שעוני רולקס מול חולצות בגווני פסטל: ההבדל בין קלאסיקה לטרנד באופנת גברים

Gotawatch > שעוני רולקס מול חולצות בגווני פסטל: ההבדל בין קלאסיקה לטרנד באופנת גברים

שעוני רולקס מול חולצות בגווני פסטל: ההבדל בין קלאסיקה לטרנד באופנת גברים

בעידן המטרוסקסואלי, שהוא גם עידן האינסטגרם, ליותר ויותר גברים אכפת מאיך שהם נראים, וחשוב להם להיות עדכניים ולהתלבש בהתאם לטרנדים הכי חמים. מהן המגמות העולמיות באופנת גברים ואיך משלבים אותן עם קלאסיקות?

אלו שלא מתעמקים, עלולים לחשוב שאופנת גברים היא תחום סטטי למדי, שלא מתרחשים בו הרבה שינויים, ויש שיגידו שהוא אפילו משעמם, ובגדים ואקססוריז של גברים הם עניין פונקציונלי בלבד. 

עם זאת, בעידן המודרני והמטרוסקסואלי, ליותר ויותר גברים אכפת מאיך שהם נראים, בין אם זה למטרת השגת מראה ייצוגי בפגישות עסקים, ובין שמדובר ביציאה עם החבר'ה או עם בת הזוג. 

גם לרשתות החברתיות, כמובן, יש כאן תפקיד משמעותי, מאחר וכמעט ואין מי שמצליח לחמוק בימינו מלהצטלם ולהעלות תמונות של עצמו (או להיות מתויג על ידי מישהו אחר) ברשת. אינסטגרם, ככלל, שינה את הגישה כלפי מראה, ועל אף שצצו הרבה בעיות בעקבות העניין הזה, לרבות בעיות של דימוי עצמי בקרב רבים, אי אפשר להתעלם גם מהתרומה החיובית של הסיפור. בשורה התחתונה, לאנשים יותר אכפת מאיך שהם נראים, מאיך שהם מתלבשים ומהתחזוקה והטיפוח העצמי שלהם, ולא פחות חשוב, הם גם רוצים להיות עדכניים, להתלבש ולהתאבזר בסטייל, על פי צווי האופנה האקטואלים ביותר, או כפי שהם מכונים – "טרנדים".

אם רוצים להיראות טוב באמת – צריך קודם כל להבין מה היא קלאסיקה

אז לפני הכל, צריך להתחיל מהבייסיק. אם החלטתם שאתם לוקחים את עצמכם בידיים ואתם מעוניינים להשקיע קצת יותר בלוק ובסטייל, הכי חשוב להכיר את הקלאסיקות שתמיד יהיו שם בשבילכם. ישנם כמה פריטים, כמו שעוני יוקרה, מעיל צמר איכותי, חליפת עסקים מחויטת, וכן, גם הג'ינס הטוב והמוכר, חולצה מכופתרת, חולצת ג'ינס, תיק עסקים מעור משובח ועוד, שאם נדע לבחור את הטובים והאיכותיים שביניהם, תמיד נהיה באופנה. 

מהם הטרנדים העולמיים העכשוויים באופנת הגברים?

אם אתם רוצים לקחת את הסטיילינג שלכם לנקסט לבל, ולהוסיף טאצ' עדכני ללוק שלכם, חשוב להיות מעודכנים במה שקורה בעולם, ומה "נכון" בימים אלה מבחינת אופנת גברים. 

מעיל או ז'קט צבאי

נכון שלגברים ישראלים, לעתים קצת קשה עם פריטים במראה צבאי, מאחר וכולנו נושאים עמנו חוויות מהשירות הצבאי האמיתי שעשינו, חלקן טובות וחלקן פחות. גברים בארץ גם ברוב המקרים ממשיכים להתגייס למילואים, ולכן ממשיכים ללבוש את מדי החאקי עוד הרבה אחרי שסיימו את השירות בצה"ל. כך או כך, אי אפשר להתעלם מכך שהטרנד הצבאי שולט בעולם, ויותר מכך, הוא כאן כבר כמה שנים ועושה סימנים של להישאר. בנוסף, המראה של ז'קט צבאי, תמיד מקנה לוק נונשלנטי ובלתי מתאמץ, והוא גם מחמיא מאוד, ומתאים מאוד לסתיו הישראלי. אם עדיין קצת קשה לכם עם הפלאשבקים, תוכלו לאמץ ז'קט כזה בגוון בז', אפור או כחול כהה ולאו דווקא בחאקי, ולהיות אפילו עדכניים יותר, כי זה מה שרץ בעולם כרגע… 

