שעוני רולקס לנשים ותיק ממותג – האקססוריז החמים של הרגע

Gotawatch > שעוני רולקס לנשים ותיק ממותג – האקססוריז החמים של הרגע

שעוני רולקס לנשים ותיק ממותג – האקססוריז החמים של הרגע

אילו שינויים בעולם השפיעו לאחרונה על עולם האופנה ועל הטרנדים שמסתמנים כ"הדבר החם לקיץ הקרוב", מהם האקססוריז שהם גם עדכניים אך גם יכולים לשרת אתכן במשך שנים ארוכות, ואיך לאמץ טרנדים בדרך החכמה, שלא תגרום לכן להפוך לקורבן אופנה?

טרנדים, כדרכם, הם עניין בר חלוף שמשתנה כל עונה, ומושפע משלל גורמים ביניהם תמורות כלכליות בעולם, פוליטיקה, קולנוע, רשתות חברתיות, מלחמות, מגפות (מישהו זוכר את הקורונה?) וכמובן – הקרדשיאנס. כל אקססורי או סגנון לבוש שהאחיות המפורסמות בעולם מאמצות – הופך לטרנד באופן מיידי, ומשפיע על כל נשות העולם המערבי. אספנו עבורכן כמה טרנדים שהם "מאסט-האב" כרגע, לפחות אם תשאלו את קים, ושהקיץ הנוכחי לא יהיה מושלם בלעדיהם.

שאריות מתקופת הקורונה – טרנד הקז'ואל

בכל העולם, אנשים נאלצו להישאר בבתים לתקופות סגר שבאו והלכו (ויש מקומות בעולם שזה עדיין בתוקף), בעקבות המגפה שתקפה ללא היכר. התוצאה – רוב התקופה הזאת נשארנו בפיג'מה, וגם כשכבר היה ניתן לצאת, לא כל כך היה לאן, כי המסעדות והברים היו סגורים. עולם האופנה הושפע באופן ניכר מהתקופה הזאת, כאשר במהלכה הפיג'מות והסניקרס הפכו להיות הלבוש הרשמי, וכעת נשארנו עם מערכות לבוש שהן בעיקרן בייסיק וקז'ואל. רשתות האופנה הפופולריות המובילות, לרבות מנגו, זארה, H&M ועוד, לא נשארו מאחור, והוציאו ליינים של לבוש בסיסי, בצבעים חלקים ורגועים, עשוי מבדים שנעים להישאר איתם בבית (בעיקר כותנה אורגנית) – טי שירטס, ג'ינסים, שמלות פשוטות בקווים נקיים וללא פרטים עודפים ועוד, ונראה שהסטייל הנוח והלא מתאמץ הוא כאן להישאר. 

להישאר בפיג'מה ולענוד שעון יוקרה

אם מצד אחד בא לכן להמשיך להתלבש בייסיק, אבל בכל זאת להעניק איזה טוויסט יוקרתי למראה, תקשיבו לקים קרדשיאן ותשקלו לאמץ איזה רולקס מנצנץ שישנה את כל התמונה. שעוני רולקס לנשים הפכו כבר לנורמה ולפריט הכרחי בקרב לא מעט סלבס שמכתיבות את הטרנדים העולמיים, לרבות הקרדשיאנס, ג'ניפר אניסטון וקיארה פראני. את כולן תמצאו בדרך כלל בלבוש די בייסיק, אבל הן תמיד מקפידות מאוד על האיפור ועל האקססוריז. את קים תוכלו לראות עם שמלת מיני שחורה מבד פשוט, בגזרה בסיסית של גופיה, מה שיהווה כר פורה לשעון המנצנץ שעל פרק כף ידה. שעוני יוקרה לנשים מגיעים היום בשלל דגמים, החל מהמינימליסטים הקלאסים, שלרוב עשויים זהב או כסף, ועד המוגזמים משובצי היהלומים, שיהפכו כל לוק של טרנינג ונעלי ספורט למשהו של הביוקר.  ההמלצה שלנו היא ללכת על הקלאסיקה הנייטרלית, שתוכל לשרת אותך לעוד שנים רבות ולשדרג כל לוק, בין שיהיה פיג'מה מסוגננת ובין שמדובר בבגדי ערב זוהרים.

