פנריי לומינור – סקירת מותג

Gotawatch > פנריי לומינור – סקירת מותג

פנריי לומינור – סקירת מותג


יצרני שעונים היום לא חסר ויש יותר ויותר שעונים שיוצאים לשוק כל הזמן. השעונים של היום מתמקדים בעיקר בפונקציות חדשניות שמתאימות לעולם הייטקיסטי, פונקציות שנוגעות בעיקר באפליקציות שונות ובפן ה"גאדג'טי" של השעון.
לעומתם, שעוני יוקרה אלו שעונים מסוג אחר. הם קודם כל שעונים שאנשים רוצים להבליט החוצה, שעונים שמי שעונד אותם אמור להיות גאה בהם, אבל צריכים להיות להם גם עוד תכונות נוספות. הנה כמה דברים שיש בשעוני יוקרה, דברים חשובים שצריך כמובן לבחון לפני שרוכשים אחד כזה.

חומרי השעון

שעוני יוקרה מיוצרים מחומרים איכותיים. נקודה. אין התפשרות על החומרים ואין "עיגול פינות", הם צריכים להיות לא פחות ממושלמים וצריכים להיות ייחודיים. שעונים כאלו מיוצרים בדרך כלל מפלדת אל חלד והרצועות מעור אמיתי, לא חיקוי ולא שום דבר שדומה לזה.

מנגנוני השעונים

יש בדרך כלל שני מנגנונים עליהם עובדים שעוני יוקרה. יש את המנגנון האוטומטי ויש את מנגנון הקווארץ, כשהמנגנון האוטומטי נחשב למנגנון יקר יותר וגם את זה צריך לקחת בחשבון.

עיצוב השעון

שעוני יוקרה אלו שעונים מעוצבים ברמה גבוהה מאוד. אלו שעונדים אותם רוצים הרי להיראות ולהיתפס כאלגנטיים ובעלי מעמד גבוה, והשעונים צריכים להיות בהתאם. יש שעונים מעוטרים ביהלומים ויש שעונים עם מסגרות כאלו ואחרות, והעיצוב שלהם יהיה מיוחד.

אטימות במים

אם כבר קונים שעון יוקרה אז כדאי מאוד שזה יהיה שעון עמיד במים. שעונים עמידים במים אלו שעונים שמחזיקים מעמד גם בתנאים קיצוניים, שעונים שאפשר להשתמש בהם בכל מתאר שהוא

למה אנשים רוצים ללכת עם שעוני יוקרה?

מי שעונד שעון יוקרה לא מחפש שעון כזה דווקא בגלל האיכות. הוא מחפש משהו אחר. הוא מחפש את תשומת הלב, את הראשים המופנים, את ההתעניינות וכן, גם את המעמד. שעון יוקרה הוא לא עוד שעון רגיל. זהו שעון מיוחד שלא כל בן אדם שני הולך עם אחד כזה והנה כמה סיבות למה בכלל לענוד שעון יוקרה.
• בגלל תשומת הלב – שעון יוקרה מושך מבטים ולא מעט התעניינות. הוא גורם למי שעונד אותו להתבלט ולמי שנמצא מסביב לסקרנות רבה.
• יחס רציני – נניח שאתם אנשי עסקים שמסתובבים בעולם ומוכרים מוצר כלשהוא. איך אתם חושבים שיתייחסו אליכם יותר ברצינות. עם שעון יוקרה על היד או ללא שעון יוקרה על היד? עם כמובן… שעוני יוקרה אלו שעונים שיוצרים הילה של כבוד. אלו שעונים שיוצרים התייחסות מתאימה למי שעונד אותם, ומה שיסייע מאוד לעסקים ובכלל, לקשרים הבין אישיים.
• כי אפשר להרוויח עליהם – שעון יוקרה יכול להיות נכס כמו כל נכס אחר. השאיפה בנכס שהוא ישתבח עם השנים, וכשמדובר על שעון יוקרה זה יכול להיות. איך? אם יפסיקו לייצר את הדגם המסוים שיש לכם, הוא יהפוך מיד למבוקש. בעיקר אם מדובר על דגם שיוצרו בו כמות קטנה של שעונים, הם הופכים מיידית למבוקשים יותר. שעוני יוקרה אלו שעונים שיכולים להשתבח בערכם עם השנים ויכולים אף להיות שווים יותר ממה שהם היו שווים בערכם כשנקנו.

פנריי – מותג שעונים חזק

אם אתם חושבים לקנות שעון פנריי לומינור, אתם יכולים להיות רגועים שאתם בכיוון הנכון. מה זה אומר? שעוני פנריי הם שעונים של אחת החברות החזקות והוותיקות בתחום השעונים, חברה ששמה לעצמה למטרה להיות מובילה בתחומה. החברה החלה את דרכה בפירנצה אשר באיטליה, והיא קיימת כבר משנת 1860. היא משווקת בחנויות רבות ברחבי העולם, הן חנויות שעובדות תחת השם שלה והן משווקים רבים אחרים. היא מייצרת את השעונים עצמם בשוויץ אך המטה שלה הוא בז'נבה. פנריי לומינור הוא אחד הדגמים המוכרים שלה לצד ה"פנרי לומינור 1950" "פנרי רדימיר" "פנרי פרארי" ועוד רבים אחרים.

פנרי לומינור יד שנייה

שעון מדגם פנרי לומינור הוא שעון יפייפה, כזה שרבים היו רוצים לענוד על היד אבל לאו דווקא יכולים להרשות לעצמם. אבל מה עם שעון מיד שנייה? האם רק יד ראשונה היא אופציה עבור מי שרוצה שעון כזה? התשובה היא לא. גם שעון מיד שנייה הוא אופציה מצוינת והנה כמה יתרונות שחשוב להכיר.

למה אפשרי גם שעון יד שנייה?

• זול יותר – הסיבה הראשונה למה לקנות שעון מיד שנייה הוא המחיר. לא פעם זה או לקנות יד שנייה או בכלל לא לקנות, ואם השעון נראה ממש אילו הוא חדש, מי יידע שהוא לא? המחירים של שעוני יד שנייה פותחים את עולם השעונים להרבה מאוד אנשים.
• ירידת ערך – כששעון חדש יש לו תמחור מסוים, וברגע שהוא עובר ליד שנייה המחיר שלו יורד באופן משמעותי. אבל כשהוא כבר מיד שנייה והוא נמכר שוב, המחיר שלו לא משתנה כמעט. ירידת הערך של שעון יד שנייה היא איטית בדיוק כמו שרכב שעובר מיד ראשונה לשנייה מאבד הרבה מערכו ולאחר מכן ירידת הערך מתמתנת.
• נראה אותו הדבר – אם תרכשו שעון פנרי לומינור יד שנייה, אם הוא שמור כמו שצריך או עבר שיפוץ רציני הוא ייראה בדיוק אותו הדבר כמו שעון פנרי לומינור חדש. מי כן ישים לב להבדל? אולי מי שמומחה לשעונים. מעבר לכך מרבית האנשים לא יידעו על כך, והוא יהיה פונקציונאלי בדיוק כמו ששעון חדש מרשים.
אם אתם רוצים לרכוש שעון פנרי לומינור ואתם יכולים לקנות אחד חדש, זה מצוין. אבל אם לא, גם שעון מיד שנייה יעשה את העבודה מצוין.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.