שובו של הבומבר

עוד טרנד שנמצא בסביבה כבר כמה עונות, אחרי שחזר אלינו משנות ה-70, הוא מעיל הבומבר. נכון, גם הוא קורץ לסגנון הצבאי ובמיוחד למעילי הטייסים, אבל הוא סופר קולי ותוכלו להשיג אותו בשלל צבעים לבחירתכם – כחול כהה, שחור, אפור ובז'. מעיל בסגנון הזה, קצת מנופח, קצר יחסית (מגיע עד איפה שמתחילים המכנסיים פחות או יותר), ובדרך כלל מבד טיפה מבריק, הוא קליל, פרקטי ועוד יתרון חשוב, במיוחד עבור הנמוכים שבחבורה – מאחר והוא קצר, הוא יוצר אשליה של גובה, כלומר מראה גבוה וארוך יותר. לנשים יש נעלי עקב, לגברים יש את הבומבר. 

מופע שנות ה-70

בתי אופנה רבים עיצבו פריטים בסגנון האופייני לשנות השבעים בשנים האחרונות, ולפי תצוגות בגדי הגברים לעונה, נראה שהמגמה הזאת נמשכת. פריטים מקורדרוי, ג'ינסים רחבים, מעילי עור בצבע חום ענברי, ואפילו משקפי הטייסים – עושים קאמבק רציני, ומומלץ להחזיק חלק מהם בארון.

גווני פסטל

ממבט ראשון, זה עלול להיראות כמו טרנד נשי (והוא בהחלט חזק באופנת הנשים כבר מהאביב האחרון), אבל בעידן המטרוסקסואלי, אין דבר כזה "אופנת נשים בלבד", אלא שטרנדים באופנה הם רלוונטים לשני המינים, כאשר הם באים לידי ביטוי בצורה קצת אחרת. כך או כך, גווני פסטל כמו ורוד בהיר, צהוב בננה, תכלת, ירוק מנטה, ואף סגול לילך – הם הדיבור כעת, ומומלץ להחזיק לפחות טי שירט או חולצה מכופתרת אחת בצבעים הללו. למתקדמים, ניתן לשלב בין פריטי לבוש בגווני פסטל שונים.

מהי הדרך הנכונה לשלב בין קלאסיקה לפריטים טרנדיים?

אם אתם מעוניינים לעשות את זה נכון – להיראות עדכניים אך לא מתאמצים, וחלילה – לא להיראות כאילו עמדתם שעות מול הארון כדי להתאים את הלוק שלכם, יש כמה כללי אצבע שכדאי לעקוב אחרים. קודם כל, במקרה שאלו עדיין חסרים אצלם – הצטיידו בפריטים קלאסיים – הכוונה לפריטי לבוש כמו חליפה טובה, ג'ינס עם גזרה מחמיאה, מעיל פרקטי ונאה, מקטורן בתפירה עילית וכמובן כמה חולצות מכופתרות וכמה טי שירטים. מבחינת אקססוריז – שעוני רולקס, משקפי שמש בעיצוב קלאסי ונייטרלי, וכמובן נעלי עור איכותיות וסניקרס טובות, הם מאסט כדי להיראות טוב בכל מצב.

כעת, כשהארון שלכם מוכן לסייע לכם לתת שואו של מביני עניין, בכל עת שתרצו, ניתן לשלב פריטים טרנדיים יחידים עם מערכת לבוש שלמה הכוללת את הקלאסיקות שציינו למעלה. לדוגמא, לוק של טי שירט וג'ינס, עם ז'קט בומבר טרנדי. דוגמא אחרת – חליפת עסקים עם נעליים ייצוגיות וחולצה מכופתרת בגוון פסטל מתחת. הרעיון המנחה הוא להתבסס על הקלאסיקות, ולשלב פריטים טרנדיים בנגיעות.

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.