לחגוג את יום האהבה בגדול עם שעון במתנה לאישה

Gotawatch > לחגוג את יום האהבה בגדול עם שעון במתנה לאישה

לחגוג את יום האהבה בגדול עם שעון במתנה לאישה

הולנטיינס דיי, חג האהבה הבינלאומי מתקרב, וזו הזדמנות נהדרת להביע את אהבתכם ולפנק את בת הזוג עם מתנה מפתיעה, מרגשת ומשמחת

בתוך כל הרעש, ההמולה והטרדות המלווים אותנו בחיי היומיום, יש נטייה לזנוח בדרך כלל מחוות רומנטיות ומחוות אהבה למיניהן. אם נודה באמת, רובנו אפילו לא אומרים מספיק לבני ולבנות הזוג עד כמה אנחנו אוהבים ומעריכים אותם ואותן. אבל אז נכנסים לתמונה האירועים המיוחדים השנתיים, כאשר הבולטים בהם הם יום ההולדת, יום הנישואין וכמובן חג האהבה. נכון, לשלוח זר פרחים מרשים ולהעניק לאהובתכם  את השוקולדים האהובים עליה זו תמיד אופציה סבירה, אבל אין ספק שאפשר גם אחרת ואתם מסוגלים ליותר. 

במיוחד אם מדובר באהובה מיוחדת וראויה, למה שלא תפנקו את בת הזוג בשעון מתנה לאישה או במתנה מרשימה ומרגשת אחרת? הנה כמה רעיונות מקוריים, למתנות שאין אישה שלא תשמח לקבל.

תכשיט מהודר בהתאמה אישית

תכשיטים הם מתנה שתמיד מצליחה לרגש, במיוחד אם הם מתאימים באופן אישים למקבלת המתנה. מעבר לכך שהסגנון של התכשיט הנבחר חייב להתאים לסגנון של המיועדת, אפשר לקחת את העניין עוד צעד מרגש קדימה, ולהוסיף על גבי התכשיט חריטה אישית. אלו יכולים להיות עגילי יהלום, שרשרת זהב עם תליון מיוחד, צמיד או טבעת. כך או כך, תכשיטי זהב ויהלומים, מאחר והם מחזיקים לנצח, הם מהווים מתנה מרגשת במיוחד, שלא פעם כרוכה גם בערך סנטימנטלי גבוה.

ארנק או תיק עור ממותג שהיא אוהבת 

קשה להסביר את הקשר המיוחד שיש לנשים עם תיקי יד. לכל אישה יש את הסגנון שהיא אוהבת ואולי גם מותג יוקרה שהיא מתחברת אליו באופן מיוחד. הענקת תיק עור מהודר, או אפילו ארנק או גרסה מוקטנת של תיק יד ממותג שאהובתכם אוהבת, תמיד יכולה להתקבל בשמחה ובהתרגשות. מדובר במתנה שהיא גם פרקטית ושימושית מאוד, גם איכותית ועמידה, גם מוסיפה סטייל ושיק למי שתשתמש בה, וגם תזכיר לה את מי שהעניק לה את המתנה, בכל יום. יש לציין שהמחקר המעמיק שלכם ו״שיעורי הבית״ המקדימים לרכישת התיק הם חשובים וחיוניים מאוד, במיוחד אם מדובר במותג יוקרה ובהוצאה משמעותית. כדאי להתייעץ עם חברה קרובה או עם מישהו שמכיר את זוגתכם היטב, וידע לכוון אתכם אל החברה והדגם הנכונים והמדויקים ביותר.

