שעוני רולקס נשים – מה הופך אותם למתנה שכל אחת תשמח לקבל?

Gotawatch > שעוני רולקס נשים – מה הופך אותם למתנה שכל אחת תשמח לקבל?

שעוני רולקס נשים – מה הופך אותם למתנה שכל אחת תשמח לקבל?

לא פשוט למצוא מתנה מיוחדת ומשמעותית לאישה. אם אתם מחפשים מתנה ייחודית לרגל אירוע מיוחד כמו חתונה, סיום לימודים אקדמיים, יום נישואין, לידה ועוד, שעון רולקס הוא אופציה שלעולם לא תאכזב. להעניק מתנה שתלווה אותה כל החיים

כל מי שמחפש מתנות לבת הזוג או לאישה אחרת שיקרה לו, כמו אמא, אחות, בת או קרובת משפחה המציינת אירוע מיוחד בחייה כמו חתונה, סיום לימודים אקדמיים ועוד, יודע שזו לא משימה פשוטה.

יש הרבה פרמטרים שיש להתחשב בהם, כמו סגנון אישי, תרבות הפנאי של המיועדת ועוד ויש להכיר מקרוב ולהבין מה משמח אותה באמת, במידה ורוצים להעניק מתנה מכל הלב.

מה הופך את שעוני הרולקס למתנה שאי אפשר לטעות איתה?

הענקת שעון רולקס כמתנה, היא למעשה "ללכת על בטוח" שכן, מדובר בקלאסיקה על זמנית, שמתחברת עם יוקרה ועם טעם טוב.

הנה כמה סיבות שהופכות את שעוני הרולקס הנשיים למתנה מושלמת:

קלאסיקה שהזמן לא יכול לה

שעוני רולקס התחילו את דרכם בעולם בלונדון של 1905, בתקופה ששעוני היד לא נחשבו למדויקים במיוחד. מקים החברה, הנס וילסדורף, שם לו למטרה לשנות את התפיסה הזאת, וצייד את השעונים שיוצרו במפעלו במנגנונים שווייצריים איכותיים במיוחד. מהר מאוד, שמם של השעונים הללו יצא למרחוק והם החלו להיות פופולריים בקרב ספורטאים ובמיוחד כאלה העוסקים בפעילויות אתגריות כמו צלילה, טיס, טיפוס הרים ונהיגה במירוצים. מאחר והמוניטין שנקשר בשעונים הללו הוא של איכות ועמידות, עד מהרה הם החלו לתפוס פופולריות בקרב כל מי שיכל להרשות לעצמו את רכישתם, ועברו לשמש כפריט אופנתי, שהוא סמל סטטוס מובהק. כלומר, כל מי שענד שון רולקס – מיד נתפס כבעל ממון וכמבין עניין. ממש כמו בית גדול, מכונית יוקרה משוכללת וכו'. זה התחיל מבני אצולה ומלכים ומלכות שאימצו את השעונים הללו והגיע בהמשך לשחקני קולנוע גדולים, דיפלומטים, פוליטיקאים מפורסמים ועוד ועוד… מתחילת המסע של השעונים הללו עברו יותר ממאה שנים, והם עדיין נתפסים באותו אופן, בעיני הציבור הרחב של העולם המערבי. במילים אחרות, אם תעניקו שעון רולקס כמתנה גם היום, הוא עדיין רלוונטי ביותר, ולפי התחזית – ימשיך לעשות את אותו האפקט גם שנים רבות קדימה.

נשים ידועות שמבינות באופנה – מצטיידות בשעון רולקס

עד לעשורים האחרונים, שעוני הרולקס המאסיביים נחשבו כפריט גברי מובהק, אך בעידן הנוכחי, התפיסה הזאת כבר מזמן לא קיימת. ישנן שתי סיבות מרכזיות מדוע שעוני היוקרה האלה הם לגמרי גם עניין של נשים. ראשית, נשים מפורסמות ובעלות טעם טוב כמו ג'ניפר אניסטון, ג'יניפר לופז, קים קרדשיאן, פאריס הילטון, התאומות אולסן הידועות כפאשניסטות-על, סינדי קרואפורד ועוד רבות וטובות – אימצו כבר מזמן את שעוני הרולקס לחיקן והפכו אותו לפריט של סטייל בלתי מתפשר, עוד בגרסאתו המקורית הגברית וה"כבדה".

