כשהמפואר פוגש את הקז'ואל – שעוני יוקרה עם בגדי ספורט

Gotawatch > כשהמפואר פוגש את הקז'ואל – שעוני יוקרה עם בגדי ספורט

כשהמפואר פוגש את הקז'ואל – שעוני יוקרה עם בגדי ספורט

בגדי בייסיק כמו ג'ינס וטי שירט, סניקרס וכפכפים, נכנסו לאופנה כבר לפני כמה שנים, וקיבלו עוד גושפנקא עם הקורונה. כמה אקססוריז מנצנצים יעלו את ההופעה הזו בדרגה

כבר לפני כמה שנים, עוד לפני הקורונה, התחלנו לראות פריטים כמו מכנסי טרנינג ונעלי סניקרס חודרים ללב עולם האופנה, והופכים לפריטי לבוש לגיטימיים, לעתים אפילו לאירועים חשובים. אבל פרוץ המגפה העולמית, הביא את העניין הזה כמה וכמה צעדים קדימה. לאחר יותר משנה שכולם נשארו בפיג'מות בבתים, ולא היה להם לאן לצאת ולהתלבש, כאשר הקניות בסופר הפכו להיילייט של היום, שיש אנשים שמצאו בהם סיבה להתלבש, לנעול נעלי עקב ואפילו, רחמנא ליצלן, להתיז קצת בושם על הצוואר. אז אופנה, כדרכה, מושפעת ישירות מתהליכים כאלה, וכל הסיפור הזה הביא את חליפות הטרנינג לדרגה של הוט קוטור, את נעלי ובגדי הספורט לפריטי מאסט ובאופן כללי, אנחנו מרגישים סבבה להסתובב עם הפיג'מות שלנו ברחוב, ואם נודה באמת, הרבה מבגדי הערב ששוכבים לנו בארון לא ראו אור יום כבר הרבה זמן, ולבישתם מרגישה לנו כ"אובר דרסט". 

לאור המצב, הכנו לכם רשימה של פריטים שהם יוקרתיים, מפוארים ומנצנצים, שדווקא כן ילכו טוב אפילו עם מכנסי הטרנינג, וישרדגו בקלות הופעת בייסיק של ג'ינס וטי שירט.

תיק מעצבים – גם אם הוא ממש קטן

לכל אישה חובבת אופנה, יש איזה חלום כמוס על תיק מעצבים שיהיה כולו שלה – כל אחת ובית האופנה שהיא אוהבת. בין שמדובר בגוצ'י, בשאנל, פראדה, פורלה ועוד. אקססורי כזה, גם אם הוא ממש קטן, מיד מושך את העין ואת תשומת הלב, וגם אם "רק זרקתן עליכן משהו ויצאתן", אתן יכולות לסמוך עליו שהוא ייצג אתכן בכבוד הראוי.

משקפי שמש יוקרתיות – חשוב להתאים היטב למבנה הפנים

טוב, משקפי שמש הם כנראה הטריק האופנתי החזק ביותר של כל הזמנים, וזאת מכמה סיבות. קודם כל, הם פריט הכרחי לבריאות העיניים, מה שגורם להם להיראות תמיד כפריט נונשלנטי ולא מתאמץ, אלא משהו שהיינו חייבים לעשות… ומהצד השני – הם ניצבים באמצע הפרצוף כך שאין סיכוי לפספס אותם. שנית, הם יוצרים את הדיסטנס המפורסם הזה, שתמיד יכול לגרום לנו להיראות קצת מעל כולם. גוצ'י, פנדי, דולצ'ה גבנה, מיו מיו, ג'ימי צ'ו ועוד רבים רבים וטובים, מוציאים דגמים של משקפי שמש יפים ושימושיים בכל שנה, ולכם נותר לבחור את הדגם שהכי מדבר אליכם, ולשמור עליו טוב טוב. טיפ קטן בעניין הזה – משקפי שמש, יוקרתיים ככל שיהיו, לא ייראו טוב אם יהיו עליהם לכלוכים וטביעות אצבעות, כך שכדאי להקפיד ולנקות אותם לפני כל פעם שאתם חובשים אותם.

