רולקס תל אביב – חנות של מקצוענים עם מלאי שתמיד זמין של שעוני יד שניה וחדשים

Gotawatch > רולקס תל אביב – חנות של מקצוענים עם מלאי שתמיד זמין של שעוני יד שניה וחדשים

רולקס תל אביב – חנות של מקצוענים עם מלאי שתמיד זמין של שעוני יד שניה וחדשים

אנחנו עדים לשוק הפורח בתחום של החלפת שעוני רולקס ואף את ההשקעה בתיקונים של השעונים הללו כאשר כל הנתונים הללו מצביעים כי אכן מדובר בשעון ייחודי שברוב המקרים רוכשים אותם לא יותר מפעם בחיים.

זו הסיבה שחשוב כל כך לבדוק היטב בטרם מחליטים על הרכישה. מה כוללת הבדיקה ומה חשוב לברר לפני שקונים שעון רולקס?

מי מוכר שעוני רולקס?

בגדול יש לנו את היבואן הרשמי של שעוני רולקס אשר זוהי הכתובת הראשונית בדרך כלל עבור רבים שרוצים להתעניין בשעוני רולקס. אך למרות זאת אנחנו כן רוצים להמליץ לכם על אפשרות אחרת שהיא אולי טובה יותר עבורכם ובמקרים רבים אכן מתברר כי כך מקבלים את הדגם הנבחר בלי לוותר על אמינות, על שירות ועל מקצועיות.

חנות של מקצוענים

כאשר אתם פונים אל חנות המתמחה ביבוא ושיווק של שעוני רולקס, אתם למעשה יכולים ליהנות משירות הרבה יותר טוב ובטוח מכל סוחר אחר. בחנות יש על פי רוב מעבדה מיוחדת המטפלת בשעונים, יש בה אנשי מקצוע שיודעים להתאים לכל לקוח את שעון החלומות שלו ובעיקר ישנה היציבות הרבה של חנות מסודרת המציעה שירות למשך זמן.

הלקוחות של שעוני רולקס נהנים מאחריות של שנתיים על השעון. אך גם לאחר שנתיים הם יכולים עדיין לקבל שירות על השעון. הם לא צריכים לקנות שעון חדש אם השעון התקלקל או שחלקים ממנה התקלקלו. כי ישנה המעבדה המיוחדת לשעוני רולקס המחזיקה גם את חלקי החילוף הנדרשים. כך שהלקוח יכול ליהנות משירות וליווי מקצועיים לאורך כל הדרך.

מתחדשים בשעון חדש ללא עלות

אז נכון שאמרנו ששעוני לורקס הם במקרים רבים, שעונים לכל החיים. אך עבור רבים מאתנו זה לא תמיד יתרון. אנשים אוהבים להתחדש. אנשים נהנים לגוון והם רוצים לרענן מידי פעם בפעם את הקולקציה שלהם. השעון הוא אחד מפריט האקססוריז שכל אחד רוצה לגוון בהם או להתחדש.

אז מה אפשר לעשות עם קנינו שעון יקר ערך והוא נמאס עלינו? או לחילופין, השעון היקר לא כל כך מתאים לנו מבחינת החומרים שמרכיבים אותו? אנחנו מעדיפים רצועת מתכת על פני רצועת עור או ההיפך?

אז כאן בדיוק ישנה האפשרות של 'טרייד אין'. בחנויות גדולות ומסודרות מציעים את האפשרות של החלפת השעון הישן תמורת שעון חדש.

למה זה טוב להחליף שעון רולקס?

כדאי לדעת כי החלפה של שעון רולקס עשוי להתברר בסופו של דבר כעסקה שווה במיוחד. שעוני רולקס הנמכרים בכל זמן נתון בחנויות הם לא במבחר גדול. זאת בגלל ההשקעה הרבה שיש בכל שעון המיוצר באופן ידני. כך שאם תיכנסו לרכוש שעון חדש, לא תמצאו מגוון מאוד גדול. אך אם אתם מוכנים לשמוע על שעון יד שניה, יש סיכויים טובים שתמצאו את מבוקשכם.

השעונים מיד שניה, אם תהיתם הם שעונים במצב מעולה ממש. אם לא יגידו לכם במפורש, יתכן שכלל לא תשימו לב לעובדה כי מדובר בשעון יד שניה.

מנגד, אם אתם מחזירים שעון ישן, אתם יכולים לקבל שעון ישן אחר או אפילו שעון חדש, בלי לשלם על כך שקל.

למה זה כך? כי שעוני רולקס הם שעונים ששומרים על הערך המיוחד שלהם גם בטווח של זמן. כלומר לא ממש משנה מה גילו של השעון. עצם השתייכותו למשפחת רולקס כבר משדרג אותו גבוה ועל כן הוא יהיה בעל ערך רב. יותר מזה, אם השעון הוא מדגם נדיר שכבר אינו קיים, הערך שלו עשוי לטפס עוד יותר. כך שלעיתים אפשר אפילו להרוויח משעון רולקס ישן כשמוכרים אותו או מבצעים עסקת טרייד אין.

גוטהלף החנות שלכם בתל אביב

כנראה כבר הבנתם עד כמה חשוב לרכוש את השעון בחנות אמינה. מדובר בסכומי כסף כל כך גבוהים, כך שברור שיש צורך לפנות אל סוכנים או אל משווקים אמינים שאכן יבטיחו לנו שנקבל את המוצר האמתי.

בגוטהלף ישנו צוות מקצועי ואמין שיתאים לכל לקוח את השעון שיענה הן על הדרישות שלו והן על הציפיות שלו.

בחנות יש גם מעבדה מקצועית אשר בה נבדקים השעונים שמגיעים לחנות אם לצרכי תיקון ואם לצרכי החלפה. המעבדה היא כמובן מעבדה מורשית מטעם רולקס ויש בה את כל חלקי החילוף המקוריים.

כך למעשה יכול כל לקוח להיות רגוע שהוא יקבל את המוצר הכי טוב וגם הכי אמין עבורו.

איך תדעו שהרולקס שלכם אמיתי?

לא כולם יודעים אך תעשיית זיוף השעונים מגלגלת מיליונים רבים בעולם. שעוני רולקס הם מהשעונים הפופולאריים אשר בהם תעשיית הזיופים חוגגת. על כן חשוב להיות מודעים לכך ולבדוק היטב את מקורו של השעון.

ישנם מספר סימנים מזהים לשעוני רולקס ואם אלו קיימים, ברור שהשעון הוא שעון אמיתי.

  • מחיר – לפני הכול יש להתייחס למחיר של השעון. אם הוא נמכר במחיר זול מידי, יהיה זה סימן אזהרה כי יש כאן זיוף כלשהו.

  • מספר סידורי של השעון – לכל שון ישנו מספר סידורי. המספר מופיע בקצה הרצועה במקום החיבור של הרצועה לשעון. כדי לראות את המספר כולו יש להסיר את הרצועה ולהתבונן באמצעות פנס. זייפנים מדפיסים בדרך כלל את אותו מספר על כל השעונים.

  • מנגנונים – המנגנון של רולקס מקורי הוא מנגנון מתיחה עצמי. זאת בניגוד לשעוני קוורץ או שעונים המופעלים על ידי סוללה.

רולקס תל אביב – החנות המובילה של גוטהלף ע. שעונים

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.