חלק מאיתנו מחביאים יותר מרולקס אחד במגירה

Gotawatch > חלק מאיתנו מחביאים יותר מרולקס אחד במגירה

חלק מאיתנו מחביאים יותר מרולקס אחד במגירה

למה כדאי לקנות שעון רולקס יד שניה

קניית שעון יד איננה עניין של מה בכך. אם אתם מפקפקים בהצהרה הזו, אתם כנראה לא מעודכנים במה שקורה. הכל מתחיל בקדמה הטכנולוגית שהציגה בפנינו את הטלפונים הניידים, שאחד מיתרונותיהם הברורים הוא בכמות האינפורמציה שהם מספקים לנו, בלי כל קשר לשיחות טלפון. כמובן ששעון מובנה הוא אחד הדברים שקיבלנו ממש מהתחלה, עוד כשהניידים נראו ושקלו כמו לבנים. כתוצאה מכך, הפכו שעוני היד הרגילים לנחוצים פחות, כשקהל רוכשי הניידים התרגל להשתמש בנייד כדי לבדוק גם מה השעה. השעונים הזולים נעלמו מהשוק כמעט לחלוטין. כמעט ולא ניתן למצוא כיום שעון יד זול ופשוט שכל תכליתו היא להראות מה השעה. בשביל מה לקנות אם כבר יש כזה בנייד? למרות האמור, לא הפכו שעוני היד לטכנולוגיה נכחדת וחלקם משגשגים ללא קשר לניידים, למחשבים או לכל טכנולוגיה חדשנית אחרת. היצרנים שתפסו את הנישה היוקרתית (והיקרה) בשוק שעוני היד, ממשיכים לעשות זאת בהצלחה וקצב המכירות שלהם לא הואט או פחת. הסיבה לכך נעוצה במוצר עצמו. לשעוני יוקרה היה (ויהיה תמיד) ביקוש בקרב הקהל המבין עניין, מפני שהתמורה לתשלום המאוד נכבד, ראויה בהחלט, והמדובר בהרבה יותר מסתם אביזר שעוקב אחרי הזמן החולף.

חלק מאיתנו מחביאים יותר מרולקס אחד במגירה

כדי להבין את המשיכה העזה שיש לנו לשעונים שמחירם מתחרה במכונית או דירה, צריך "להבין" את השעון עצמו. תהליך הייצור וטיב חומרי הגלם מהם הוא בנוי, עושים את ההבדל שבין שעון רגיל לשעון יוקרה, שרכישתו מהווה השקעה כלכלית לטווח ארוך (מעבר למסר המועבר בענידתו). רולקס הוא אחד היצרנים הגדולים ששמם ממשיך ללכת לפניהם תמיד. שעוני החברה, נחשבו לשם דבר, מימי קיומם הראשונים ועד עצם היום הזה, ולא בכדי. רולקס העולמית חרטה על דגלה מראשית דרכה, את המושגים דייקנות מוחלטת, חסינות למים וכיוונון אוטומטי, כחזון דרך. באלה, מאמינים ברולקס גם כיום ועל מנת לעמוד בדרישות הגבוהות האלה, לא חוסכים ברולקס באמצעים.

