שעוני רולקס מקוריים יד שנייה – האם זה באמת משתלם

Gotawatch > שעוני רולקס מקוריים יד שנייה – האם זה באמת משתלם

שעוני רולקס מקוריים יד שנייה – האם זה באמת משתלם

שעוני רולקס מקוריים יד שנייה – האם זה באמת משתלם?

החלטתם לרכוש שעון רולקס מחודש? ברכותינו. העובדה שבחרתם דווקא ברולקס, מצביעה על כך שאתם מבינים את תחום שעוני היד היוקרתיים ומודעים לכך שרולקס היא המובילה בשוק המסוים הזה. עבור המתלבטים ביניכם, אשר אצלם עדיין לא התגבשה החלטה לגבי רכישת רולקס או לגבי גילו של השעון ומצבו, נעשה סדר בדברים ונצביע על הסיבות לרכישת שעון רולקס בכלל, ועל רכישת שעוני רולקס מקוריים יד שנייה בפרט.

לקנות שעוני רולקס מקוריים יד שנייה
מקור: instagram

אם כבר שעון, אז רולקס!

למי ששוקל רכישת שעון בסדר הגודל הזה, אין בעיות תקציב באופן כללי. בכל זאת, רכישת שעון יוקרתי ברמה גבוהה כל כך, אינה עניין של מה בכך. מדובר בהשקעה כספית המקבילה במקרים רבים לרכישת דירה, מכונית או יאכטה. שוק שעוני העל רחב ומציע מגוון שלם של שעוני מעצבים פחות מפורסמים מרולקס, שנמכרים בסדר גודל מחירים דומה, נחשבים לאיכותיים ומעניקים סמל סטטוס לא פחות מרולקס. אז למה דווקא רולקס?

  • איכות – סגסוגת המתכת ממנה מיוצר השעון, מיוחדת לרולקס. מדובר במתכת שזכתה לכינוי "הרולקס של המתכות" בתעשיית הפלדה העולמית, מפני שאת הדרישה הראשונית למתכת מסוג זה – הציבה רולקס. הסיבה למתכת שונה מהמקובל בשוק שעוני העל, היא שבמפעלי רולקס, חיפשו (ומצאו) מתכת שתאפשר ליטוש חלק שיהיה עמיד שנים רבות. כן, סיבות אסטטיות הובילו את רולקס להשקעה במתכת, ומעבר לכך – הידיעה שהשעונים שלהם, מיועדים לשימוש שנים רבות.
  • השקעה – בניגוד למותגים טרנדיים שהיום נחשבים יוקרתיים ומחר מי יודע, על שעוני רולקס אפשר לסמוך. לא רק ששעוני רולקס לא מאבדים מערכם, הערך הכספי של השעון עולה עם השנים, ממש כמו כשקונים פורד מוסטנג מקורית, רולס רויס או סטרדיווריוס.
  • אמינות – ברולקס, מקפידים כל כך על עניין הדייקנות, החסינות למים והכיוונון האוטומטי, שכל שעון נבחן בתנאים קשים במיוחד לפני שהוא מוצע למכירה. כמות השעונים שנפסלים הוא ביחס של 1 ל-90(!), מה שממצב את שעוני הרולקס במקום הכי גבוה מבחינת האמינות – אנחנו יודעים שהשעון הזה, יעבוד בדייקנות וייראה מעולה, גם כשהנין, שקיבל אותו בירושה, יענוד אותו.

על כל מה שבין חדש ליד שנייה

זכייני רולקס בארץ ובעולם, הם תמיד בתי עסק מכובדים מהרמה הראשונה. רולקס מציבה תנאים מחמירים לזכייניה ברחבי העולם, מפני שכדי לשמור על אמינות ועל שמה הטוב של חברת רולקס, צריך מקצוענים ולא כל בית עסק המבקש למכור שעוני רולקס, עומד בתנאי הקבלה ומקבל את הזיכיון המיוחל. השענים בבתי עסק אלה מתמחים בטיפול, תיקון או חידוש שעונים מיוחדים במינם, והם בעלי רמת הידע המתאימה גם לחידוש דגמי רולקס שנרכשו מאנשים פרטיים.

