כיצד קונים שעון רולקס יד שניה?

Gotawatch > כיצד קונים שעון רולקס יד שניה?

כיצד קונים שעון רולקס יד שניה?

שעוני רולקס

רולקס היא חברת שעונים איכותית מאוד, אשר משיקה במהלך השנים שעונים חדישים, משוכללים ומתקדמים. החברה היא חברה אשר תורמת רבות לסביבה ולקהילה, כאשר 30 אחוזים מההכנסות שלה נתרמים. שעוני החברה אינם שעונים זולים והמחירים של שעוני רולקס עולים על עשרות אלפי שקלים. יחד עם זאת, ניתן לומר באופן מובהק כי שעוני רולקס מהווים כיום את השעונים היוקרתיים, האיכותיים והמתקדמים ביותר בשוק השעונים, אך יחד עם זאת, שעונים במראה מסורתי ומיוחד אשר מעניק לכל אדם שרוכש את השעון את האפשרות להנות הן מהאיכות של השעון והאפשרויות השונות בו והן ממראה קלאסי, מכובד ודקורטיבי. אם אתה מוצא את עצמך חולם לא מעט על שעון רולקס, אך בד בבד יודע כי מדובר בשעון יקר מאוד ואין לך את האפשרות הכלכלית לרכוש אותו, כדאי מאוד שתדע שכיום ניתן לרכוש שעוני רולקס יד שניה ולמזער את ההוצאה על שעון מעין זה. כמובן שאם החלטת ללכת על רכישת שעון רולקס יד שניה, כדאי שתקרא את כל המידע אודות: שעון רולקס יד שניה, מה צריך לבדוק.

האם כדאי לרכוש שעון רולקס יד שניה?

לא מעט אנשים בטוחים שאם אין להם את היכולת הכלכלית לרכוש שעון רולקס יד ראשונה, הרי שרכישת שעון יד שניה איננה אלטרנטיבה שכן, שעון מאבד מערכו במהלך הזמן וחבל להשקיע כספית בשעון שלא יחזיק מעמד לאורך זמן רב, או שלא יממש את מטרותיו כראוי. אולם, חשוב מאוד לדעת ששעוני רולקס אינם מאבדים מהערך שלהם מבחינת האיכות שלהם והתפעול שלהם, אך המחיר שלהם בהחלט יורד במהלך השנים. כלומר, ניתן להשיג כיום דגמי שעוני רולקס יד שניה במחירים נמוכים יותר מהמחירים שבהם הם נמכרו בעבר ויחד עם זאת, להנות מכלל היתרונות שבשעונים הללו, לאורך זמן. לכן, אין ספק שאם אתה מעוניין בשעון רולקס ואין בידך את הסכום הכספי הנדרש לרכוש שעון רולקס יד ראשונה, תמיד תוכל לחפש שעון רולקס יד שניה מקורי, בדגם הרצוי לך ולרכוש אותו במחיר נוח יותר.

היכן ניתן לרכוש שעוני רולקס יד שניה?

לאחר שביררת את כל המידע אודות: שעון רולקס יד שניה, מה צריך לבדוק, זה הזמן לחפש את המקום הטוב ביותר עבור רכישת שעוני רולקס יד שניה. כיום, עומדות בפניך 2 אפשרויות לרכישת שעון רולקס יד שניה:

  1. קיימים באינטרנט פורומים ייעודיים לחובבי רולקס. בפורומים הללו ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מוכרים את שעון הרולקס שלהם במחיר זול יותר. אותם אנשים תמיד יבטיחו כי מדובר בשעון תקין ואיכותי, אך כמובן שבלתי אפשרי לדעת מה מצבו של השעון, האם מדובר בשעון איכותי ועוד, בטרם נפגשים עם מוכר השעון ובודקים את השעון היטב. לכן, חשוב מאוד שלא לסגור שום עסקה בטרם ראיתם את השעון ובדקתם אותו
  2. כיום קיימות לא מעט חנויות עלית לשעוני רולקס, אשר ניתן למצוא בהם גם שעוני רולקס יד ראשונה למכירה וגם שעוני רולקס יד שניה למכירה. אם החלטתם ללכת על אחת מהחנויות הללו, חשוב מאוד שתבחרו בחנות אמינה ובעלת מוניטין, אשר ידוע שכלל השעונים אשר היא מציעה למכירה הינם שעונים איכותיים וכמובן, מקוריים.

כיצד תדע שלא מרמים אותך?

אדם אשר עתיד לרכוש שעון רולקס יד שניה, עדיין הולך להשקיע סכום כספי לא קטן על רכישת השעון. לכן, חשוב מאוד שכל אדם שמעוניין לרכוש שעון רולקס יד שניה, יבחן היטב את השעון ויוודא שמדובר בשעון רולקס איכותי. כיצד תבדקו?

  • ניתן למצוא ברשת לא מעט טיפים שיסייעו לכם לבחון האם שעון הרולקס המוצע לכם למכירה הינו שעון איכותי. כך לדוגמא: בשעון רולקס אמיתי צריך להיות מספר סידורי המצוי על השעון. את המספר הסידורי יש להאיר עם פנס וכאשר מאירים אותו הוא זוהר כמו יהלום.
  • ניתן לבקש מראש ממוכר השעון לקחת את השעון ולבדוק אותו במעבדת שעונים מיוחדת, אשר יכולה להעיד על איכות ומקוריות השעון. אדם אשר מוכר שעון רולקס אמיתי לא יתנגד שתיקחו את השעון לבדיקה
  • חשוב מאוד לשאול את האדם או החנות שמוכרת את השעון, מהי היסטוריית התיקונים של השעון. חשוב מאוד שמוכר השעון יהיה אמיתי וידווח על כל תיקון שהשעון עבר או שינוי שהוא עבר
  • רצוי לרכוש שעון רולקס יד שניה מחנות מוכרת ובעלת מוניטין, שהרי אז רוכש השעון מוגן מבחינה משפטית במידה ויתברר שהשעון גנוב או לא מקורי. לעומת זאת, במידה ורוכשים שעון מאדם פרטי הרי שאם מגלים אחר כך שהשעון גנוב לא תהיה לרוכש הגנה משפטית

מאפיינים של מנגנון שעון רולקס מקורי

הנה כמה מאפיינים של שעון רולקס מקורי, שחשוב מאוד שתדעו, על מנת לזהות באופן עצמאי ששעון רולקס יד שניה המוצע לכם הינו אמיתי:

  1. מנגנון של שעון רולקס מקורי מאפשר למחוג השניות בשעון לנוע באופן חלק מבלי שתהיה שום עצירה
  2. מנגנון של שעון רולקס מקורי הינו מגנון מכני. רצוי מאוד לבחון כיצד נראה מנגנון האיפוס של ה סטופר בשעון רולקס מקורי וזאת באמצעות סרטונים שונים ביוטיוב ולעומתו כיצד נראה מנגנון האיפוס של שעון רולקס מזויף בכדי לדעת להבחין ביניהם בעת הצורך.
  3. צליל התקתוק בשעון רולקס מקורי הינו שקט לגמרי
  4. בשעון רולקס מקורי בלתי אפשרי לראות את המנגנון של השעון, אלא אם כן מדובר על דגם שעון נדיר שיצא לפני כמה עשורי. החלק האחורי של השעון יהיה אטום ולא שקוף.

רצוי מאוד להגיע מוכנים לתהליך רכישת שעון רולקס יד שניה, על מנת לרכוש שעון איכותי ומקורי ולא ליפול בפח.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.