חנות שעונים בתל אביב – יתרונות העבודה מול בוטיק קטן ומקצועי

Gotawatch > חנות שעונים בתל אביב – יתרונות העבודה מול בוטיק קטן ומקצועי

חנות שעונים בתל אביב – יתרונות העבודה מול בוטיק קטן ומקצועי

חנות שעונים בתל אביב – היתרונות של עבודה מול בוטיק קטן ומקצועי

נתחיל בהצהרת המובן מאליו – אם הייתם מחפשים משהו עממי, לא הייתם מחפשים שעונים איכותיים, אלא מסתפקים בשעונים שניתן לקנות באחת מרשתות השיווק, או, אפילו להזמין דרך הרשת. אבל לא, אתם מחפשים שעון איכותי, יחס מקצועי ושירות אישי ובלתי אמצעי, כך שסתם שעון כלשהו שנרכש באיביי (או, גרוע מכך, בעליאקספרס), פשוט אינו מהווה אופציה עבורכם. ובכל זאת, גם בין חנויות השעונים האמיתיות, אלה שאינן ממוקמות בווירטואליה, ישנן חנויות המתאימות לכם יותר וכאלה המתאימות פחות.

חנות שעונים בתל אביב – האם המיקום באמת משנה?

ישנם תחומים בהם למיקומה של החנות או של נותן השירות ישנה השפעה בעת ההחלטה על הבחירה בין איש מקצוע זה או אחר, בין נותן שירות אחד למשנהו. בתחומים אחרים, למיקום אין השפעה, וזאת מאחר שניתן לרכוש את המוצר או לקבל את השירות אונליין, בלי קשר למיקום שלכם ולמיקומו של המוכר. לעומת זאת, ישנו גם הסוג השלישי של עסקים, בו למיקום העסק אין חשיבות, פשוט מכיוון שהשירות הניתן או המוצר הנמכר הם כל כך ייחודיים, שמשתלם לכם להגיע אל חנות שעונים בתל אביב, גם אם אתם גרים בצפון הארץ או בדרומה. כלומר, כאן לא מדובר בתחום עצמו, אלא בייחודו של נותן שירות ספציפי על פני נותני השירות האחרים בתחום.

אם כך, מה יכול להפוך חנות שעונים לאטרקטיבית מספיק?

כאשר מדובר בשעונים פשוטים וזולים, ניתן לרכוש אותם כמעט בכל מקום. אתם יכולים לרכוש חיקוי מוצלח פחות או יותר של ראדו, למשל, בכמה מאות שקלים (במקום אלפי השקלים שהם מחירו המקורי של השעון) בחנויות ברשת, או אפילו מתא מטען של סוחר ממולח בקרבת אחד השווקים העירוניים (ולזכות, בין השאר, בהופעה משכנעת שיכולה להעניק לסוחר את פרס האוסקר ללא מתחרים). מצד שני, בסיום העסקה אתם נתקעים עם שעון זול, לא אמין ולא כזה שישרת את התדמית אותה אתם רוצים לבנות. לכן, שעוני איכות מקוריים הם ליגה אחרת לגמרי, וכתוצאה מכך, רכישתם צריכה להתבצע בבוטיק קטן ומקצועי, ולא בסמטה אחורית או ברשת שיווק הומת אדם.

קחו את הזמן שלכם להחליט…

אחד הטיפים שחוזרים על עצמם בכל רכישה גדולה, היא ההמלצה להחליט בנחת, שלא מתוך לחץ של זמן או של מוכרן/ית אסרטיביים מידי שחשים את שעת הסגירה מתקרבת או שחושבים רק על הדרך להגדיל את העמלה היומית/שבועית/חודשית שלהם. אז נכון, לרוב, רכישת שעון איכותי איננה דומה בהיקפה הפיננסי לרכישת בית או דירה, אבל כאשר מדובר בשעון ממותג ואיכותי של ממש, מחירו יכול להגיע בקלות למחירה של מכונית קטנה מיד שנייה או ראשונה. כך שאלמנט ה"בלי לחץ" שנכון לגבי בחירת מכונית, נכון גם לגבי רכישת שעון יוקרתי שעתיד ללוות אותנו בשנים הבאות. גם כאן, לחנויות הבוטיק ישנו יתרון ניכר על פני החלופות הגדולות והעממיות.

התמקצעות

מישהו מכם יכול לומר במה מתמחה רשת הסופרמרקטים שופרסל? מהו ה"שפיץ" המקצועי של רשת רמי לוי? אם עניתם "הן לא צריכות להתמחות בכלום, הן רשתות סופרמרקטים!", צדקתם. ולמרות זאת, ברור שנקנה בהן את הלחם, החלב והביצים, אבל כשנחפש גבינה, נקניק או פרי מיוחד, נחפש אותם בחנות המתמחה בכך, ולא ברשת השיווק (מעדנייה, אטליז או ירקניה, למשל). על אחת כמה וכמה שהדבר נכון לגבי רכישת שעון איכות יוקרתי, בו ההבנה בתחום והמקצועיות משחקים תפקיד משמעותי ומשפיעים על איכות השירות אותו אתם מקבלים לכל אורכו של תהליך הבחירה שלכם. רק איש מקצוע יוכל לתמצת לכם את ההסברים על ההבדלים הקיימים בין דגמי רולקס השונים, בדיוק כפי שרק איש מקצוע יכול לסייע לכם להחליט בבחירה בין צמיד לרצועה. עניין של תחום ההתמחות והתמקצעות, וגם כאן, כצפוי, חנויות הבוטיק בתחום השעונים מפגינות יתרון ניכר.

יחס אישי ושירות בלתי אמצעי

כאשר אתה בוחר לנהל חנות בוטיק קטנה ואקסקלוסיבית, אתה, מראש, מתווה לעצמך סטנדרטי שירות ויחס ללקוחות שהם גבוהים בהרבה מחנויות שאינן כאלה. אתה מתחייב לפנות לכל לקוח את הזמן הנדרש לו, ועובד על איכויות ועל מוצרים ושירותים איכותיים ולא על מסות מכירה של מוצרים זולים. כמובן שמדובר בסטייט אוף מיינד שונה לגמרי, שהופך את הרכישה בחנות בוטיק כזו לחוויה יוצאת דופן, שכמובן, שונה במהותה מחוויית הרכישה בחנויות הפחות אקסקלוסיביות. במקום כזה, סביר להניח כי יכירו אתכם בשמכם, ואולי, אפילו ישלחו לכם הודעת SMS או כרטיס ברכה באירועים החשובים לכם (יום הולדת, יום נישואין וכן הלאה).

בשורה התחתונה

הגיוני להניח כי בעת רכישה משמעותית של שעון – אבזר החשוב לתדמיתכם, ללוק הכולל שלכם ולתדמית אותה אתם רוצים לשדר, בחירה בחנות בוטיק קטנה ומקצועית תשרת את מטרותיכם בדרך טובה ויעילה בהרבה מאשר רכישה בחנות מקוונת או רכישה באחד מסניפי רשת חנויות שעונים גדולות וסואנות יותר. הגיוני גם להניח, כי כאשר מדובר בהוצאה גדולה, רצוי לקחת את כל הזמן שבעולם, להתחבט, להתלבט וגם להתייעץ עם איש המקצוע המלווה אתכם בחנות, וכל זאת, בטרם החלטתם על השעון הנבחר. ברור שגם השירות לאחר הרכישה והאחריות חשובים, אבל ניתן בוודאות גדולה למדי להניח, כי במקום בו אתם מקבלים יחס אישי ומקצועי לאורך הקנייה, היחס לאחריה יהיה זהה ברמתו.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.