שעוני רולקס נשים מומלצים לשנת 2018

Gotawatch > שעוני רולקס נשים מומלצים לשנת 2018

שעוני רולקס נשים מומלצים לשנת 2018

כיוון שלנשים חשוב לדעת הסיפור שמעבר למוצר, נמצא לנכון לציין שסיפור ההצלחה של מותג רולקס התחיל בשנת 1881, כאשר הנס וילספורד רק נולד. הסיפור המשיך להתגלגל 19 שנה לאחר מכן, כאשר הנס החל משרה פקידותית אצל יצואן שעונים. כעבור חמש שנים הנס הקים עסק סיטונאי משלו, עסק שלימים הפך למותג המפורסם בכול העולם – למותג רולקס, מותג שמתגאה בדיוק, אנרגיה נצחית, עמידה במים ואבק, אמינות וכמובן יוקרתיות.

נקודות שיא בהתפתחות המותג

להלן מגוון נקודות מפתח בהתפתחות המותג:

1910 – יוצר הדגם הראשון אשר מותאם לענידה על פרק היד.

1945 – יוצר הדגם הראשון שעמיד למים ובנוסף כולל תאריך.

1971 – יוצר הדגם הראשון שעמיד בעומק של 610 מ'.

2001 – מושק דגם LADY-DATEJUST – דגם ראשוני של שעון נשים משולב זהב ופלטינה.

2013 – רולקס מוכרזת כיצרנית השעונים הגדולה ביותר בעולם.

2018 – יוצאים דגמים מרהיבים במיוחד עבור נשים שמעריכות איכות, טכנולוגיה מסעירה, חדשנות ועיצוב מרגש.

עיצוב שמבין אנשים

מדוע אנשים מכל העולם מעריכים את איכות השעונים מבית רולקס? כיוון שבין היתר מדובר באיכות שנשקפת מכל זווית וברמת גימור גבוהה ביותר (כך למשל בכול שעוני החברה הספרות והמחוגים עשויים זהב טהור), אך בין היתר גם מדובר בעיצוב שמבין אנשים, כך שבקטגוריית הנשים ניתן למצוא כיצד השעון יודע להקרין מגוון תכונות נשיות אשר משדרות בו זמנית אינטליגנציה, נשיות ואף עדינות משולבת עם עוצמתיות.

היכרות ראשונית

כיום בשנת 2018 ניתן למצוא סדרת שעונים מרהיבה במיוחד, סדרת שעונים מעודנת ונשית אשר משלבת אבני חן לצד צבעים רכים. מבקשים להכיר מעט יותר מקרוב את הסדרה המובילה? להלן הצצה:

  • שעון רולקס פרזידנט דיי דייט עשוי מ18 קראט זהב צהוב. השילוב של זהב עדין לצד חוליות זהב עוצמתיות, מייצר קונטרסטיות מרהיבה.
  • שעון רולקס דייטג'אסט 36 ממ פלדה משולב זהב אדום 18 קראט – דגם זה מביא לנו צבעים נשיים ורכים, משולבים עם פלדה מוברשת וזהב נוצץ, כך שמשחק של שלושה צבעים לצד צורה מעודנת מייצרים שעון שנכון לענוד גם בשנת 2018 וגם בעוד שלושה עשורים, וזאת כי העיצובים מבית רולקס הינם אל זמניים.
  • שעון רולקס דייטג'אסט משולב בייזל זהב לבן 18 קראט עם לוח יהלומים – מראה אלגנטי ששומר על פלטת צבעים ניטרליים, כך מי שאינה נמשכת לצבעי הזהב, אלא מחפשת אחר מראה הלובן היוקרתי, תשמח למצוא בשעון זה תוספת יוקרתית של שיבוץ יהלומים.
  • שעון רולקס דייטונה זהב ורוד 18 קראט – דגם זה מציע את המראה היוקרתי והעוצמתי המאפיין את שעוני רולקס, אך הפעם שילובי הצבעים הרבה יותר עשירים: ורוד עדין לצד זהב מעומעם מקבלים במה מרשימה לצד השחור העוצמתי.
  • שעון רולקס דייטג'סט נשים פרחוני ורוד – שעון שמשדר נשיות עוצמתית, מציג משחק מעודן בין הצורה המוכרת לבין אלמנטים נשיים שולטים, כגון צורות מרומזות של פרחים וגוון עשיר של ורדרד. מכאן מי שמחפשת שעון מבית רולקס אשר תואם אחד לאחד את מאפייני הטרנדים לשנת 2018, תשמח לענוד שעון זה, ולו כי ישנה התאמה לצבעי הפסטל אשר מככבים בטרנדים האופנתיים.
  • שעון רולקס נשים זהב 18 קראט – אם כבר שעוני רולקס נשיים, אז בואו נלך על זהב עד הסוף, כאשר דגם זה מציג לראווה את טהרת הזהב הצהוב לצד מחוגים מושחרים ותאריך פנימי.

