תיקי מעצבים ושעוני מותגים שכל פאשניסטה צריכה להכיר

Gotawatch > תיקי מעצבים ושעוני מותגים שכל פאשניסטה צריכה להכיר

תיקי מעצבים ושעוני מותגים שכל פאשניסטה צריכה להכיר

כל מי שמבין דבר או שניים באופנה, יודע שאקססורי אחד שווה באמת, של מעצב או מותג עם פאסון, יכול לעשות את כל ההופעה, בלי שתתאמצו יותר מדי בשאר הזירות. רשימת מותגי תיקי היד הנחשבים בעולם ומותגי שעוני היוקרה שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס

כל אלו שמבינים דבר או שניים באופנה, יודעים שאקססורי אחד שווה באמת, של מעצב או מותג עם פאסון, יכול לעשות את כל ההופעה, בלי שתתאמצו יותר מדי בשאר הזירות. 

מבט אחד (של מישהו אחר שמבין עניין), מיד יבחין באביזר היוקרתי והאיכותי שאת נושאים, וכבר יעצב את הרושם שאתם יוצרים, באופן החיובי והטוב ביותר כמובן. 

בין שמדובר בתיקי מעצבים או בשעוני מותגים – הנה כמה שמות שחייבים להכיר בכל אחד מהתחומים הללו, אחרת… איך לומר? אתם לא לגמרי בעניינים.

תיקי המעצבים המבוקשים בעולם

תיקי יוקרה של מותגי עילית שולטים בתעשיית האופנה כבר שנים רבות. שמות כגון לואי ויטון, שאנל, הרמס ועוד מותגים מתקדמים רבים, מייצרים תיקי יד נצחיים מבחינת הסגנון שלהם, והם זמינים במגוון רחב של עיצובים וצבעים, כך שיתאימו הן עבור צרכני האופנה הקלאסית והן לפאשניסטות המודרניות.

כמה ממותגי הארנקים והתיקים היקרים בעולם, יכולים בקלות להפוך לגולת הכותרת של כל אירוע ואירוע. מכיוון שישנם אינסוף מותגים ועיצובים של תיקים, הבחירה באילו מהם להשקיע עלולה להיות לא פשוטה.

כדי להקל עליכם להחליט מהו מותג התיקים המתאים ביותר לסגנון שלכם, ריכזנו כמה מהמותגים הפופולריים בעולם. 

 הרמס

הפופולריות של בית אופנת המגה -כוכבים הזה, ניכרת בביקוש הגבוה והמתמשך לתיקי היד שלו, זאת על אף תווי המחיר הגבוהים שלהם. תיק הבירקין, עם עור התנין בגימור מאט, הקרוי על שם השחקנית-זמרת הצרפתית האנגלית ג'יין בירקין, הוא תיק היד היקר ביותר של המותג עד כה, בעלות של 120 אלף דולר לפחות. היו גם בירקינים נדירים יותר, שהוצעו למכירה ב -432 אלף דולר במכירה פומבית.

החלק החיצוני של תיק הבירקין אינו רק עשוי עור תנין אמיתי, אלא גם מעוטר באבזם משובץ יהלומים של יהלומים בגודל 10 קראט ומשובץ על גבי תחתית עשויה זהב לבן.

 שאנל

שאנל הוא מותג אופנה יוקרתי בעל שם עולמי, שבהחלט לא יכול שלא להתנוסס ברשימת תיקי המעצבים הטובים והיקרים ביותר. במשך עשרות שנים ברצף, שאנל ליוותה ידוענים לטקסי פרסים יוקרתיים כמו פרסי האוסקר, גלובוס הזהב, גראמי, פרמיירות סרטים וכל האירועים המשמעותיים בהם ניתן להציג אופנה.

קוקו שאנל השיקה את המותג בשנת 1909. כיום, בית האופנה ממשיך להיות בין עשרה מותגי היוקרה המובילים בעולם.