מספר עובדות מעניינות לגבי רולקס

  • הפלדה ממנה עשויים שעוני רולקס שונה מהמקובלת בקרב יצרני שעוני היוקרה. כשכל האחרים משתמשים בפלדה מסוג L316, ברולקס, מאמינים ב-L904 . ההבדל מתבטא במראה ובתכונות שהופכים את הפלדה לאסטטית ולחזקה יותר. ברולקס טוענים שההשקעה שווה מפני שהמתכת מאפשרת ליטוש חלק במיוחד ועמיד לאורך זמן.
  • כשברולקס מדברים על R&D הם לא מתכוונים רק למחלקה אחת העוסקת בטרנד העיצובי האחרון. יש להם מחלקת עיצוב ופיתוח נפרדת, לכל אחד מחלקי השעון (מחלקה המפתחת שמן סיכה, כדי לשפר את תהליך הייצור עצמו למשל).
  • כל שעוני רולקס מורכבים ביד. כמובן שהם משתמשים במכונות כחלק מתהליך הייצור, אולם ההרכבה עצמה, גם אם היא נעזרת במכונות, איננה תהליך אוטומטי והמפעלים מבוססים על עבודה אנושית.
  • ברולקס יוצקים את הזהב לשעונים שלהם בבית יציקה השייך להם. כך הם יכולים לפקח על איכותו בין אם המדובר ב- 18 או 24 קראט, או בפלטינה.
  • כל שעוני הצלילה של רולקס נבחנים בלחץ ובבריכת עומק אמיתית במפעלי רולקס. כשהמבחן מסתיים, הם עוברים סריקה באמצעות חיישן אופטי, על מנת לגלות אם יש בהם חלקיקי מים. אם הם מצליחים לעמוד בתנאים האטמוספריים הקשים, הם מוכנים למכירה.
  • תהליך הייצור של שעון רולקס אחד לוקח בערך שנה. זו לא טעות! הם פשוט אינם דוגלים בקיצור תהליכים.

איזה רולקס כדאי לקנות?

בתי העסק העובדים ישירות עם רולקס, דוגלים, כמובן, באיכות. על מנת לעמוד בתנאי הזיכיון המחמירים אותם מציבה רולקס, הם חייבים להיות מקצוענים אמיתיים. רבים מבתי העסק האלה אינם מוכרים לקהל הרחב רק את דגמי רולקס החדשים בשוק, אלא מגוון רחב של שעונים מיד שנייה של יצרן זה. יש בהם כאלה המגדילים לעשות וממליצים דווקא על רכישת שעון רולקס יד שנייה, למרות שיכלו להרוויח יותר ממכירת שעונים חדשים. אם את או אתה שואלים את עצמכם עכשיו "למה אני צריך שעון רולקס יד שנייה?", נגלה לכם כי בשוק העולמי, נחשב שעון רולקס יד שנייה למוצר נחשק במיוחד. בשוק שעוני היוקרה מהשורה הראשונה, רכישה מיד שנייה אינה נחשבת לפחות "שווה" מרכישת שעון חדש, וכדי לסבר לכם את האוזן – לא מדובר בעניין של חיסכון כספי או של תקציב זעום. למי שקונה רולקס, אין בעיית תקציב, וממש לא משנה אם הוא רוכש רולקס חדש או מיד שנייה. המחיר הוא עניין של דגם, פונקציונליות, הזהב, כמות היהלומים וכן הלאה.

אספנו כאן עבורכם חלק מהסיבות העיקריות, את ההחלטה תבצעו בכוחות עצמכם:

  • עקרונית, מחירו של שעון רולקס יד שנייה יהיה זול מרולקס חדש. לא, אנחנו לא מתכוונים לשעוני רולקס נדירים מראשית המאה הקודמת. מחירם של אלה ימשיך לטפס, ללא קשר למספר הידיים אותו החליפו.
  • אין לגילו של השעון השפעה על תפקודו – אורך החיים של שעון רולקס הוא כזה המאפשר העברתו כירושה גם לנכדים. אם קראתם את העובדות שהזכרנו קודם, בטח כבר הבנתם שזה לא שעון לשנתיים הבאות וזהו.
  • כשרוכשים שעון רולקס יד שנייה נהנים מאותה אחריות, ביטוח ושירות ממפעל רולקס, מהם נהנים רוכשי השעונים החדשים. כשזה נעשה מבית עסק רציני, ילווה אתכם צוות "שעני על" כל תקופת היותכם בעלי השעון (הנוכחי) המאושר.
  • כשמחפשים שעון רולקס יד שנייה, ניתן למצוא פניני אספנות נדירים המהוות השקעה כלכלית וחיסכון לעתיד. הדגם שתרכשו לא יהיה אחד מתוך סדרה שלמה המוצעת בשוק בו זמנית. דווקא עובדת היותו ישן יחסית, הופכת אותו למיוחד.

כל זה, פשוט, כי זה רולקס.

ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ועוד, פנו אלינו – גוטהלף ע. שעונים.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.