תתחדשו: מותגי שעונים שמתעדכנים כל הזמן

Gotawatch > תתחדשו: מותגי שעונים שמתעדכנים כל הזמן

תתחדשו: מותגי שעונים שמתעדכנים כל הזמן

כולנו מכירים את שעוני היוקרה של רולקס, אך ישנם מותגים נוספים שכדאי להכיר ולהיחשף לדגמים החדשים, לצד הישנים, שהן מייצרות. אם החלטתם להתחדש עם שעון יוקרה, אתם זוכים בפריט שהוא קלאסיקה על-זמנית. מותגי שעונים שכדאי להכיר

על אף שהעולם שועט קדימה, ובעידן של סמארטפונים ולפטופים כמובן שאין צורך פונקציונלי בשעון יד שיראה לנו את השעה, שעוני יוקרה הם משהו שלא פס מהעולם, ונראה שהם לא הולכים לשום מקום. קודם כל, ישנם עוד אנשים רבים ברחבי הגלובוס המשתמשים בהם כדי לראות את השעה, אבל יותר מזה – יש אנשים רבים שעונדים אותם כתכשיט שהוא קודם כל אסתטי ונאה, אבל כשמדובר בשעוני יוקרה כמו רולקס,

יש כאן גם מטען נוסף של סמל סטטוס, סימן לטעם טוב ולסטייל, ובגדול – מדובר באדם שמבין עניין בכל הקשור לאופנה ולעסקים כאחד… ומי לא היה רוצה להיתפס ככזה בעיני הסביבה ובעיני עצמו?

שעוני יוקרה – קלאסיקות שמחזיקות לנצח

אז מצד אחד, מותגי שעוני יוקרה כמו רולקס ופטק פיליפ הם פריטים נצחיים שתמיד תמיד יהיו באופנה ולנצח ישארו רלוונטיים ומרשימים מאוד – קלאסיקה לפי הספר, אך מהצד השני, העובדה הזאת לא מניחה ליצרנים לנוח על זרי הדפנה, והם ממשיכים לצאת עם קולקציות חדשות, מפתיעות, עדכניות ומרהיבות בכל שנה.

לא רק רולקס: מותגי שעוני יוקרה שכדאי להכיר

אז נכון שכשאנחנו חושבים על שעוני יוקרה, השם הראשון שיקפוץ לנו בראש הוא כמובן רולקס, אך ישנם מותגי שעונים נוספים שכדאי להיחשף אליהם ולהנות מעוד מגוון אפשרויות וגרסאות של פריטים שהם גם תוספת אופנתית מנצחת לכל מערכת לבוש באשר תהיה, וגם פריט בעל ערך כספי שנשמר לאורך שנים וכמעט לא נפגע. 

שעוני פטק פיליפ – איכות בלי פשרות

חברת פטק פיליפ כבר עשתה לעצמה שם ברחבי העולם, ולא בכדי. זה התחיל במאה ה-19, כאשר בני אצולה כמו מלכים, דוכסים ורוזנים גילו את השעונים הייחודיים של החברה, שהם גם מרהיבים ביופיים וגם ידועים באיכות בלתי מתפשרת. המותג מאז ומתמיד חרט על דגלו את כל שמפעלי החברה מייצרים בעצמם את רוב חלקי השעונים שהם מרכיבים, וגם את האיכות והבקרה שעומדת בתנאים המחמירים ביותר בתחום. עוד עניין שמייחד את החברה, הוא האקסקלוסיביות של הדגמים שהיא מייצרת, שמספרם מוגבל ביותר – רק כדי לסבר את האוזן, החברה ייצרה בכל שנות קיומה רק כ-600 אלף יחידות, כמות שהיא כמחצית הייצור השנתי של חברת רולקס. החברה משקיעה את כל המאבים שלה בייצור שעונים שהם על-זמניים, במטרה שיהפכו לפריטי אספנות וגם יועברו מדור לדור, כמתנה שיש לה ערך סנטימנטלי וערך כספי כאחד.

