האם רכישת שעוני פטק פיליפ שווים את התמורה?

Gotawatch > האם רכישת שעוני פטק פיליפ שווים את התמורה?

האם רכישת שעוני פטק פיליפ שווים את התמורה?

שעון יוקרה הוא אולי אחת הרכישות היקרות ביותר שתבצע בחיים. בגלל זה, חשוב שתהיה בטוח ב-100% שאתה בוחן שעון באופן שקול ומושכל לפני שאתה מקבל את החלטה.

רכישת שעוני פטק פיליפ (Patek Philippe) אינם יוצאי דופן. אחרי הכל, זהו המותג עם הסלוגן "אתה אף פעם לא באמת מחזיק בפטק פיליפ, אתה רק דואג להעביר אותו לדור הבא".

דגמים בבעלות קודמת של המותג האייקוני הזה עדיין יכולים להגיע עם תג מחיר גבוה, כך שתרצה להיות בטוח שהם אכן מעניקים לך תמורה טובה, מה שמעלה את השאלה: האם כדאי בכלל לקנות שעוני פטק פיליפ משומשים?

הכר את ההיסטוריה של פטק פיליפ

לפני שנדון בשאלה האם שווה להוציא את כספך על שעון משומש של פטק פיליפ, בוא נצלול קודם להיסטוריה של המותג האייקוני הזה. בעולם ההורולוגיה, המותג נחשב לאחד היוקרתיים ביותר והוא אחד השחקנים הגדולים בשוק. בעלות על שעון פטק פיליפ נחשבת כהצהרה אולטימטיבית של עושר, סגנון והערכה למורשת.

ההיסטוריה של השען האהוב הזה התחילה בשנת 1839, כאשר אנטוני פטק עבר ממולדתו פולין לז'נבה והחל לייצר שעוני כיס. בסופו של דבר הוא הקים שותפות עם פרנסיסק צ'פק והצמד החל להגביר את הייצור לכ-200 שעונים מדי שנה.

למרות העובדה שכל מה שהם יצרו היה באיכות גבוהה במיוחד, לזוג היו לעתים קרובות חילוקי דעות והם החליטו להיפרד בשנת 1851 כאשר צ'פק פרש מהחברה. תפקידו הוחלף בסופו של דבר על ידי אדריאן פיליפ הצרפתי, שכבר היה שען מבוסס בזכות עצמו. ואכן פיליפ המציא בעבר את מנגנון הסלילה ללא מפתח ב-1842.

שותפות זו עבדה הרבה יותר טוב בהתחשב בעובדה ששני הצדדים היו מאוחדים ברצונם לחפש חידושים, תוך הבטחה שכל מה שהם יצרו היה באיכות הגבוהה ביותר. רמה זו של נחישות סייעה להפוך את המותג פטק פיליפ למעצמה שהוא היום.

סיבות לקניית שעוני פטק פיליפ משומשים

לאחר היכרות קצרה עם ההיסטוריה של המותג האייקוני, הגיע הזמן לבחון כמה סיבות לכך ששעוני פיליפ משומשים מעניקים תמורה מצוינת למחיר:

1. פוטנציאל השקעה

ערך המכירה החוזרת של שעוני פטק פיליפ משומשים עולה על זה של כל יצרני השעונים היוקרתיים האחרים, בין אם הם שעוני וינטג' או שעונים מודרניים יותר. בעוד שמוצרי יוקרה רבים כגון מכוניות או טבעות מפחיתים מערכם ברגע שהם נרכשים – זה בהחלט לא המקרה עם שעוני פטק פיליפ.

לדוגמה, פריטים כמו 5131 Cloisonné Enamel הצליחו כמעט להכפיל את שוויים במכירה פומבית, מיד לאחר שהם נקנו בקמעונאות. שעונים אחרים שהצליחו גם הם להפתיע הם דגמי Nautilus שנמכרו בסביבות 3,000 דולר כאשר הם יוצרו לראשונה בשנות ה-70 יכולים וכעת נמכרים בסכומים של 5 או 6 ספרות.

