תיקון שעון רולקס או להחליף לחדש – כיצד ניתן לקחת החלטה?

Gotawatch > תיקון שעון רולקס או להחליף לחדש – כיצד ניתן לקחת החלטה?

תיקון שעון רולקס או להחליף לחדש – כיצד ניתן לקחת החלטה?


לא כל אחד זוכה להיות בעליו של שעון רולקס
. מדובר בנכס יקר מאוד. אדם שיכול להרשות לעצמו לרכוש שעון כזה, יוכל בדרך כלל לרכוש שעון חדש נוסף ברמה דומה. אך יש רבים שיש להם שעון כזה אותו הם קבלו בירושה או כמתנה והם לא לגמרי מתחברים לדגם של השעון. הם לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש שעון נוסף כזה. זהו פלח האוכלוסייה המבקש להחליף את שעון הרולקס שברשותם לשעון רולקס חדש. הם מחפשים הזדמנות טובה להחליף את השעון שבידיהם לשעון בדגם הרצוי להם והם מייחלים שעל הדרך הם ימצאו עסקה טובה שתוביל אותם לרווח נאה.

זהירות מזיופים

לפני שנמשיך הלאה ונבדוק איך אפשר לבצע את ההחלפה של השעון בצורה הכי טובה והכי בטוחה, חשוב לדעת כי יש בשוק אנשים שהם פועלים בזדוניות. כמו למשל אנשים שרכשו שעון מזויף והם מעוניינים להחליף אותו בשעון רולקס חדש ומקורי. לא כל אחד יהיה מסוגל לעלות על הזיוף ואם מדובר במשווק שאינו מורשה מטעם רולקס, הסיכון הוא גדול שהוא ייפול בפח ויקנה שעון שלא שווה כלום תמורת שעון רולקס יוקרתי.

ברור גם שאת ביצוע ההחלפה של השעון יש לעשות רק במקום מורשה ומקצועי, שם תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים מוצר אמין לגמרי.

טרייד אין

אז החלטתם לבחון את האפשרות של החלפת שעון הרולקס שלכם. מה אתם עושים דבר ראשון? הטבע האנושי בעולם הטכנולוגי של היום מוביל אותנו בראש ובראשונה אל רשת האינטרנט. שם אנחנו רגילים לחפש וגם למצוא מידע בכל נושא כמעט. אז נכון שאפשר יהיה למצוא הרבה מידע על שעוני רולקס ברחבי הרשת. ישנם פורומים שעוסקים בשעוני רולקס ואף קבוצות בפייסבוק הדנים בשעוני מותג יוקרתיים.

אך די קשה למצוא מקום או שירות דרך הרשת לביצוע טרייד לשעוני רולקס. האמת היא שזה דווקא טוב. אחרי הכול וגם לפני הכול מדובר במוצר יותר מידי יקר מכדי לבצע בו מסחר ברשת הווירטואלית.

אנשים שרוצים להתעניין בהחלפת שעונים טוב יעשו אם יפנו אל חנויות עילית המציעים שעוני רולקס. בחנות גוטהלף לדוגמא אפשר למצוא לא רק את הדגמים הנבחרים והעדכניים ביותר של שעוני רולקס, אלא גם את האפשרות של טרייד אין, כאשר הדיל הוא – 'הבא שעון רולקס ישן כאשר במקומו תוכל לקבל שעון רולקס חדש!'

טרייד אין או תיקון בראש שקט

ביצוע טרייד אין, ולא דווקא בתחום השעונים, זוהי פעולה שהיא נושאת בחובה סיכונים לא מבוטלים.

הן עבור הלקוח שמביא מוצר אותו הוא מבקש להחליף והן עבור בית העסק המציע את עסקת החליפין. על מנת שהחלפת שעון רולקס תתבצע בראש שקט עבור כל הצדדים, חשוב מאוד שהיא תיעשה רק בחנות בה יש מעבדה מקצועית. מעבדה כזו גם יודעת לתקן תקלות בשעונים של רולקס באמצעות חלקי החילוף המקוריים שהיא מחזיקה ברשותה. מעבר לכך, היא גם יכולה לבדוק לעומק את השעונים המובאים אליה, כאשר המעבדה המשוכללת מאפשרת את הבדיקה של השעון על מנת לוודא כי מדובר בשעון מקורי.

לא פעם מגיעים לקוחות עם שעון רולקס ישן שכבר אינו עובד והם יוצאים עם שעון חדש שיש עליו גם אחריות למשך שנתיים כשהם לא צריכים להוסיף אפילו שקל על הקנייה. למעשה ישנם בהחלט מקרים של טרייד אין אשר בהם שני הצדדים מרוויחים מהעסקה של החלפת השעון.

במקרים רבים ישנו ערך מיוחד דווקא לשעון החדש אך עבור הלקוח שזקוק לשעון תקין, עדיף שלא להשקיע בתיקון אלא לקבל שעון אחר חדש ותקין תמורתו.

המחליפים הסדרתיים

יש אנשים שאוהבים לגוון והם זקוקים לחידושים. הם מתרגלים מהר מאוד לכל דבר חדש והוא נמאס להם עד מהרה. עבורם, האפשרות של החלפת השעון עשויה להיות אופציה מעולה ממש.

מעניין שיש אנשים שרוצים להעניק מתנה שווה לבן הזוג שלהם והם גם בוחרים להחליף את השעון שברשותם לשעון שיתאים למין השני. כך הם מפרגנים מתנה שווה במיוחד בלי לשלם על כך כלל.

יש גם כאלה שמקבלים שעון רולקס בירושה או כמתנה והם רוצים לבדוק האם מדובר בדבר המקורי. לצורך כך הם פונים אל מעבדה בחנות של שעוני רולקס. אך במקום לשלם על הבדיקה, הם פשוט מגיעים מתוך רצון להחליף את השעון. כך שעל הדרך הם גם מרוויחים את הבדיקה, האם מדובר בשעון אמין ואמיתי.

סימנים מזהים לשעוני רולקס

אנשים שפונים אל חנות או אל משווק מורשה יכולים להיות רגועים שהם מקבלים את המוצר האמתי. אך מה קורה עם אלו שקבלו את השעון או רכשו אותו במקום לא ברור? אלו צריכים להכיר את הסימנים המזהים של שעוני הרולקס.

אז איך תבדקו את הזהות של השעון?

  • מחיר של השעון – ראשית עליכם להתייחס למחיר של השעון. אם המחיר מידי נמוך, יש כאן נורת אזהרה. לא ייתכן למכור שעון מקורי במחיר מוזל.

  • מספר סידורי של השעון – לכל שעון יש מספר סידורי. המספר הסידורי מופיע בנקודת החיבור של הרצועה אל השעון. בלי לנתק את השעון מהרצועה אי אפשר לראות את המספר. חוץ מזה, את המספר רואים רק אם מאירים עליו בפנס.

  • שעון שקט – שעון מקורי הוא שעון שקט לגמרי. נסו להקשיב לו במקום שקט לגמרי.

אז זכרו, לא תמיד שווה לתקן את השעון. בחנו כל מקרה לגופו ולכו על ההצעה הטובה ביותר עבורכם.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.