פטק פיליפ – סקירת דגמים מובילים

Gotawatch > פטק פיליפ – סקירת דגמים מובילים

פטק פיליפ – סקירת דגמים מובילים

חברת פטק פיליפ היא חברה שוויצרית לייצור שעונים והיא אחת מחברות השעונים המוכרות והוותיקות בעולם. החברה קיימת כבר מהמאה ה – 19. היא מציעה מגוון גדול מאוד של שעוני יוקרה איכותיים ומוקפדים מאוד. השעונים מוצעים במגוון עיצובים ובמבחר סגנונות.
הדגש של חברת פטק פיליפ היא הקפדה על כך רכיב בשעונים, כאשר המטרה של החברה היא לייצר אך ורק שעונים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר.

מה הכי חשוב לכם שיהיה בשעון?

כיום מהווה השעון פריט דקורטיבי אשר מתייג את האדם ומשייך אותו לחברה אליו הוא בוחר להשתייך. נכון שמדובר בפריט פונקציונאלי. אך עבור רבים מהווה השעון מעין השלמה למראה הכללי שהוא בוחר לעצמו.
זו הסיבה שיש לשים לב מעבר לפונקציונאליות של השעון, גם לנראות הוויזואלית שלו, גם לעיצוב שלו וגם לסגנון שלו.
חשוב לזכור כי לפני הכול ואחרי הכול, המטרה של השעון היא ברורה. על כן חשוב שהשעון יהיה איכותי ואכן ייתן את המענה הכי מדויק והכי אמין.

הדגמים המובילים של שעוניפטק פיליפ

פטק פילים נאוטילוס

הראשון בחבורה הוא ללא ספק דגם נאוטילוס. זהו שעון שמציג תאריך מפורט עם יום בשבוע וחודש. השעון מצויד בלוחכחול אייקוני השייך לסדרת הנאוטילוס.
הקייס של השעון מיוצרמפלדת אל חלד והוא בקוטר של 40.5 מ"מ.
המנגנון של השעון – 324-S-QA-LU-24H –אין האוס של פטק פיליפ. יש בו את הקומפליקציות שציינוואלו פועלים בתדר 4Hz – מדובר ב- 28,800 פעימות לשעה.יש לו גם רזרבת כוח עד 45 שעות. דגם זהמוצע עם רצועת חוליות אועם רצועת עור קרוקו.
המחיר של השעון עומד על סכום של – 49,900 דולרים, (אם תצליחו בכלל להשיג שעון כזה)

סדרת דגמי נאוטילוס לנשים

דגמי הנאוליטוס לנשים זכו לעיבוי ניכר בסדרה החדשה של נאוליטוס. ישנם בסך הכול חמישה דגמים חדשים . בכל אחד מהם ישנה תצוגת זמן ותאריכים על גבי לוח שמזכיר במעט את דגמי הנאוליטוס לגברים. הצורה שלהם מזכירה מעט גלים. כל חמשת הדגמים הם עם קייס בקוטר של 35.2 מ"מ. ההבדלים בין הדגמים הם המתכות אשר מהם מיוצרים השעונים.שני דגמים עשויים מרוז גולד ושלושת האחרים עשויים פלדת אל חלד, מלוחות בצבע כסוף, כחול ולבן. המנגנון של השעון הוא הקליבר 324S-C של פטק פיליפ ויש לו גם רזרבת כוח של עד 45 שעות. תדר העבודה של השעון הוא 28,800 פעימות בשעה.

ליין ה-GRAND COMPLICATION מתחדש

במסגרת תערוכת השעונים של דגמי פטק פיליפ החדשים, הוצג ליין ה – Grand Complication
במסגרת התערוכההוא זכה לעיבוי משמעותי.
השעון הראשון שהוצג בתערוכה הוא רפרנס 5520P, השעון זכה לביקורות על המראה החיצוני שלו. לשעון מחוון יום ולילה, יש בו שני אזורי זמן, הוא מכיל גם תאריכון יומי – והפונקציה המעניינת ביותר זהו שעון מעורר מכאני המובנה בתוך השעון.
הקייסשל השעון מיוצר מפלטינה בקוטר של 42.2 מ"מ. השעון מונע על ידי מנגנון קליבר AL-30-660-S-C-FUS ויש לו גם רזרבת כוח של עד 52 שעות.
רצועת השעון היא רצועת עור קרוקו שחורה.
השעון יוצר עד כה ביצור מוגבל והמחיר שלו עומד על200,000 דולרים.

שעון פטק פיליפ נאוטילוס אקוונאוט – החדש

שעון האקוונאוט הוא שעון דומה לנאוטילוס אך מעט יותר ספורטיבי לעומתו. הוא די דומה לו בשאר הפרטים הוא למעשה נועד להיות סוג של דגם כניסה למשפחת שעוני נאוטילוס המפוארת.
מדובר בגרסה המצוידת בלוח שעון ירוק וצמיד מסיליקון שהוא גם כן בצע ירוק. על לוח השעון ישנן ספרות רגילות עם תאריכון ברור הממוקם בשעה 3. הקייס הוא בקוטר של 42.2 מ"מ. הוא עשוי מזהב לבן.
השעון עמיד למים עד לעומק של 120 מטר.
המנגנון רפרנס 324-S-C, ויש לו רזרבת כוח של עד 45 שעות. תדר העבודה שלו הוא 4Hz, ששווה ל- 28,800 פעימות בשעה.
השעון אינו מיוצר על פי דרישה ולא מדובר בדגם מיוחד, אלא בשעון מייצור סדרתי.
מחיר השעון – 35,000 דולרים.

שעוני פטק פיליפ – יד שניה

בכל מה שקשור לשעונים, אנחנו לא כל כך רגילים לשמוע את המושג של שעון יד שניה. כי בדרך כלל אנשים לא רוכשים שעונים יקרים עד כדי כך שהם ירצו למכור אותם בתום השימוש. אך בכל מה שקשור לשעוני פטק פיליפ, הסיפור שונה לגמרי. היות ומדובר שעונים כל כך יקרים, על כן גם כאשר השעון כבר התיישן או שהוא אפילו התקלקל, עדיין יש לו שוק.
אנשים רבים מתעניינים דווקא בשעוני פטק פיליפ מיד שנייה בגלל היתרונות שיש בשעונים הללו ובייחוד בנגישות של שעונים אלו מיד שנייה.

  • מחיר נוח – כאשר הסטטוס של השעון כבר אינו חדש – המחיר שלו צונח במידה רבה. שעונים כאלו עשויים להימכר בהנחה של עשרות אחוזים וכך למעשה הופך השעון לנגיש ואפשרי גם עבר אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם לשלם על שעון כזה הרבה כסף.
  • שעון איכותי – שעונים דיגיטליים הם שעונים שלא מסוגלים להאריך ימים ותוך שנים ספורות של שימוש בשעון הם מאבדים מערכם. שעוני פטק פיליפ הם שעונים מכאניים וגם לאחר עשור הם נחשבים כשעונים חדשים.
  • שעון יפה ומסוגנן – שעוני פטק פיליפ הם שעונים יפים ומעוצבים. אנשים שמוכנים לבחון אפשרות של שעון יד שנייה, יכולים למצוא את השעון הנבחר שלהם מתוך היצע רב למדי.
  • שעון לכל אחד – שעוני פטק פיליפ על שלל הדגמים, מתאימים לכל סגנון. למנהלים כמו לסטודנטים, לאנשי עסקים כמו לאנשים מהעם המבינים באופנה.
Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.