תיקון שעון רולקס

Gotawatch > תיקון שעון רולקס

תיקון שעון רולקס

תיקון שעון רולקס

חברת השעונים הגדולה בעולם ובין המובילות בתחום שעוני היוקרה היא ללא ספק חברת רולקס האגדית, אשר בין היתר ידועה לטובה בשל החומריות האיכותית, החדשנות פורצת הדרך והדיוק הבלתי מעורער, כאשר אם בכך לא די, הרי שגם מדובר ביצרנית של שעונים אשר ידועים כמאוד עמידים בפני מים ואבק, כך ששלל ספורטאים מתהדרים בענידת השעון במגוון פעילויות אקסטרים, אך גם לא מעט אנשי עסקים בוחרים לענוד את השעון, ולו בשל החומרים היוקרתיים העיצוב הייחודי – הכוחני והמעודן גם יחד.

המעמד מחייב

שעוני רולקס עולים לא מעט, בין כמה אלפים בודדים לבין עשרות אלפים, ועל כן גם אם השעון נועד רק עבור מיתוג אישי והשארת רושם, ופחות על מנת להתעדכן בשעה (או בעומק המים), ראוי לוודא שכל החלקים עובדים כראוי ומעניקים ביחד את החוויה השלמה, ולו כי רולקס הנו מוצר עילית וככזה הוא מחייב שלמות. אי לכך כאשר נתקלים בבעיה, טוב לדעת היכן ניתן לבצע תיקון שיעמוד בקריטריונים הגבוהים.

מעבדה מוסמכת

חשוב להבין שלא כל מעבדת שעונים תתאים לשעון שלכם, ובטח אם הוא יוקרתי מבית רולקס. אי לכך גם אם יש להרחיק במעט או לשלם מעט יותר אין לחשוב פעמיים, במיוחד כאשר מדובר בשעון יוקרה שמבקשים לשמור עליו כהלכה. תיקון שעון רולקס יש לבצע רק במעבדה מורשית, או לחלופין במעבדה מקצועית ומוסמכת מטעמה של חנות שעונים אשר עובדת באופן ישיר עם חברת השעונים היוקרתיים (ובמקרה זה עם חברת רולקס), וזאת כי רק כך ניתן להבטיח את איכות החומרים, את מקוריות החלקים, את ההיכרות המעמיקה עם שיטות הייצור וכמובן רק כך ניתן להימנע מנזק משני אשר עשוי להיגרם עקב פעולה בלתי מושכלת.

אחריות

אחריות מהווה חלק חשוב מתהליך תיקון שעוני רולקס, וזאת כי לא פעם השעון נמצא במצב קיצוני אשר מצריך הזמנה של שעון חלופי. מכאן שבמקום להיות חסרי אונים ולקבל חצאי תשובת בלתי מספקות, טוב לדעת שהאחריות מראש מבטיחה את המענה הטוב ביותר ומראש טוב לדעת שלא אתם תישאו בהוצאות. אי לכך כאשר רוכשים שעון מבית רולקס יש לחשוב קדימה, משמע אין להתפשר על קבלת אחריות, ולו כי בין היתר מדובר בסממן חיובי שניתן לסמוך על אותה חנות, ולו כי היא מקצועית ואיכותית.

למה ניתן לצפות?

יש לכם שעון רולקס אשר זקוק לתיקון? ובכן עליכם לגשת למעבדה מקצועית שאתם בטוחים שהיא מתמחה בנישה ושבעת הצורך תדע לספק חלקים מקוריים. לאחר מכן יש לציין מהי הבעיה, אך לצפות מאנשי המעבדה שיפתחו את השעון ויבדקו את תקינות סך החלקים, וזאת כי לא פעם בעיה אחת מהווה הקדמה לשורה של בעיות שרשרת. בנקודה זו יש להבין האם החלפת סוללה סוגרת את הפינה, האם יש להזמין חלקים מחו"ל, או אפילו יותר מכך – יש להבין האם צריך לשלוח את כל השעון למעבדה הראשית בחו"ל. כיצד מקבלים החלטה? פונים למעבדה מקצועית ואמינה!

