעונים בלבד בשנה, בסדרות איכותיות ומצומצמות, הכוללות רק כמה מאות פריטים בכל סדרה. אין זה מפתיע כי ההערכה היא שמספר השעונים שייצרה החברה היוקרתית בכל שנות קיומה, מהווה רק 1% מהשעונים הקיימים .
  • הרכבתו של כל שעון מכני אורכת תשעה חודשים עד שנה, במהלכם מבוצעות כ-1,200 פעולות שונות. תהליך הבדיקה הסופי, לפני יציאתו של שעון כזה מתחומי החברה, אורך 15 ימים רציפים, ומבוצע על ידי מומחים בתחום.
  • החברה מייצרת 18 מנגנוני שעון בסיסיים ועוד 40 מנגנונים מורכבים, אשר כוללים יותר מ-7,000 חלקים מסוגים שונים.
  • מאז 1845, כאשר רשמה החברה את הפטנט על ה-Crown (כפתור המתיחה וכיוון המחוגים), רשמה לזכותה החברה עוד כ-70 פטנטים שונים בתחום מנגנוני שעונים ושענות.
  • החברה מחזיקה שיאי עולם בפיתוח והרכבת מנגנוני שעון מורכבים (complications): Calibre 89 (עם 33 קומפילציות), ואלו שכבר הזכרנו קודם, Graves Supercomplication (עם 24 קומפילציות) ו- Calibre 2000 (עם 21 קומפילציות).

הייחודיות של פטק פיליפ

בעולם של ימינו הדוגל בייצור המוני, חברת פטק פיליפ הינה יוצאת דופן, שכן כפי שניתן לראות, היא מעדיפה איכות על פני כמות, ייחודיות על פני ייצור המוני. וזה בעצם מה שמעיד שעון פטק פיליפ על העונד אותו. בנוסף ליוקרתיות והאיכות של השעון, שעונים אלה יוצרים תדמית של אדם חד, אשר איננו שוחה עם הזרם, אלא מעדיף לדבוק בעקרונות, בערכים ובאידיאולוגיה, על פני הליכה סתמית בתלם, רק כי "כולם שם" או כי מדובר בדרך בטוחה ומוגנת יותר. כיום, אנשים אינדיווידואליסטים מסוג זה נחשבים לפנינה נדירה וכאשר הם נמצאים בתחום העסקים, הם משדרים אמון וביטחון רב בדרכם. לכן, לרוב, ימשכו אליהם פרטנרים ושותפים עסקיים אשר יודעים לזהות איכות ולהעריך את הייחודיות שבה.

לסיכום

שעון איננו מנגנון פשוט (או מורכב) הנותן את השעה, מראה את התאריך או מבצע פעולות שונות נוספות. בחירה ספציפית של שעון זה או אחר, "אומרת" משהו על העונד אותו, על תכונותיו, על הדרך בה הוא תופס את עצמו וכיצד הוא מתייחס לאחרים שסביבו. שעוני פטק פיליפ מיועדים לאנשי עסקים מיוחדים, אשר מזהים איכות ורוצים לשמור על ייחוד, גם כאשר אחרים נוהגים בדרך שונה. אנשים שטוב לעשות איתם עסקים.

האם כבר מצאת את הייחוד שלך? אם עדיין לא מצאת, אנחנו, בגוטהלף ע. שעונים, בחנות שברחוב ויצמן 2, ת"א, נשמח לעמוד לרשותך בייעוץ והתאמה ולמצוא עבורך שעון של חברת פטק פיליפ אשר נוצר במיוחד עבורך.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.