השעונים של הסלבס

Gotawatch > השעונים של הסלבס

השעונים של הסלבס

בשנה שעברה, פרסם מגזין השעונים הנחשב CrownAndCaliber כתבה שעסקה בסלבס ובשעונים שיש ברשותם, ובעיקר, בשעונים אותם הם מרבים לענוד בפומבי. החלטנו שכדאי שגם אתם תוכלו לקבל את המידע הזה, ולכן, תרגמנו עבורכם חלק מהמאמר.

דבר אחד בטוח – חייהם של סלבריטאים מעניינים. הם משקיעים עבודה רבה, כמובן, וזה מה שהופך אותם למפורסמים, אבל, ככלל, אפשר לומר שהם די מנותקים משאר העולם, נבחנים ונשפטים בעיני דעת הקהל בדרך ובמידה השונות מבני התמותה האחרים. יחד עם זאת, המותגים בהם הם תומכים, הופכים אותם, לעתים קרובות, ל"נגישים" יותר.

אלה הם חייו של סלב המשפיע על דעת קהל: ללא קשר לפריט או למותג בו הם משתמשים, הביקוש שלו עולה באופן משמעותי ומיידי, בכל עת שהסלב נראה כשהוא לובש או עונד אותו. אין זה משנה האם מדובר בחסות ממומנת או בהעדפה אישית בלבד.

בצד השני של משוואת הסלבריטאים, מותגים (כמו מותגי שעונים יוקרתיים) מודעים להתאהבות התרבותית שלנו בסלבריטאים. ומשכך, הם קופצים על ההזדמנות כדי לענוד את שעוניהם על פרקי ידיהם של העשירים והמפורסמים.

רבים מהסלבריטאים המובילים כיום – שחקנים, ספורטאים, בדרנים – מקדמים מותגי שעונים יוקרתיים וחושפים את השעון מול מיליוני זוגות עיניים בכל פעם שהם עונדים אותו. כאשר סלבריטאי נראה עונד שעון, אם למכולת, בפרסומת או בסרט, מעריצים מודעים לכך. במקביל, חברות היוקרה מוכנות גם לשלם כסף רב כדי "להשחיל" את שעוניהם לסרטים, לפרמיירות, או לכל מקום בו הם עשויים לזכות במגה-חשיפה זאת.

שחקנים ושעונים שלהם

בימים הראשונים של הקולנוע, לפני שמיקום המוצר הפך לתורה בפני עצמה, המלבישים בצוות ההפקה היו האחראים על הרכב המלתחה של הכוכבים בסרטים. מותגי שעונים רבים ביצעו את הפריצה שלהם לתודעת הקהל באמצעות הופעה בסרטים ובטלוויזיה. מחוץ למסך, מסיבת הבכורה של הסרט וטקסי חלוקת פרסים למיניהם מציגים שפע של הזדמנויות כדי להפגיש שעון שרוצים לקדם אותו עם פרק של יד "מפורסמת". קיומה של השותפות הזו, בין שחקנים למותגים, היא נפוצה, אבל, בחלק מהמקרים, יש שם מעבר לכך, מאחר ושחקנים רבים הם אספני שעונים רציניים בעצמם. למעשה, הרבה מסמלי המסך הקלאסיים ידעו לבחור את שעוניהם, למשל, סטיב מקווין, המפרי בוגארט או מרלון ברנדו.

אז מה עם הסלבס המודרניים?

בראד פיט

במשך מספר שנים היה בראד פיט שגריר מסור של TAG Heuer. מאז, הוא התקדם, ובימים אלה, ניתן לראות אותו כשהוא עונד דגמי פאטק פיליפ וינטג' או מודרניים. אבל יש לו מבחר לא קטן של שעוני רולקס, קרטייה, ו- Lange & Söhne. כמו כן, לעיתים, הוא מעדיף לענוד שעונים של מותגים עצמאיים כמו Red Monkey Designs ו-Terra Cielo Mare.

