סוגי שעונים לגברים

Gotawatch > סוגי שעונים לגברים

סוגי שעונים לגברים

אנחנו שומעים רבות על מותגים שוויצרים וחברות שמייצרות שעוני יד יוקרתיים לגברים שלכולם יש מסורת ארוכה של מצוינות בייצור וחתירה לשלמות. השעונים לגברים מלווים כבר מאות שנים את אירופה והעולם וכל אחד מהם הוא פריט יקר ויוצא דופן של דיוק ואמינות. בעזרת שירות מקצועי יוצא דופן בנוף החנויות תוכלו למצוא את השעון הבא שלכם, או פריט מעניין נוסף לכל מי שמעריך עבודת אמנות ועיצובים יפהפיים וקלאסיים.

מותגים של בתי מלוכה

שעוני היוקרה שמוצעים לכם אצל גוטהלף, נושאים איתם את תווי התקן המחמירים ביותר משום שכולם באו מבתים טובים, בתי מותגים ותיקים וידועים כבר שנים רבות. חלקם נוסדו במאה ה-19 והם מציעים לכם סוגים רבים של שעוני יד, כך שאין סיכוי שמישהו לא ימצא את השעון שמתאים לו. אם מעולם לא חוויתם ייעוץ מקצועי לבחירת שעון יד טוב כפריט שנשאר אתכם שנים, אתם חייבים לעצמכם את החוויה הייחודית הזאת. כשאתם נכנסים לחנות גטהולף אתם צועדים לתוך עולם שמכיל פריטים רבים מכל התקופות, מחברות שוויצריות ואחרות שעוסקות בייצור שעונים איכותיים ושמם מעטר אוספים בבתי מלוכה ואצל אישים מובילים בתחומם בעולם.

שעוני גברים לכל סגנון חיים

שעוני גברים עברו שינויים רבים במרוצת השנים והיום אנחנו מוצאים אותם בסוגים שונים שיכולים להתאים לכל סגנון חיים ולכל צורך. לא מדובר רק בהבדל שבין רצועת עור או רצועת מתכת, אלא גם בגודל המסך, בצורת השעון, בחומרים שממנו הוא עשוי ובעיקר בפונקציות שהוא יכול להציע לכם, מחלון לתאריך ועד לוח שנה שלם, משעון שמציג גם שעות באזורי זמן אחרים ועד שעונים שמתאימים גם לצלילה, לטיפוס הרים, לטיסה ולמרוצי מכוניות. כל עולם העיסוקים הגברי מקופל בתוך פילוסופיית העיצוב והתכנון של שעונים לגברים. מה שהיה נכון לפני מאה שנה נכון גם היום ועוד הוסיפו עליו תוספות שיתאימו לגבר בן זמננו ולסדר היום העסוק והתובעני שלו.

איזה שעון מתאים לכם?

אי אפשר לנהל סדר יום תובעני ומדויק ללא שעון יד. בין אם אתם צוללנים חובבים, טייסים, אנשי עסקים, קצינים או בנקאים, מנהלים חיים בישראל בלבד או בכל העולם, תמצאו שעונים שישרתו את הצרכים שלכם בדרך הטובה ביותר לפי סוג, סגנון, פונקציות ומנגנונים. בשביל זה מומלץ להתייעץ עם יועצי חנות גטהולף כדי לשמוע על כל היתרונות ששעונים יוקרתיים לגברים יכולים להציע לכם. יש חידושים ושכלולים שאפילו לא ידעתם שהתקינו אותם בשעונים רבים, מהמותגים טובים ביותר.

ייחודיות שעוני היד לאספנים

שעוני יד יוקרתיים יד שנייה ופריטי וינטג' מאפיינים מאוד חנויות של שעוני יוקרה, משום ששעון טוב באמת אינו יוצא לעולם מהמחזור. שעונים כאלה עוברים לדורות הבאים ורק משתבחים ומחירם מאמיר. כך שגברים שאוהבים שעונים ייחודיים ישמחו למצוא אותם בחנות גוטהלף, ליהנות מההילה שמתקשרת לפריטי אספנות אקסקלוסיביים שכאלה. רואים מיד שכל שעון הוא מלאכת מחשבת של מכניקה מצטיינת משולבת באריזה אסתטית ואנינה.

שעוני וינטג' כמו אלה שבחנות גוטהלף מוצעים מכל הסוגים והחברות הידועות והרציניות ביותר. השעונים שייכים לאוספים וקולקציות נדירות שכבר אינן מיוצרות ותוכלו למצוא בה פריטים חד פעמיים שערכם הנוסטלגי לא פחות חשוב מהשכלולים שלהם.

שעונים לחובבי נוסטלגיה ושכלולים

בשעוני גברים אלה העיצובים הם על זמניים, והם משרתים אתכם לשנים רבות הודות לייצור מחמיר של חלקי השעון ומנגנוני ההפעלה שלו. כל המותגים ידועים בכך שהם מפעילים בקרת איכות קפדנית ביותר, ולכן השעון יכול לעבור מדור לדור בלי פגע, כשהסיפורים שלהם עוברים אתם הלאה. כל גבר שמחפש את שעון היד שלו מחפש גם מאפיינים מסוימים מלבד התכונות שיש לכל שעון, והם אכן מתחלקים לקטגוריות שונות.

מלבד השעונים החדשים והמודרניים שמכילים את כל החידושים האחרונים שמתאימים לגבר המודרני בכל עיסוק וסגנון, תמצאו גם פריטים ישנים למי שאוהב קלאסיקה ומעדיף סגנון מיושן יותר, של פעם. שעונים שיש להם אישיות משל עצמם ולא רק ביצועים יוצאי דופן למי שזקוק לשעונים מיוחדים.

מה ניתן למצוא בשעונים?

שעונים מתחלקים לפי מאפיינים רבים כמו התצורה שלהם ומה שהם מכילים. ביניהם, תוכלו למצוא שעוני כרונוגרף שהם שעונים שבהם יש שעון קטן נוסף לצורך פונקציית טיימר. שעון כזה מספק לכם את האפשרות למדוד פרקי זמן בעזרת לחיץ נוסף כדי למדוד פרקי זמן מדקות ספורות ועד כמה שעות. מצוין למי שצריך לתכנן את חלוקת הזמן שלו ולחלק את סדר היום שלו, או לכל מטרה שלשמה צריך להפעיל סטופר. כרונוגרף איכותי הוא מדויק מאוד ובנוי במנגנון מורכב מאוד שאינו מפריע לשעון עצמו ולפעילותו הרגילה, אלא נוספת לו. אלה שעונים שמתאימים גם לעוסקים בספורט והם שייכים לסדרות משוכללות שנחשבות עמידות וחזקות במיוחד לפעילות כזאת.

שעונים אחרים משמשים את העונדים אותם למדידת הזמן באזורי זמן אחרים, למי שחשוב לו להיות מעודכן בנתון כזה. תוכלו למצוא שעונים שמעוצבים בזהב ובמתכות יקרות שעונים שיש בהם יהלומים, שעונים שמתוכננים לשימוש יום יומי יותר וכאלה שמעוצבים בפאר כדי שיתאימו לאירועים מיוחדים. בחלק מהמותגים תמצאו עושר של דגמים והיצע מגוון יותר ובחלק מהמותגים סדרות מוגבלות ומצומצמות יותר. דבר אחד בטוח, השעונים כולם מעוצבים בהרבה מחשבה על הצרכים של מי שעונד אותם בימינו.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.