טיפול תקופתי

שעון רולקס הנו שעון בעל מערכת איכותית ביותר, כך שמצד אחד ניתן למצוא שעוני רולקס אשר פועלים באופן רציף לאורך עשרות שנים, אך מצד שני יש שעוני רולקס שכן מצריכים תיקון כזה או אחר. עוד נציין שתיקון של בעיה עשוי לעלות יותר מאשר בדיקה שגרתית, ואף להוביל את השעון למצב מושבת. אי לכך אחת לשנה מוטב לגשת עם השעון ולבחון שהכול עובד היטב, ולו עבור ניקוי יסודי. אינכם מסוג האנשים שתגיעו לביקורת שנתית? לפחות הקפידו להגיע למעבדה כאשר מתעורר סימן השאלה הראשון.

סיבה לבדיקה

כידוע שעוני רולקס מלווים אותנו לאורך עשרות שנים, כך שלא פעם קורה ששעון עובר כמה דורות במשפחה. אי לכך ראוי ציין שבין אם מבקשים להוריש את השעון ובין אם מבקשים להעניק אותו כמתנה לילד הבר מצווה, הרי שראוי להתייחס לכך כאל נקודת מפתח אשר מצדיקה בדיקה, וזאת כי כל עוד השעון בידיים שלכם, יש לוודא שהוא כפי שקיבלתם אותו – איכותי ומדויק.

אטימה למים

אחד מהיתרונות של שעון רולקס טמון באטימה המוחלטת למים. אי לכך, אם בשל סיבה כזו או אחרת האטימה נפגמה, טוב לדעת שניתן להיעזר בשירותי תיקון מקצועיים. עם זאת, יש לוודא שהזכוכית אכן מקורית, אחרת בזמן התשלום ניתן לטעות שהכול סודר כהלכה, אך בעת הטבילה הראשונה תגלו שהדברים שונים מהמצופה. אי לכך כאשר אטימה למים הינה הסוגיה, מומלץ לבצע בו במקום בדיקה – פשוט לפתוח את זרם המים ישירות על השעון.

במשך 30 שנה

חברת רולקס מתחייבת לספק חלקי חילוף לאורך 30 שנה. אי לכך אם ישנה בעיה, טוב לדעת שהכול בשליטה, כמובן כל עוד לא עברו 30 שנה. עבר כ"כ הרבה זמן? תלוי בסוג הדגם ובפופולאריות שלו, אך ייתכן שתצליחו למצוא חלקים מקוריים, אך קשה לדעת מראש. סקרנים? יש להתייעץ עם מעבדה שבקיאה בתחום על מנת ללמוד על סך האופציות שניצבות מולכם.

שמירה על ערך השעון

יש לא מעט מקרים מצערים בהם אנשים שולחים שעוני רולקס מקוריים לתיקון, ומקבלים לכאורה את אותו השעון, רק שהוא איבד לא מעט מערכו. כיצד? מספיק שהמעבדה מחליפה את dial (ולו מבלי שביקשתם בכך) על מנת שערך השעון יצנח. מה עושים? בוחנים היטב אל איזו מעבדה פונים.

בדיקת מקוריות

כל עוד מדובר בשעון רולקס מקורי, הרי שמדובר בשעון ששווה לא מעט, ועל כן אנשים רבים בוחרים לשלם כמה מאות שקלים על מנת לוודא מקוריות. מה כוללת הבדיקה? לרוב מדובר בפתיחת המכסה, בבחינת מקוריות המנגנון, בהחלפה של אטמים עבור הכתר והמכסה, באטימה מחדש ובתוספת חשובה של תעודת הערכה אשר מעידה על מקוריות הדגם ואף מציינת מהו הערך המלא. שנסכם? יש לא מעט מצבים אשר מצריכים מעורבות של מעבדה מקצועית, ולו על מנת שתוכלו להמשיך ליהנות מהשעון היוקרתי.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.