כל הבלינג בלינג – תכשיטי זהב ויהלומים

תכשיטים שווים הם קלאסיקה שקשה להתחרות בה, במיוחד כשמדובר בזהב, יהלומים או הכי טוב – תכשיטים המשלבים בין השניים. תכשיט הוא כידוע גם מתנה מושלמת, שיכולה להחזיק שנים ואף לעבור בירושה בין הדורות, במיוחד אם בוחרים בעיצובים קלאסיים, מעודנים ולא מוגזמים או טרנדיים. שרשרת זהב, טבעת יהלומים, עגילים המשלבים בין זהב ליהלומים ואפילו צמיד ענוג על פרק כף היד, יכולים לשדרג באופן ניכר כל לוק, וגם להשתלב ולהתאים את עצמם למגוון סגנונות אופנתיים. פריטים קטנים כמו עגילים צמודים או שרשרת זהב דקה, יכולים להישאר עלינו מבלי הצורך להסירם אפילו בשביל מקלחת, ובכך גם להוות תוספת דקורטיבית ואלגנטית ללוק כולו, ממש ללא מאמץ. 

שעוני יוקרה – סטייל של העשירים והנכונים

שעוני יוקרה, ובמיוחד של מותגים אלמותיים כמו רולקס, הם פחות או יותר ההיפך מהתכשיטים העדינים מהסעיף הקודם, אלא שמדובר בפריט עם נוכחות בלתי ניתנת לערעור. שעונים מאסיביים, שהיו שייכים בעבר לאופנת הגברים בלבד, הם כבר מזמן פריטים שפאשניסטות מעודנות ונשיות מאוד כמו קיארה פראני, לא יוצאות בלעדיהם מהבית, גם אם הן לבושות בשמלת ערב וגם אם הן קפצו לקניון עם ג'ינס וסניקרס. כך או כך, מדובר בפריט אחד שעושה וואוו גדול כשעונדים אותו, גם אם מדובר בפיג'מה שנשארה לכם בארון מהסגר האחרון. ברגע שרואים שעון כזה על פרק כף היד שלכם, אתם מיד מצטיירים כאנשים מצליחים, עשירים, חיים טוב, ובעיקר מפוצצים בסטייל. אם אתם חובבי קז'ואל ובדרך כלל לבושים בייסיק, מומלץ להשקיע בשעון אחד כזה, בעיצוב קלאסי אבל עם נוכחות, ולדעת שהוא כבר יסדר את ההופעה שלכם לאורך שנים.

נעלי מעצבים – זהירות, זה ממכר

טוב נעלי מעצבים זה תמיד היה קטע, אבל תחשבו על זה שגם כשלא ממש מתלבשים (למשל בתקופות סגר וכו'), לנעול נעליים שוות זה תמיד לגיטימי. בכל זאת, בתי האופנה הושפעו מאוד מהמגמות של לבוש הבית והפנאי שהתחוללו פה בשנה וחצי האחרונות, והוציאו לא מעט דגמים שהם קז'ואל, אבל בכל זאת – של מעצבי על. לדוגמא, בית האופנה הנחשב שאנל הוציא דגם של סנדלים גסות לנעילה יומיומית, עם עיטור המותג, שהפכו בקיץ שעבר ללהיט בינלאומי. דוגמא אחרת, נעלי החצי מוקסינים שבית האופנה של גוצ'י הוציא לפני מספר שנים, שהן הגרסא המשודרגת והפרוותית לנעלי בית – הפכו לפריט מאסט שאין פאשניסטה שלא הצטיידה בו, ואף יצאו לו אלפי חיקויים. כך או כך, גם אם תרכשו זוג אחד של נעלי מעצבים שוות, תדעו שלא משנה מה תלבשו, נעליים איכותיות וממותגות יכולות לסדר את כל הרושם שייתקבל מההופעה שלכם.

לסיכום, גם אם אין לכם מצב רוח להתלבש, אבל בכל זאת בא לכם להרגיש ולהיראות טוב, פריט אחד קטן, בולט ואיכותי, יכול בהחלט לעבוד עבורכם ולדאוג שתיראו מעודכנים ובסטייל. 

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.