כל מה שאת צריכה לדעת על שעוני יד שניה לנשים

Gotawatch > כל מה שאת צריכה לדעת על שעוני יד שניה לנשים

כל מה שאת צריכה לדעת על שעוני יד שניה לנשים

כל מה שאת צריכה לדעת על שעוני יד שניה לנשים

ההיכרות האינטימית שעשינו עם הטלפון הנייד עוד בראשית ימיו, שינתה את חיינו ללא הכר. פתאום כבר אין צורך בטלפון קווי ביתי, במצלמה משוכללת או בשעון יד. השאלה "סליחה, מה השעה?" נעלמה ללא שוב. השואלים אינם זקוקים לה, יש להם טלפון נייד. גם אם היא תפציע ותישאל אי פעם, רוב הסיכויים שהנשאל לא יציץ באופן אוטומטי אל מפרק יד ימין, אלא ישלוף את הנייד מהכיס כדי לבדוק. למרות זאת, שעוני יד לא נעלמו מהעין, אלא הפכו מצד אחד לסמל סטטוס ולתכשיט עיצובי, ומאידך, לכלי המעניק למשתמש מידע מגוון וחיוני, מעבר למעקב אחרי הזמן החמקמק.

שעון רולקס נשים זהב יוקרתי יד שנייה

באיזה יד מדובר?

בואו נודה בכמה עובדות: אנחנו הנשים, אוהבות להתקשט בצורה זו או אחרת, כל אחת לפי טעמה האישי. למרביתנו, עין חדה מספיק המסוגלת להבחין בפריט "שווה" ממרחק קילומטרים ולזהות מבצע שקשה לסרב לו, בדייקנות של כלב צייד התר אחרי ארנבת. גם אם גבולות התקציב שלנו בשמיים, לעולם לא נסרב למחיר נוח (כסף לא צומח על העצים), ואם התקציב שעומד לרשותנו גבוה בערך כדשא שנקצץ לאחרונה, נשים לב למבצעים מיוחדים בחנויות יוקרה ונעקוב אחרי ירידת מדד המותרות באדיקות. אפשרות נוספת לרכישת אביזרי אופנה יקרים, היא רכישה מיד שנייה.

לרובנו אין בעיה עם רכישת פריט קלאסי יד שנייה ולא חסרות חנויות ממשיות או באינטרנט, שמתמקדות במכירת מוצרי יוקרה יד שנייה במחירים סבירים, שלא תוכלו להרשות לעצמכן בדרך כלל. כמעט כל אחת מאיתנו מצאה את עצמה מפנטזת על פריט קלאסי יוקרתי מדי פעם. זו יכולה להיות שמלה "שחורה קטנה" קלאסית של שאנל (פריט חובה במלתחה של כל אחת מאיתנו), תכשיט יקר של ויויאן ווסטווד או שעון מעצבים יקר. מעצבי אופנה חוזרים ומדגישים לנו חזור והדגש, שגם אם המלתחה שלנו מגיעה כולה מרשת אופנה פופולרית וזולה, מספיק אביזר אופנה קלאסי אחד או שניים, כדי להפוך את המראה לזוהר ובעל ארומה יוקרתית.

כל זה, רלוונטי יותר מתמיד, כשזה נוגע לשעוני יד שניה לנשים. שעונים, כאמור, הם הרבה מעבר למודדי זמן וזו הסיבה שלמרות הקדמה, לא רק שהשעונים ממשיכים ללוות את חיינו, הם רלוונטיים יותר מתמיד. שעון קלאסי מקורי מיצרן הנחשב ליוקרתי, הינו פריט עיצובי אופנתי ממש כמו כל תכשיט אחר. כשבא לנו לפנק את עצמנו (חובה מדי פעם) בשעון יקר והתקציב עגום, רכישת שעון יד שנייה מהווה פתרון חלופי למבצעים. הכל עניין של כדאיות.

אספנו כאן עבורכן את היתרונות והחסרונות שבקניית שעוני יד שניה לנשים ומכאן, תחליטו בעצמכן.