לא סתם מזכירה הפסקה האחרונה, את צורפי תכשיטים הבודקים את איכות התכשיט ומוודאים שאכן מדובר ביהלומים ולא באבן מלאכותית. כמו הצורפים, גם השענים המומחים בודקים שהשעון אכן מקורי ומחדשים אותו בדקדקנות. בכל זאת, הם מייצגים את מותג היוקרה רולקס. דווקא בתי העסק האלה, ממליצים פעמים רבות על רכישת שעוני רולקס מקוריים יד שנייה ובמקרים מסוימים (או בדגמים מיוחדים במינם), מעדיפים דווקא את דגמי השעונים המחודשים. ההבדלים בין שעונים חדשים למחודשים, מצויים אך ורק בדגמים עצמם (שנת ייצור וסדרה).

  • אורך חיים – כל פרט בשעון רולקס, מיוצר על מנת להיות עמיד גם בתנאים קיצוניים. ממנגנון השעון ועד למתכת ממנה הוא עשוי, הכל הורכב ונבנה במטרה להעניק למוצר הסופי חיי מדף ארוכים במיוחד. מכירים את הסיטואציה בה התקלקלו הטלוויזיה או המקרר שקניתם לפני מספר שנים מועט, ומצאתם את עצמכם חושבים: "כבר לא עושים שום דבר כמו פעם, הכל מיוצר בכוונה לזמן קצר וקצוב כדי שנקנה שוב"? זה לא המקרה. רולקס בונה על הטווח הארוך, ולכן לעובדה שהשעון בן עשר (או שיוצר אתמול), אין משמעות.
  • שקט נפשי – שעוני רולקס מקוריים יד שנייה נמכרים עם אותה אחריות, ביטוח ושירות אותם מקבלים כשרוכשים שעון חדש. מי שמדמיין קבלת שעון רולקס משומש בתוך שקית נייר קמוטה ממוכר אלמוני בקרן רחוב אפלולית, שישכח מזה – השעון שנרכש בסמטה האפלה לא היה רולקס, אינו רולקס, וסביר להניח גם כי לא שהה במחיצת שעון רולקס מימיו.
  • מוצר ייחודי – שעוני רולקס מקוריים יד שנייה נחשבים לקנייה חכמה ודווקא מאד הגיונית. ככל שהדגם ישן יותר, הסיכויים שתתקלו במציאה אמיתית בדמות פריט אספנות נדיר גדולים יותר. מן הסתם גם המחירים יהיו בהתאם.
  • טווח המחירים – ההבדל במחיר אינו גדול מאד, כשמשווים בין שעוני רולקס חדשים למחודשים. מחירי דגמי שעוני רולקס מקוריים יד שנייה מאוחרים יותר, יהיו זולים יותר ממחירו של אותו דגם בדיוק, חדש לחלוטין, אבל אם הדגם בו חשקתם ישן יותר, מחירו יכול להיות יקר ממש כמו שעון חדש.
  • נכס לדורות – תחשבו על מה שציינו קודם: מחירי הדגמים הישנים יותר אינו זול בהרבה ולפעמים (אם מדובר בפריט אספנים) יקר יותר ממחירי השעונים החדשים. אם כך, ערכו של הדגם המחודש שרכשתם, יעלה במהלך הזמן וההשקעה הכלכלית תחזור אליכם כפולה ומכופלת, במקרה שתרצו למכור אותו יום אחד.

לסיכום – כמה מילות פרידה

חשוב שתזכרו, ששוק שעוני העל איננו משתנה בצורה דרמטית. כבר שנים ששעון יד מהסוג העולה כאן, אינו קנייה הכרחית שבלעדיה אי אפשר והסיבות לרכישת שעון שעולה כמו יאכטה, כבר מזמן אינן "אני צריך לדעת מה השעה". הסטטוס שמעניק השעון, המכובדות, היותו נכס להשקעה, כל אלה הם חלק בלתי נפרד מהשעון – חדש או מחודש. את אותה החלטה שאתם קיבלתם לרכוש דגם רולקס יד שנייה, יקבל מישהו אחר בעתיד ואולי, ירכוש את השעון שלכם מכם במחיר כפול מזה ששילמתם עליו.

ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ועוד, פנו אלינו – גוטהלף ע. שעונים.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.