הדגמים הנשיים מגיעים בצבעים מעודנים ובתוספת יהלומים למראה יוקרתי

הסיבה השנייה שתרמה מאוד לפופולריות של שעוני הרולקס בקרב נשים היא שיצרנית השעונים הידועה לא נשארה מאחור ומשיקה בכל עונה קולקציות של שעוני רולקס נשים, בגרסאות מעודנות יותר ובצבעוניות מגוונת ונשית, לצד הקלאסיקות המתאפיינות בצבעים זהב, כסף, שחור וחום. כמו כן, הדגמים הנשיים לא פעם מגיעים בתוספת של יהלומים מנצנצים המעניקים להם מראה יוקרתי שאי אפשר להישאר אליו אדישים.

כל מערכת לבוש "בייסיק" תקבל טוויסט עם שעון רולקס

נשים שאוהבות אופנה ומבינות בעולם הזה, יודעות בדיוק באילו פריטים כדאי להשקיע. בפריטי לבוש שהם יותר טרנדיים וככל הנראה יעלמו כלעומת שבאו, כמו פריטים בצבעוניות חזקה, מכנסיים בגזרה מיוחדת שכרגע באופנה וכו' – פחות מומלץ להשקיע בהוצאה משמעותית, מאחר שנזדקק להם לפרק זמן מצומצם שלאחריו הם כבר ייצאו מהאופנה ולא יהיו רלוונטיים יותר. ההיגיון אומר שפריטים שהם או "בייסיק" כמו טי שירט, חולצות מכופתרות, ג'ינסים ומעילים, תמיד יהיו רלוונטיים, ולכן כדאי להשקיע באיכותיים ביותר. אלו ילוו אותנו וישרתו אותנו נאמנה במשך שנים. באותו האופן, כדאי להשקיע באקססוריז כמו תיק עור, נעליים איכותיות, משקפי שמש אלגנטיות וכמובן בתכשיטים. לא רק שאלו תמיד יהיו באופנה, מה גם שתוספת של אחד מאלו, בהנחה שהוא איכותי ובטעם טוב, "תקפיץ" גם את ההופעה הפשוטה והבסיסית ביותר. לדוגמא, לוק של ג'ינס, חולצה לבנה מכופתרת ונעלי עור, יקבל טוויסט מרשים אם רק תוסיפו לו שעון רולקס יוקרתי. פריט אחד כזה יתאים לכל לוק שתבחרו ותמיד ישדרג אותו לרמה מקצועית ואופנתית של מישהי שיודעת מה היא עושה. מישהי מטופחת, מסודרת, שמשקיעה בעצמה ויודעת קלאסיקות מה הן.

מתנה עם ערך סנטימנטלי – שתישאר לכל החיים

הענקת שעון רולקס כמתנה לאישה, היא לא עניין של מה בכך. כמובן שהשעונים הללו אינם זולים ומצריכים השקעה כלכלית לא מבוטלת. אבל כאשר לוקחים בחשבון את הנוכחות של הפריט הזה בחיי מקבלת המתנה, את העובדה שככל הנראה הוא ילווה אותה כל החיים, ישמח אותה ויזכיר לה אתכם – אלו שהעניקו לה את הפריט הזה, כבר מדובר בסיפור אחר. אין ספק שזו מתנה יוצאת דופן, שלא תעבור על סדר היום. כמו כן, מאחר והשעונים הללו הם עמידים במיוחד וכאמור – אף פעם לא יוצאים מהאופנה, השעון הזה יכול גם להמשיך הלאה ולהפוך למתנה שעוברת מאם לבת ומהבת לנכדה וכו'… מדובר במורשת משפחתית שאתם יוצרים למעשה. 
במקרה שהתקציב שלכם אינו מאפשר רכישה של שעון יוקרה חדש, כדאי להכיר גם את האופציה של רכישת שעוני רולקס יד שנייה, במחיר נמוך יותר, זאת מבלי להתפשר על האיכות והעמידות הנצחית שלהם.

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.