תיק ממותג – אקססורי שיעשה את כל עבודת הסטיילינג

כל פאשניסטה שמכבדת את עצמה, מחזיקה לפחות תיק מעצבים אחד בקולב התיקים והאקססוריז שלה. ממש כמו שעון יוקרה, מדובר בפריט אחד קטן, שיכול לסדר לכן את ההופעה בקלות, ולהעביר את המסר שאתן מבינות עניין ולגמרי יודעות מה אתן עושות. כמובן שלא כל תיק יתאים לכל הופעה, ולכן, ממש כמו ההמלצה על שעון יוקרה קלאסי, גם כאן מומלץ לבחור בקלאסיקה בצבע נייטרלי, בגודל ובקווי מתאר שהם לא בדיוק בהתאם לטרנד, אלא כאלה שיהיו רלוונטיים לעוד שנים רבות. כדאי לבחור במותג שאתן אוהבות ומתחברות לעיצובים שיוצאים תחתיו, בין שמדובר בגוצ'י, שאנל, הרמס, פורלה, איב סאן לורן ועוד. מה שכן, חשוב לדעת שיש המון זיופים בתחום תיקי המעצבים, ואם אתן הולכות להוציא את הסכום המבוקש על אקססורי שכזה (או שביקשתן אחד כזה ליום הולדת), כדאי לוודא שמדובר במקור ולא בזיוף. כרגע הטרנד בתחום תיקי היד לנשים, הוא תיקים קטנים ומעוגלים, בצורת חצי ירח. לתשומת לבכן. טרנד נוסף בתחום תיקי היד, שהתחיל מדגם שיוצר בבית בוטגה ונטה, הוא תיק מעוגל עם כיווצים בבד, שגורמים לו להיראות רך כענן.

טשטוש מגדרי – ווסט מחויט לנשים

בדומה לשעוני היד הגבריים המאסיביים שהפכו לפריט שגם נשים מאמצות באהבה, כך גם פריטי לבוש שונים שהיו מזוהים לחלוטין עם גברים, הופכים לאחרונה לבגדים שכל אישה מעודכנת צריכה להחזיק בארון. בסתיו ובחורף האחרון לא היה ניתן לחמוק מהבלייזרים הגדולים, ה"אוברסייזד" שנצפו ברחובות, כשנלבשו אפילו מעל חליפת טרנינג אבל גם על שמלות, חצאיות, מכנסיים מחויטים או אפילו ג'ינס. הגרסא הקייצית של הטרנד הזה מתבטאת בווסטים מחוייטים שנלבשים סגורים, כאשר הכפתורים רכוסים, בתור חולצה. עוד ביטוי קיצי לטרנד החליפות הגבריות לנשים, תוכלו לראות במכנסי הברמודה המחויטות שניתן למצוא כעת בכל רשת אופנה באשר תהיה. על מנת לאזן את הלוק ולהפוך אותו למחמיא, מומלץ לשלב עם טופ קטן וצמוד, אולי אפילו חולצת בטן. להשלמת הלוק ניתן להוסיף בלייזר (מהמערכה הקודמת) פתוח באותו צבע, שיסייע לכן להתמודד עם קור המזגנים.

לאמץ טרנדים בלי להפוך לקורבן אופנה

אז אחרי שפרטנו כאן כמה טרנדים שכדאי לאמץ, נסייג ונאמר משהו שחשוב לדעת ולזכור – לא כל מגמה, אקססורי וסגנון לבוש מתאימים לכל אחת. לכן, לפני שאתן מסתערות על אתרי השופינג, חשוב קודם כל להישאר נאמנות לעצמכן, ולבחור בהתאם לסגנון שאתן באמת אוהבות ובאמת מחמיא לכן. לדוגמא, לנשים נמוכות וקטנות, פחות יתאים בלייזר ענק (אלא אם את נוגה ארז), לנשים שעובדות במשרד ייצוגי פחות יתאים להגיע לעבודה עם בגדים בייסיק וקז'ואל וכו'. לכן, חשוב להעניק מחשבה ותשומת לב בבחירת הפריטים שאתן רוכשות, לבדוק שהם מתאימים למבנה הגוף שלכם, מחמיאים לגוון העור שלכן והולמים את סגנון החיים שלכן. כמו כן, זכרו שיש טרנדים שהם זמניים בלבד ויש כאלה שהם כאן כדי להישאר. 

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.