רולקס דייטג'אסט – סקירת מותג

Gotawatch > רולקס דייטג'אסט – סקירת מותג

רולקס דייטג'אסט – סקירת מותג

שעוני רולקס היו ויהיו הצהרה עבור מי שעונד אותם. הם לא עוד שעונים יפים או איכותיים אלא כאלו שמייצגים משהו – יוקרה, מעמד ואלגנטיות. שעוני רולקס קיימים בעולם כבר עשרות שנים והם הולכים והופכים לפופולאריים יותר ויותר עבור לא מעט אנשים שיכולים להרשות אותם לעצמם, ולמושא והשתוקקות עבור רבים אחרים שמקווים יום אחד להתאבזר בשעון כזה.
רולקס ייצרה במהלך השנים לא מעט דגמים, כאלו שלאחר זמן מה הפסיק הייצור שלהם וכאלו שממשיכים להיות מיוצרים עד היום. אחד משעונים היותר מיוחדים שיוצרו על ידי רולקס הוא ה"דייטג'אסט", שעון שהוא מצד אחד רולקס קלאסי ומצד שני, מביא עימו ערך מוסף לא שגרתי גם עבור אוהבי המותג.

קצת על הרולקס דייטג'אסט

שעון רולקס דייטג'אסט הוא שעון שקיים בעולם כבר קרוב לשמונים שנה. למעשה, הוא יוצר לראשונה בשנת 1945 והוא שעון אוטומטי כרונומטי שלא רק מציג את השעה אלא גם את התאריך בשעה 3 בחלונית שקיימת על לוח המחוגים. הרולקס דייטג'אסט הוא גם שעון שעמיד במים, כך שהוא מחזיק מעמד שנים ארוכות ועומד גם באתגרים המורכבים ביותר.
זהו שעון פונקציונאלי עם היסטוריה עשירה, שעון שמתאים במיוחד לאוהבי האסתטיקה והוא נחשב לאחד מהשעונים המוכרים ביותר של המותג. אם אתם שוקלים לרכוש לעצמכם שעון רולקס, הדייטג'אסט הוא אחת האופציות שאתם צריכים בהחלט לקחת בחשבון.

רולקס – לא עוד מותג

בתחומים ועפים שונים יש מותגים רבים, מותגים שמוכרים לציבור שנים ארוכות ורק השם שלהם עושה כבר חצי מהעבודה במלאכת המכירה עבור מי שמוכר אותם. בעולם השעונים רולקס הוא מותג חזק במיוחד, מותג שמייצג איכות ואמינות ועומדת מאחוריו חברה רצינית שמספקת תמורה מצוינת לכסף של הלקוחות.
חברת רולקס היא יצרנית שוויצרית של שעונים, ולא לחינם המונח "שעון שוויצרי" הוא מונח מוכר עבור רבים, אלא בגלל שהשעונים השוויצריים ידועים באופן כללי כאיכותיים ומדויקים במיוחד. רולקס נוסדה לפני למעלה מ-100 שנה ולמעשה בשנת 1905 על ידי אלפרד דייויס וגיסו האנס וילסדורף, שני אנשי עסקים שעסקו בעיקר ביבוא של מנגנוני שעונים, שעונים איכותיים שהיו נבנים מיד לאחר מכן.
בתחילה עבדו השניים מגרמניה אך לאחר כמה שנים הם העתיקו את פעילותם לשוויץ בעיקר בשל שיקולי מס ואז גם נרשם השם "רולקס" כשם הרשמי של החברה שעומדת מאחורי ייצור השעונים הללו.

רולקס – אין ספור חידושים

חברת רולקס חרטה על דיגלה לא רק מצוינות ואיכות אלא גם חדשנות וקידמה, קידמה שהייתה כמובן רלוונטית יותר בשנים הללו. בין השעונים שייצרה היא ייצרה את שעון הצלילה הראשון אשר איפשר לצוללנים לבחון את הזמן גם מתחת לפני המים, היא ייצרה שעונים שניתן לקרוא בהם את השעה בשני אזורי זמן, מה שאומר שבעיקר טייסים היו עושים בהם שימוש בתחילת הדרך שלהם, היא ייצרה שעונים עם תאריכון בלוח השעון מה שאומר שהיה אפשר לדעת גם מה השעה וגם מה התאריך, מה שהיה מאוד מתקדם בימים הללו, והיא היתה גם היצרן הראשון שקיבל תו תקן כרונומטר ממכון התקנים לבדיקת הכרונומטר השוויצרי.
במהלך השנים רולקס טיפחה תדמית של שעוני מדידה אשר יכולים לעמוד בתנאים קיצוניים. כך לדוגמא שעון הצלילה שייצרה שלא היה קיים לפני כן, והוא אשר נתן את הפתרון האולטימטיבי גם מתחת לפני המים, את שעוני החברה גם מטפסי הרים היו רוכשים על מנת שהם יחזיקו להם מעמד גם בתנאי מזג אויר קשים, ובכלל, שעוני רולקס נחשבו לשעונים אשר נותנים תמורה מלאה גם כשעונדים אותם על פסגת האוורסט.
את שעוני רולקס ניתן לראות לא רק ברחוב על ידיהם של אנשים שעונדים אותם אלא גם בתרבות. כך לדוגמא דמותו של ג'יימס בונד הידוע היא דמות שנושאת על ידה את שעוני רולקס, מה שתרם רבות למכירת השעונים הללו, ויש שחקנים ומפורסמים רבים אחרים אשר עונשים את שעוני רולקס גם בחיים האישיים שלהם מה שתורם המון להעלאת המודעות למותג כמו גם להעלאת כמות המכירות שלו.

דייטג'אסט חדש או משומש?

אם אתם שוקלים לקנות שעון דייטג'אסט של רולקס, אתם יכולים כמובן לקנות חדש ויכולים לקנות שעון משומש… שעון חדש יעלה לכם בהתאם ושעון משומש, יכול להתאים לכמות גדולה יותר של אנשים שחושקים בשעון הספציפי הזה.
ולמה לקנות שעון רולקס דייטג'אסט משומש? הנה כמה סיבות טובות. הראשונה כפי שציינו, כי שעון כזה יהיה כמובן זול יותר משעון חדש, מה שיכול להיות גם זול יותר באופן משמעותי. בנוסף, ערכו של שעון משומש יורד באיטיות גדולה יותר מאשר ערכו של שעון חדש, מהסיבה הפשוטה – כי שעון חדש ברגע שהוא עובר יד אז מחירו יורד משמעותית. שעון מיד שנייה כמו כל מוצר מיד שנייה, ברגע שהוא עובר כבר יותר מיד אחת, הערך שלו נשמר. לא באמת משנה אם הוא יד שנייה או שלישית כשהוא נמכר, משנה הרבה יותר מהו מצבו.
שעון מיד שנייה יכול גם להעלות את ערכו במהלך השנים. איך? אם מדובר על שעון שהוחלט להפסיק לייצר אותו ברולקס, הוא מיד הופך לנדיר ומבוקש ויכול מאוד להיות שהמחיר שלו יעלה בהתאם. בנוסף, רולקס מגבילה היום מאוד את כמות השעונים שהיא מוכרת בכל פעם שהיא מייצרת מודל חדש מה שהופך את הקיים למבוקש יותר.
חשוב לזכור גם ששעון משומש במצב מצוין, יכול להיראות בדיוק כמו שעון חדש מה שאומר שאין באמת סיבה למה לשלם הון על שעון חדש.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.