התוספת הרצויה עבור כל הופעה

לאחר סקירה קצרה של שעוני רולקס נשים מומלצים לשנת 2018, נציין שנשים הן ללא ספק קהל יעד שיודע להעריך איכות ואף שדורש איכות, ועל כן שעוני רולקס מהווים שילוב מושלם – עיצוב יוקרתי ואל זמני! כמו כן, מדובר בשעון שמספר על הבעלים לא מעט ושתמיד משלים כיאה הן חליפת עסקית מחויטת והן שמלת ערב ארוכה וצמודה, הן בגד אופנתי בלתי מחייב והן מראה רומנטי, וזאת כי זהב על פרק היד לצד העיצוב הייחודי לבית רולקס מהווים את התוספת הרצויה עבור לא מעט תלבושות, כך שהשאלה היחידה היא אלו תכשיטים נוספים ניתן לענוד מבלי שהשעון יגנוב את הפוקוס.

סמל סטטוס

לאור הדברים, לא פעם ניתן ליהנות מהיכולת לבחור תלבושת רגילה ולשדרג אותה בין רגע באמצעות ענידת שעון, וזאת כי שעוני נשים מבית רולקס הם הרבה ומעבר לשעון, הם סמל סטטוס! סמל סטטוס של נשים איכותיות שיודעות מה הן שוות!

מושא תשוקה

מטבע הדברים נשים נוטות להיות שיפוטיות – לבחון תלבושות של אחרות. אי לכך אין זה מפתיע שנשים רבות חולמות לרכוש בבוא מן הימים שעון רולקס, וזאת כי מדובר בשעון שהוא אינו רק מאוד איכותי, מרשים ויפהפה, אלא בין היתר הנו מושא תשוקה. אם כן כיצד ניתן להחליט שהשנה נהנים מרכישה מעוררת חושים שתלווה לאורך שנים? ראשית ניתן להסתכל על מבחר דגמי 2018 ולתת לדגמים לדבר בעד עצמם, אך אם מחפשים טריגר נוסף, הרי שתמיד ניתן למצוא סיבה למסיבה – ניתן לחכות ליום הולדת, להתחלת משרה חדשה, לאירוע שמצדיק התחדשות, ליום נישואין וכדומה.

מגיע לך!

לסיכום נציין שדגמי רולקס לשנת 2018 מחכים לכן, מעניקים הרבה ומעבר ליוקרה, איכות וסטטוס – מציעים להתרגש, להגשים ולחוות – לחיות! כיצד בוחרים? אל תתנו לאחרים להשפיע, וזאת כי שלל העיצובים נכונים ואל זמניים, כך כל שנותר לעשות זה להתחבר אל העיצוב שאת מבקשת שיעטר את פרק ידך, לבחון אלו חומרים יותר מדברים אלייך ואלו גוונים מתאימים לרוב הבחירות האופנתיות שלך. מכאן רק נותר להחליט שמגיע לך – מגיע לך לחוות עיצוב ברמה הגבוהה ביותר, מבית החברה המובילה בתחום!

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.