פנדי

פנדי הוא בית אופנה יוקרתי איטלקי שהוקם בשנת ,1925 וידוע בעיקר בזכות תיקי "הבגט" או ה-B שלו. הממתקים הללו זמינים לציבור (מסוים מאוד) בעור טלה לבן, עור תנין שחור, ובעוד מגוון עיצובים, כאשר כל תיק כזה עולה כ -28,000 דולר.

לואי ויטון

מותג קלאסי ואהוב על כולם, שלא היה מצב שלא יופיע ברשימה הזו. בית האופנה הצרפתי הזה, כבר מזמן מגלם סמל למעמד ולאלגנטיות, כבר מאז השקתו בשנת 1854. בקנה מידה עולמי, ערך המותג של תיקי לואי ויטון מתקרב ל -25.9 מיליארד דולר.

מותג זה יכול להתאים לסגנון של כל אחד, כולל A-listers שלרוב נושאים את אחת מיצירות המופת של לואי ויטון באירועי שטיח אדום. בין הדגמים המבוקשים הרבים של המותג,  ניתן למנות את "נואה" או תיק הבאקט, הנמכר במחיר של 1,440 דולר; Raindrop Besace, עיצוב עמיד במים שמחירו כמעט 2,000 $; וה- Petite Malle, שהיא אחת היצירות הראשונות של המעצב ניקולאס גסקווייר, לאחר שהשתלט על מארק ג'ייקובס, בעלות של 34 אלף דולר. אין ספק שלואי ויטון הוא אחד ממותגי התיקים היקרים והטובים בעולם.

מארק ג'ייקובס

לאחר ששירת בהצלחה את לואי ויטון, מעצב האופנה האמריקאי מארק ג'ייקובס הקים קו אביזרי אופנה משלו וכיום הוא מדורג בין מעצבי האופנה המובילים בעולם. העסק שלו התרחב לכדי למעלה מ -200 חנויות קמעונאיות בשמונים מדינות ברחבי העולם.

ההצלחה המסיבית של מארק ג'ייקובס מיוחסת בחלקה ליצירה בלעדית – תיק היד "קרוקודייל קרולין", העשוי עור תנין סגול, ומחירו 50 אלף דולר. למרות תג המחיר הגבוה, הלקוחות ממשיכים להציץ על הפריט המעולה והאיכותי, ואף לרכוש אותו.

שני מותגי שעוני יוקרה שחשוב להכיר

אם חשבתם שסיימנו את עבודתנו כאן עם תיקי יוקרה, אז לא, אנחנו כאן גם כדי לדבר קצת על מותגי שעונים ששמם הולך לפניהם, ובכל זאת, הסבר קצר למי שלא יודע מספיק.

רולקס

כאמור, נדמה שזהו מותג שלא ממש צריך להסביר, אבל בכל זאת, נספר שהשעונים האיכותיים בעולם, שייצורם החל לפני יותר ממאה שנים בשוויץ, החלו את דרכם כשעוני ספורט עמידים במיוחד, אך מהר מאוד התחבבו על ידי כל מי שמבין דבר, הן באיכות והן בסטייל יוקרתי. בעשורים האחרונים שעוני רולקס הפכו גם אהובים על ידי נשים, וכיום הם משמשים כאקססורי של איכות ושיק חסר פשרות, הן בקרב אנשי עסקים והן על פרק ידיהן של הפאשניסטות הידועות בעולם. 

פטק פיליפ

יצרנית שעוני יוקרה שוויצרית נוספת שהחלה את דרכה בייצור שעוני ספורט, אך כיום השעונים שלה נחשבים לסמל סטטוס של יוקרה, סגנון ובעיקר מוכיחים שיש לכם טעם טוב. דגמי הנאוטילוס והקלטרבה של החברה הם שהכניסו אותה לתודעה הציבורית אך שעוני הקומפליקציות שייצרה, שהושקו כחלק מסדרות השעונים Complication וה-Grand Complication, הם שהביאו לפטק פיליפ את התהילה העולמית לה היא זוכה עד עצם היום הזה. 

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.