שעוני IWC – שעוני הטייסים שהפכו לפריט אופנתי מלא בסטייל

במקרה שלא הבחנתם בכך, עולם האופנה מושפע מאוד מהתחום הצבאי, וישנם פריטים כמו מעילים וז'קטים בגווני חאקי ובז', לעתים עם כותפות ולעתים ללא, לעתים עם צווארון פרווה כמו מעילי הטייסים, מגפיים כבדים בסגנון צבאי – שכל כמה חורפים חוזרות לאופנה, מכנסי דגמ"ח עם הרבה כיסים ועוד ועוד פריטים שההשראה של עיצובם הגיעה מאותו התחום, שלרובנו יש יחסי אהבה-שנאה איתו, במיוחד בישראל. למרות שישראל מדינת צבא, פריטי הלבוש והאקססוריז ה"צבאיים" בכל זאת השתלבו כאן חזק באופנה היומיומית וכמעט לכל אחד יש לפחות פריט אחד או שניים בסגנון הזה בארון הפרטי, גם אם לא ממש הבחנתם בכך.

באותו אופן, נכנסו שעוני IWC לאופנה. השעונים השוויצריים האיכותיים הללו החלו את דרכם כשעוני טייסים כבדים ומשוכללים במיוחד, שיכולים לעמוד בתנאי אקלים מאתגרים, לרבות גובה קיצוני ולחץ אוויר. בתחילה, השעונים הללו היו כל כך כבדים, עד שלא ניתןו היה לענוד אותם על פרק כף היד, והטייסים נהגו לקשור אותם לירך באמצעות רצועה עבה. כמובן שבעשורים האחרונים החברה עשתה להם אדפטציה לפריטים שאפשר לענוד ברמה היומיומית כפריט אופנה עם נוכחות יוצאת דופן. השעונים האלה עדיין גדולים יחסית לשעוני יד, אך העיצוב שלהם עבר עידון מסוים, כך שיתאימו לכל הופעה. שעוני החברה עדיין עומדים בתקני האיכות המחמירים ביותר, כאשר כל שעון כזה לוקח כשלושה שבועות לייצר, והוא יכול לשרת אתכם בתנאי מזג אוויר קיצוניים. כיום, כשהגדרות האופנה, הלבוש והתכשיטים בין גברים לנשים הולכים ומיטשטשים, ישנן נשים רבות הנהנות לאמץ את השעונים הגסים הללו, ולתת איזה טוויסט "אדג'י" להופעה כולה. 

האם לקנות שעון יוקרה חדש או מיד שנייה?

אז החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש שעון יוקרה, ועכשיו נשאלת שאלה חשובה – האם להשקיע סכומים של עשרות אלפי שקלים בשעון חדש מהניילונים או להסתפק בשעון מיד שנייה, ובכך להוזיל את המחיר לאלפי שקלים? זוהי שאלה מעניינת, כאשר התשובה עליה מורכבת למדי. לרכישת שוני יוקרה מיד שנייה יש לא מעט יתרונות, לצד היתרון המובן מאליו של הוזלה משמעותית במחיר. ראשית, אם תרכשו שעון ממותג יוקרה אמין כמו רולקס, פטק פיליפ או IWC, אתם יכולים לסמוך על כך שהחברה שייצרה את השעון עשתה שימוש בחומרים האיכותיים והעמידים ביותר. המשמעות של העניין היא שגם אם השעון כבר עבר כמה ידיים, הוא עד כדי כך איכותי שסבירות גבוהה שמצבו עדיין טוב מאוד. מצד אחד, לא תוכלו לרכוש את הדגם החדש והעדכני ביותר אם תרכשו שעון מיד שנייה, אך מהצד השני, דווקא אם תבחרו באופציה הזו – יפתחו בפניכם כל דגמי הקולקציות הקודמות, כולל כאלו שכבר הפסיקו לייצר, ואולי דווקא אלו יקלעו בדיוק לטעמכם.

לסיכום, ישנם לא מעט יתרונות לרכישה של שעוני יוקרה מיד שנייה, לצד היתרונות הברורים ברכישה של פריט חדש לגמרי. 

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.