שעון יוקרה

שעון נשים יוקרתי הוא מתנה השמורה לאירועים מיוחדים וגדולים, אך כשמדובר בחגיגות האהבה שלכם, אין ספק שזה אירוע שיכול להצדיק מתנה מיוחדת ויקרה שכזו. שעוני יוקרה הם בהחלט לא נחלתם של גברים בלבד, אלא שיצרניות כמו רולקס ופטק פיליפ כבר מזמן מעצבות קולקציות יפהפיות ומעודנות עבור הנשים שבחבורה, בצבעים, בחומרים ובצורות שונות. מדובר בפריט שיש לו ערך רב מכל בחינה אפשרית: גם כספית כמובן, אך גם אסתטית וגם סנטימנטלית. כמו כן, מאחר ושעוני יוקרה נועדו להחזיק ולהישאר עמידים לשנים ארוכות, ואולי אף לחיים שלמים, ניתן להסב אותם למתנה שעוברת מדור לדור, מה שמגביר את הערך הסנטימנטלי שלהם עוד יותר. במילים אחרות, אם חיפשתם הזדמנות להעניק לבת הזוג פריט יפהפה, מרגש ורומנטי מאין כמותו – חג האהבה יכול להיות הזדמנות נהדרת לעשות זאת. 

אביזר אופנתי כמו משקפי שמש

נשארים באזורי הסטייל והשיק – אבל ההמלצה הזו חייבת להגיע עם אזהרה, אם החלטתם להעניק לאהובתכם מתנה שהיא אביזר אופנתי יוקרתי כמו משקפי שמש – חשוב מאוד לדייק כאן ולבדוק בדיוק מהו הסגנון שלה והאם הדבר יתאים לה וישמח אותה בוודאות. לא מעט נשים מפנטזות על אקססורי יקר ויוקרתי כזה או אחר, ספציפי, ומחכות להזדמנות המתאימה לפנק את עצמן ברכישתו. במידה וזו טרם הגיעה, זו ההזדמנות שלכם להפתיע ולשמח בגדול, ולרכוש עבורה את שליבה מבקש. המלצה נוספת בהקשר זה – לוודא שאתם מעניקים לה את המתנה יחד עם פתק החלפה, ליתר ביטחון.

ללכת על בטוח: בושם שהיא אוהבת 

בשמים טובים הם מצרך יקר, ומעת לעת יש צורך להתחדש בהם, במיוחד כאשר מדובר בנשים מטופחות שאוהבות להתבשם באופן יומיומי. נכון, זו לא הולכת להיות הפתעה ענקית, אבל זה כן מפנק ונעים לקבל במתנה בושם אהוב, וגם מבטיח הצלחה ו״קליעה בול״ עם השי הזה. כמו כן, יש משהו מאוד רומנטי בבושם יוקרתי. אם תרצו לקחת את הדבר צעד אחד קדימה, ניתן להגדיל את המתנה לכדי ערכת טיפוח שתכיל קרם גוף, קרם ידיים וגרסה נוספת מוקטנת לנסיעות, של הבושם המדובר והאהוב, ובכך גם להוסיף אלמנט של הפתעה ואקסטרה פינוק למתנה.

לצאת מחוץ לקופסא – חופשה או טיפול ספא מפנק

מי אמר שמתנות חייבות להיות חומריות וגשמיות? הרי שחוויות הן דבר שנצרב בזיכרון באופן חיובי והן משהו שתמיד כיף לקבל. לרגל יום האהבה, תוכלו להפתיע את אהובתכן עם חופשה זוגית, בארץ או בחו״ל, ובכך להעניק גם לעצמכם מתנה, ולחוות יחד חוויה חיובית שתעצים את הזוגיות. זו לא חייבת להיות חופשה גדולה או פרויקט יקר של ממש, אלא שאפשר להסתפק ביום כיף או בחופשה של לילה אחד בארץ, שתכלול נופים יפים, טבילה בבריכה או בג׳קוזי וכמובן ארוחה טובה במסעדה. אפשרות נוספת היא להעניק לבת הזוג פינוק של טיפולי ספא, לרבות עיסוי מקצועי וכדומה. אלו הן מסוג המתנות שאנשים ממעטים לרכוש עבור עצמם, ולכן הן תמיד מתקבלות בשמחה רבה. 

לסיכום, אתם, בני הזוג מכירים את בנות הזוג שלכם הכי טוב וכנראה תדעו הכי טוב מהי המתנה שתדבר אל ליבה והכי תשמח אותה. רק אל תפספסו את ההזדמנות להביע את אהבתם, גם השנה בחג האהבה.

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.