דניאל קרייג

זו לא באמת הפתעה שבונד ה"מודרני" הוא מעריץ גדול של שעונים OMEGA. וזאת, למרות שג'יימס בונד עונד רולקס כבר במשך 20 שנה. תפקידו של קרייג בסדרת 007 עוררה הערכה ומודעות אמיתית לשעונים, והוא הבעלים הגאה של מספר שעוני אומגה ורולקס מדגמי וינטג' ומדגמים מודרניים.

ברדלי קופר

באחד מתפקידיו הגדולים ב-2014, גילם בראדלי קופר צלף אמריקאי, איש מארינס לשעבר בשם כריס קייל. בחייו האישיים, קופר מעדיף את שעוני IWC (בעיקר את דגמי ה- Portuguese) ושעוני פיילוט.

רוברט דאוני ג'וניור

בשנת 2016, פרסם מגאזין האופנה GQ כתבה משעשעת ומלאת תובנות שעסקה באוסף השעונים שלו. למרות, שלכאורה, דאוני איננו נראה כטיפוס שיהפוך לאספן שעונים נלהב, הוא צבר אוסף נאה של שעונים כמו Jaeger-LeCoultre Amvox 3, Patek Philippe Nautilus, Rolex “Hulk” Submariner, OMEGA Speedmaster ועוד כמה אוצרות.

יו ג'קמן

יו ג'קמן הפך לפרזנטור העולמי של שעוני Montblanc בשנת 2016. לפני כן, הוא נאמנותו, הייתה נתונה למותג השעון Girard-Perregaux, כשבעבר, הדגם המועדף עליו היה Girard-Perregaux Vintage 1945. לאחרונה, הוא נצפה עונד Montblanc 4810 Orbis Terrarum המוצלח לא פחות.

סילבסטר סטלון

אם יש סלבריטאי ושעון ממותג הצמודים יותר מסילבסטר סטאלון ו-Panerai, אנחנו לא יודעים על כך. המיתוס מספר כי ב-1993, בעת ששהה סטאלון בצילומים באיטליה, הוא הזדמן לחנות שלPanerai שם, והתאהב בשעונים של המותג. הוא ענד את דגם Panerai Luminor Marina בשנת 1995, בעת צילומי המותחן "לכודים" (Daylight) ןהשאר – היסטוריה…

פנראי Luminor מרינה בשנת 1995 מותחן יום קיץ והשאר היסטוריה.

סטאלון ענד דגמי Panerai שונים במספר סרטים והוא ידוע כמי שנוהג להעניק שעונים כאלה כמתנה לחברים ומקורבים. למותר לציין, שהיחסים האלה הם הדדיים – כמחווה לסליי, פרסמה Panerai בשנות ה-90 מהדורה מוגבלת של שעונים מדגם "Slytech".

ריאן ריינולדס

האנטי-גיבור האהוב על כולם הוא שגריר-מותג של Piaget, והדגם החביב עליו שלו הוא Piaget Polo S. מחויב חוזית או לא, לריינולדס קריטריונים ברורים לבחירת השעון שלו: "בעיני, מה שחשוב בשעון זה שהוא נצחי, אלגנטי, פונקציונלי ברמה גבוהה וגמיש".

כריס אוונס

קפטן אמריקה אוהב את השעונים שלו שווייצריים. הוא שגריר-המותג של IWC, כלומר הוא עונד כמה שעונים נחמדים למדי, כולל Portuguese, Ingenieur ו- Pilot.

מארק וולברג

מארק וולברג אוהב את הרולקסים שלו. במיוחד שעוני הרולקס המוזהבים שלו. הוא ידוע בעולם השעונים בשל ה- Yacht-Master IIהמוזהב, Rolex GMT-Master II ceramic בעל לוח המחוגים הירוק (הדגם של יובל החמישים) ו- Rolex Submariner המוזהב בעל לוח המחוגים השחור.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.