אספנים של שעונים רואים בשעוני פטק פיליפ משהו הדומה למניות חזקות. אמנם הערך של כל דגם ודגם לא יזנק כל פעם מחדש אבל השוק לעולם לא יקרוס. כתוצאה מכך, אתה יכול להיות בטוח לחלוטין שההשקעה שלך תהיה מוגנת לדורות הבאים – מה שהופך אותם לשווים את הרכישה.

איכות ובלעדיות

כל שעון פטק פיליפ הוא באיכות גבוהה במיוחד. החברה אפילו הרחיקה לכת והציגה את חותם האיכות שלה ב-2008, שמתרחב הרבה מעבר לסטנדרטים הקיימים בתעשייה. ערבות זו קובעת דרישות נוקשות המכסות כל היבט של תהליך הייצור של השעון, הרכיבים המצוים בו והדיוק של הזמנים שלו.

בנוסף, ייצור של כל שעון בודד יכול לקחת חודשים – זוהי דוגמה לרמת ההקפדה של החברה שהכל יהיה ברמה גבוהה. אפילו העיצוב והתנועה הבסיסיים ביותר יכולים להימשך עד תשעה חודשי ייצור בעוד שפיתוח חלקים מסובכים יותר יכול לקחת עד שנתיים.

כמו כן, בחברה מועסקים למעלה מ-200 אומנים מומחים שתפקידם לדאוג שהכל יהיה מורכב באופן מדויק. גם כאן לא מסתיים תהליך הייצור, שכן כל יצירה עוברת חודשים של בחינה והתבוננות לפני שהיא מורשית לצאת מהמפעל.

גורם נוסף שהופך את שעוני פטק פיליפ משומשים לשווים את ההשקעה הוא רמת הנדירות. חברות שעונים מסוימות מוציאות למכירה יותר ממיליון שעונים בכל שנה אך פטק פיליפ מוציאה למכירה רק כ-45,000 שעונים מדי שנה. המחסור בדגמים, בתוספת כמות הביקוש שאינה יודעת שובע הופכים את פטק פיליפ לבחירה המושלמת להזדמנות השקעה.

מחויבות לחדשנות

שעוני פטק פיליפ לא רק ידועים באיכותם אלא גם ברצון של המותג להיות מוביל בחדשנות. החברה הגישה יותר מ-80 פטנטים במהלך שנות פעילותה, חלקם על המצאות שהוכחו כהתקדמות החשובות ביותר בייצור שעונים. 

תופעה תרבותית

דבר נוסף שמעלה את הפופולריות של שעוני פטק פיליפ משומשים הוא הקשר החזק שיש למותג עם תרבות הפופ ואנשים בעלי השפעה. בעלים מפורסמים של שעוני פטק פיליפ כוללים את נלסון מנדלה, הביטלס, אלברט איינשטיין והמלכה אליזבת השנייה.

בנוסף, למותג יש מערכת יחסים חזקה עם תרבות הראפ מאז ששעונים אלה נרכשו על ידי אנשים כמו קארדי בי ומיק מיל. בכל מקרה, פטק פיליפ מהווה סמל של כוח ועושר.

האם כדאי לקנות שעוני פטק פיליפ משומשים?

בעוד ששעונים משומשים של פטק פיליפ יכולים להיות די יקרים, הם מספקים שפע של סיבות מדוע מחירם מוצדק. עם אומנות איכותית והיסטוריה של חדשנות, זהו מותג יוקרה שישמור על ערכו לדורות הבאים.

בסופו של דבר, השאלה האם כדאי לקנות פטק פיליפ משומש מסתכמת בהעדפה אישית ולאיזה מטרות אתה מתכוון להשתמש בו. אם אתה רק רוצה משהו שתוכל לענוד באופן קבוע, אתה עשוי להחליט שעדיף ללכת על משהו פחות יקר. אם אתה מחפש הזדמנות להשקעה, מותג זה מהווה בחירה אידיאלית.

לקבלת ייעוץ מקצועי על רכישת שעון פטק פיליפ, צור איתנו קשר ונשמח להעניק לך שירות מצוין ומקצועי.

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.