שעוני רולקס – כל מה שצריך לדעת

Gotawatch > שעוני רולקס – כל מה שצריך לדעת

שעוני רולקס – כל מה שצריך לדעת

ההיסטוריה של שעוני רולקס

ההיסטוריה של שעוני רולקס היוקרתיים והמבוקשים ביותר כיום, מתחילה בשנת 1908. בשנה זו, הנס וילסדרוף, רק בן 24, מייצר את שעון היד האמין הראשון בעולם כולו וקורא לו: "שעון רולקס". השנים עוברות ורולקס כבר איננו מותג של אדם בודד. רולקס הופכת לחברת שעונים של ממש ובשנת 1926, היא מציגה את השעון הראשון בעולם אשר מהווה שעון עמיד בפני מים ואבק. בשנת 1931, החברה משיקה מנגנון חדש לשעון אותו ניתן להזיז באמצעות תנועת יד ובשנת 1945, רולקס מציגה שעון שמציג את התאריך בחלונית הקטנה שעל החוגה. בשנות ה70 חברת רולקס השיקה כבר שעון מתקדם יותר אשר היה רלוונטי עבור צלילה ובשנת 2010, חברת רולקס השיקה שעון ראשון מסוגו בעל זיכרון מכני. בשנת 2013, החברה השיקה שעון מיוחד, אשר מצריך כיוון רק פעם אחת בשנה. ניתן לומר שחברת רולקס לא עוצרת והמגמה שלה היא לשכלל, לפתח ולקדם את שעוני הרולקס אותם היא מציעה למכירה מדי שנה בשנה. רולקס מהווה מותג יוקרתי המציע שעונים איכותיים מאוד. מחיר השעונים הוא בהתאם לאיכות שלהם וכיום רכישת שעון רולקס, דורשת השקעה כלכלית של ממש. אך כל אדם שרכש שעון רולקס יכול לומר בפה מלא שמדובר בהשקעה כלכלית כדאית ומשתלמת.

שעוני רולקס – יתרונות

לשעוני רולקס ישנם לא מעט יתרונות:

1.שעוני רולקס מיוצרים במפעלים בשוויץ. השעונים מיוצרים ממתכת יקרה אשר עוברת תהליך חישול שמטרתו היא להעניק לשעון את האפשרות להיות עמיד בפני מים, בתנאי שטח קשים ומחדירת אבק. חשוב לדעת ששעוני רולקס עוברים בדיקות מחמירות שאורכות 3 חודשים בטרם משווקים אותם לציבור הרחב.

  1. מכיוון שמטרתו של המותג היא לספק ערך עבור הלקוחות שלו, הרי שניתן לראות כי שעוני רולקס אינם טרנד אופנתי חולף, כי אם שעונים איכותיים שלא מעט ספורטאים, טייסים, נהגי מרוצים ועוד, בוחרים בהם שוב ושוב במהלך השנים שחולפות.
  2. רולקס הוא מותג אשר מבטיח את התפתחות, התקדמות והשתכללות השעונים אשר הוא משווק מדי פרק זמן כלשהו. ניתן לראות כי רולקס אחראי על כמה מההמצאות החדשניות ביותר בתחום השעונים.
  3. למרות החדשנות של המוצג, ניתן לומר שמדובר על מותג ששומר על מסורת ועל שמרנות. ניתן למצוא כיום שעוני רולקס בדגמים בני 40 שנה ויותר. על אף שמדובר על דגמים משוכללים, הרי שהמראה הוויזואלי שלהם שמרני ובדבק במראה הראשוני של שעוני רולקס.
  4. רולקס הוא שם נרדף לאמינות. אם אתם רוצים לרכוש שעון ולדעת שקיבלתם את החלטה הנכונה ושיהיה לכם למי לפנות במקרה של בעיה כלשהי, אין ספק ששעוני רולקס הם השעונים הרלוונטיים עבורכם. מדובר על חברה אמינה, אשר שומרת על שמה הטוב ולכן, כל בעיה באשר היא בשעון תבחן בצורה קפדנית.

דברים שכדאי לדעת על רולקס

לאחר שהובהרו כלל היתרונות של שעוני רולקס, הנה כמה פרטים חשובים על רולקס, אשר יסייעו לך להבין במי בעצם מדובר:

  • חברת רולקס היא חברה המוגדרת כמוסד ללא כוונת רחב וזאת בשל העובדה שהיא מקדישה 30 אחוזים מהרווחים שלה עבור הקהילה, החי והסביבה
  • הביקוש לשעוני רולקס עולה על ההיצע על אף שהחברה משווקת מדי שנה בשנה כמליון שעונים.
  • כל הרכיבים והמנגנונים של שעוני רולקס מיוצרים במפעלים של החברה בשוויץ
  • כל שעון עובר מגוון בדיקות קפדניות בטרם הוא מועבר הלאה לצורך מכירה ושיווק
  • כיום ניתן לרכוש שעוני רולקס בחנויות שעונים, אולם חשוב מאוד לדעת שלא מעט אנשים מציעים למכירה שעוני רולקס מזויפים ולכן, חשוב לבחור את המקום הנכון לרכוש בו שעון רולקס
  • בטרם רוכשים שעון רולקס כדאי מאוד לבצע את כלל הבדיקות הרלוונטיות בכדי לוודא שמדובר בשעון רולקס מקורי

היכן כדאי לרכוש שעון רולקס

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חנויות שעונים, אשר מציעות בין היתר גם שעוני רולקס. אולם, אם אתם רוצים לרכוש שעון רולקס בצורה הטובה ביותר ולדעת שאתם רוכשים אותו מהמקום הטוב ביותר, כדאי מאוד שתבחרו בחנות עלית של שעוני רולקס. כך לדוגמא: אם אתם מחפשים חנות שעונים בתל אביב, כדאי שתדעו שבעיר ניתן למצוא חנות אשר מוכרת שעוני רולקס כבר פרק זמן משמעותי מאוד. לא רק שהחנות מציעה שירותי רולקס למכירה בדגמים שונים, הרי שניתן למצוא בחנות גם שירות החלפת שעוני רולקס שבמסגרתו כל אדם יכול להחליף שעון רולקס שיש לו והוא איננו מוצא חן בעיניו, מכל סיבה באשר היא, בשעון רולקס חדש. מלבד זאת, בחנות ניתן למצוא שירות תיקון שעוני רולקס ובכלל, מקצועי, מנוסה ואיכותי.

שעוני רולקס מהווים כיום שעוני יוקרה ואיכות, אשר לא מעט אנשים מעוניינים לרכוש עבור עצמם או כמתנה לאדם יקר ואהוב. לא משנה לאיזה צורך אתה מעוניין לרכוש את השעון, חשוב מאוד שלא תעשה טעות ותפנה לחנות שעונים שמציעה שעוני רולקס מזויפים, רק בשל מחיר זול יותר אותו היא מציעה תמורת השעונים שלה. שווה להשקיע מבחינה כספית בשעון רולקס אמיתי, אשר יחזיק לכם מעמד לאורך זמן רב ויממש את מטרתו בצורה הטובה ביותר.

Share with

התחילו להקליד ולחצו ENTER לחיפוש

Shopping Cart

אין מוצרים בסל הקניות.