כדאי לקנות שעוני נשים יוקרתיים מיד שנייה כי:

  1. הם זולים בהרבה משעוני מותג חדשים, גם אם הם במבצע – מבצעים מתרחשים בדרך כלל כשבית עסק מבקש להיפטר ממלאי, או כשיצרן מציג סדרה חדשה של אותו מותג. מכאן, שמעטים הסיכויים שתמצאו את אותו דגם שעון המוצע במבצע, למכירה כיד שנייה. הוא לא יספיק להגיע לשם. כששעון נמכר לבית עסק מאדם פרטי, זה קורה בדרך כלל אחרי תקופת שימוש או בעלות מסוימת. זו הסיבה שמחירם יהיה תמיד זול יותר כיד שנייה.
  2. הם במצב מחודש וכשקונים מבית עסק אמין ואיכותי, אין בעצם הבדל בינם לבין חדש – שעוני יד שניה לנשים תמצאו בבתי עסק המתמחים בחידוש שעוני יוקרה. על מנת לחדש שעון יוקרה, בניגוד לתיקון רגיל, צריך הרבה ידע ומקצוענות וזו הסיבה שעל בית עסק ותיק ואמין המחדש שעונים ניתן לסמוך. השענים שחידשו את הדגם המסוים בו חשקתן, הם אלופי העולם במקצוע שלהם. התוצאה – הפכתן לבעלים של שעון יקר ומעוצב להפליא ואף אחד לא ידע לעולם שאתן לא הראשונות שענדו אותו.
  3. תוכלו להשיג דגמים קלאסיים רצויים הרבה אחרי שנעלמו מהמדפים – כמו יצירות אומנות, גם פריטי אופנה קלאסיים הופכים לפריטי אספנות במהלך הזמן. יתכן ושעון היד שנייה שרכשתם, יהפוך תוך מספר שנים לפריט לאספנים וההשקעה שלכם תהפוך למכרה זהב דווקא בזכות העובדה שהשעון אינו חדש. חשבו, למשל, על מי שקנתה מנורת שולחן ישנה לפני שנים וגילתה שמדובר במנורת טיפאני יקרת ערך, או, לחילופין, על הגברים הממהרים לתקן את האופנוע העתיק שנרקב במחסן, כי, להפתעתם, הסתבר שהוא הפך לקלאסי ומחירו בשוק מרקיע שחקים.
  4. תרגישו כמו המלכה אליזבת כשתנפנפו לשלום או תשחקו בשיער – כל המבטים יופנו אל מפרק היד הימנית שלכן כשתתהדרו בשעון היוקרתי שלכן. אף אחד לא יבדוק בן כמה השעון, מפני שלקלאסיקה, כמו לנו הנשים – אין גיל, יש רק יופי.

לא כדאי לקנות שעוני יד שניה לנשים כי:

  1. לצערנו, לא מצאנו למעשה סיבה מספקת המונעת רכישה של שעוני יד שניה לנשים.

הטענה הגורסת "אבל זה היה של מישהי אחרת לפני" לא תופסת, מפני שהשעון מחודש. אנחנו רוכשים כל הזמן בגדים, כלי רכב, תכשיטים ודירות שאנשים אחרים השתמשו בהם ובחלק מהמקרים לא טרחו לנקות כמו שצריך לפני המכירה. אם זה בסדר עבורנו, על אחת כמה וכמה כשמדובר במוצר מחודש לחלוטין מבית עסק מכובד שגם מעניק לנו אחריות (שלא תקבלו על דירה או מכונית מיד שנייה). גם להתלונן על כך ש"זה דגם ישן", די מיותר. כשמדובר בשעון איכות מבית מותג יקר, לגיל הדגם אין משמעות וכשיש – זה בגלל שהדגם הפך פריט אספנים. גם מהפן העיצובי אין משמעות לדגם של השנה או זה מלפני חמש שנים. עיצוב קלאסי נשמר רלוונטי תמיד, במיוחד כשאופנתי כל כך לקנות וינטג' ורטרו.

"אני יכולה לקנות שעון חדש מאותו דגם, אין לי בעיית תקציב" – אה… סליחה, אבל, אמממ, למה טרחת לקרוא מאמר העוסק בנושא שעוני יד שניה לנשים, כשיכולת לנצל את הזמן בקניית שניים חדשים?

ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ועוד, פנו אלינו – גוטהלף ע. שעונים.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.